Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 16:31
[CA5A 1.8] Arcytrudne pytanie........jak dla mnie:)
Autor Wiadomość
perver
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 22:04   [CA5A 1.8] Arcytrudne pytanie........jak dla mnie:)

Panowie......zaczynam ten temat po raz kolejny,bo po jakims czasie mojej obecnosci na tym forum nadal nie wiem co zrobic z moim misiem.
Mianowicie pytanie brzmi: Jak poprawic osiagi 4G93 DOHC nie montujac turbinki i nie kupujac mega drogich kutych gratow???
Ogolnie nie duzym kosztem.......
Ktos zna jakiesci tajne tricki>?? (mialem w planie robienie na zamowianie calego ukladu wydechowego i oczywiscie dolotu ale......?)

Teraz druga strona medalu........ Na wypadek gdyby nikt nie znal zadnych trickow:)

Jesli juz pakowac kasiore to co sie oplaca i jakie to koszty???

140 KM niestety na dlugo nie starcza jesli ktos lubi illegal street:)
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 01:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-12-2005, 22:11   

perver napisał/a:
140 KM niestety na dlugo nie starcza jesli ktos lubi illegal street:)

No, prawda. A do tego przeciętna karetka pogotowia wyciąga raptem 110 km/h. Przerąbane...
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 22:27   

przeswapuj fron-cut z colta Cyborg-R... w niemczech do dostania za około 1000 euro.
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 22:37   

Co to jest front-cut? Nie jestem specem od mechaniki:) Co mi to da?
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 22:41   

caly przod karoserii, czyli wszystko co znajduje sie pod maska z polosiami hamulcami piastami
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 22:46   

silnik, skrzynia, osprzęt, półosie, - generanie cała przegroda silnika. co Ci to da? 175 koni i silnik kręcący się do 9000 obrotów.

engine - type 4G92
type: transverse in-line 4
bore x stroke: 81.0 x 77.5
capacity: 1597cc
valve train: dohc 16v with MIVEC
compression ratio: 11.0:1
fuel system: (Mitsubishi) multi-point fuel injection

power: 175ps at 7500rpm
torque: 17.0kgm at 7000rpm
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-12-2005, 11:08   

shovel napisał/a:
do dostania za około 1000 euro

Z MIVEC-iem I generacji ... Problemy sa z nim... Ni wytrzymuje dużych przebiegów niestety.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2005, 11:31   

hmm.......czyli koszty w okolicach nawet 8 tys pln biorac pod uwage ze sam front-cut to 1000euro....do tego montaz i ustwienie......... i jak znam zycie 1000 innych problemow:(
Czy za tyle nie da sie wstawic turbiny do 4G93 jak by spokojnie poszukac gratow po kosztach..... czy to nie lepsze rozwiazanie????
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-12-2005, 11:33   

Ależ proszę bardzo było coś takiego jak 1,8 4G93 turbo w Lancerze GSR miało to ponad 200KM i napęd na 4 koła. Zakładając że Twoja skrzynia to przeniesie i jakimś cudem będziesz mógł tym ruszać z miejsca :lol: to jeździć będzie się dość kiepsko.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2005, 12:25   

Wstawienie trubiny pewnie tez 8tys..
OT: odpusc sobie przeciez nawet seicentem mozna sie poscigac dla zabawy.. Przeciez FWD trudno przeniesc duza moc bez uslizgu kol.
 
 
Kryspian
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2005, 17:50   

kolego perver, niestety podnoszenie mocy wymaga nakładów, nic w przyrodzi nie bierze sie z niczego, jak chcesz miec lepiej to musisz wydac troszke pieniążków
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2005, 21:23   

Kryspian napisał/a:
kolego perver, niestety podnoszenie mocy wymaga nakładów, nic w przyrodzi nie bierze sie z niczego, jak chcesz miec lepiej to musisz wydac troszke pieniążków


Nie no jestem na tyle duzym chlopcem ze wiem ze bez kasiorki nie ma cudow.....szukam poprostu najlepszego sposobu na jej wydanie.....:) Wydanie z glowa.......zeby nie wydac jej na jakies bzdury ktore nie zaspokoja moich potrzeb..... Pewnie ze nawet sejem mozna sie poscigac dla zabawy,ale sami dobrze wiecie ze apetyt rosnie........:) Mysle ze ok 200 KM jeszcze da sie w tym aucie w miare przeniesc przy odpowiednim ogumieniu....

Zaczolem sie odzywac do roznych form tuningowych zobaczymy co z tego wyjdzie....
No chyba ze ktos z was ma jeszcze jakis pomysl....????
 
 
pudel
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2005, 05:17   

Tak na prawdę to zostaje Ci jedynie uturbienie tego maleństwa. Wszystkie inne możliwości nie wchodzą w grę (za mały efekt/za duża kasa). Tylko ja zamiast wkładać do swojego Misia 10tyś wolałbym zmienić auto, np na jakieś "RWD Turbo Made in Japan" :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2005, 10:13   

perver z tego co wiem w Polsce swap 4G63T do CA0 wyszedł tylko jednej osobie - jtjerry udziela się na www.streetracing.pl/forum . Gdzieś miałem zresztą link do strony gdzie jest to krok po kroku opisane.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2005, 10:53   

pudel napisał/a:
Tak na prawdę to zostaje Ci jedynie uturbienie tego maleństwa. Wszystkie inne możliwości nie wchodzą w grę (za mały efekt/za duża kasa). Tylko ja zamiast wkładać do swojego Misia 10tyś wolałbym zmienić auto, np na jakieś "RWD Turbo Made in Japan" :)


Moze jakas propozycja? Problem w tym ze nie bardyo jest z czego wybierac....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.