STALO SIE W POLSCE |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 26-06-2007, 14:14 STALO SIE W POLSCE
|
|
|
ktos tu robil po cichu projekt i chyba malo kto sie tego spodziewal
koniecznie to zobaczcie bo przeciez mialo to byc niemozliwe !!
mamy w polsce legnuma turbo
link do streetracers o legnum |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 26-06-2007, 14:35
|
|
|
czy to nielepiej bylo zmienic te sciane grodziowa niz wstawiac potrzebne mocowania zawieszenia i napedow z legnum do galanta ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 26-06-2007, 14:54
|
|
|
Matejko napisał/a: | czy to nielepiej bylo zmienic te sciane grodziowa niz wstawiac potrzebne mocowania zawieszenia i napedow z legnum do galanta ?? | o takiej przekładce na poważnie rozmawiałem już z Kochajj'em
Najszybciej jest zrobić front cut'a - jednak bez spawania się by nie obeszło Sposób szybszy, prostszy ale czy na pewno bezpieczny
Swoją drogą szacunek dla właściciela za wytrwałość w działaniu.
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-06-2007, 17:09
|
|
|
Rodzi mi sie w głowie takie pytanie, dlaczego ten egzemplarz ma zderzak i progi takie jak w SportEdition i nie ma nakładek na błotnikach? (VR-4 ma zderzak i progi takie jak w Avance i ma takie nakładeczki dodatkowo na błotnikach)
Czy Legnum to nie do końca to samo co VR-4?
Mówiąc w skrócie skąd ta różnica w wyglądzie w Galantach biturbo 4x4? |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
truespinmice
Mitsumaniak One of Austarion.com

Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-06-2007, 20:16 Re: STALO SIE W POLSCE
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | mamy w polsce legnuma turbo |
tomku, nie w Polsce..........
......tylko w Lublinie |
_________________ Starion Klub Polska
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 26-06-2007, 20:46
|
|
|
xcracing napisał/a: | dlaczego ten egzemplarz ma zderzak i progi takie jak w SportEdition i nie ma nakładek na błotnikach? | modele do 99 miały przód taki jak SE Oczywiście z małym dodatkiem na grillu - VR-4 oraz zespolone światła przednie (z kierunkiem) xcracing napisał/a: | VR-4 ma zderzak i progi takie jak w Avance i ma takie nakładeczki dodatkowo na błotnikach | ale w nowszych modelach
ps. Jeżeli ktoś chciałby zakupić VR-4 podaję przykładowe linki do ogłoszeń VR-4 , VR-4 Legnum , VR-4 Type-S, VR-4 Black
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-06-2007, 21:16
|
|
|
Poprzedni galant własciciela był na Allegro, zreszta komentowany byl na forum jako..... fatalna przeróbka z tego co pamietam.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 26-06-2007, 23:11
|
|
|
Człowiek uczy się na błędach więc może teraz będzie lepiej |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 26-06-2007, 23:15
|
|
|
uściślając nowy właściciel tego galanta udziela się także na tym forum. Nie często, ale jednak... Widać, że kupił auto od amatora tej marki
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 09:03
|
|
|
stanik napisał/a: | uściślając nowy właściciel tego galanta udziela się także na tym forum. Nie często, ale jednak... Widać, że kupił auto od amatora tej marki
Pozdrawiam |
Cześć wszystkim,
Pragnę wyjaśnić, że auto sprzedałem i trafiło do W-wy, a dopiero potem w ręce osoby z Kielc,
I nie wiem w jaki sposób było użytkowane, podobno zostało zapuszczone,
Ale jeżeli amator tej marki składa jako pierwszy być może na świecie vr4 eao z kiera po drugiej to tak jestem nim,
Pozdrawiam, |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 10:06
|
|
|
Witamy na forum i czekamy na dalsze wieści.
Super projekt ale strasznie praco i koszto chłonny |
|
|
|
 |
Gucio [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 10:49
|
|
|
Życzę powodzenia, ciężka misja ale na bank będzie warto.
BTW czy ktoś z Was zwrócił uwagę na to radio/konsolę w Legnum VR4 Type S zamieszczonym przez Rocha?? Ktoś się spotkał gdzie można to kupić?? |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 11:27
|
|
|
Gucio napisał/a: | Życzę powodzenia, ciężka misja ale na bank będzie warto.
BTW czy ktoś z Was zwrócił uwagę na to radio/konsolę w Legnum VR4 Type S zamieszczonym przez Rocha?? Ktoś się spotkał gdzie można to kupić?? |
to takie male centrum dowodzenia, widziałem takie tylko w vr4, moze szło cos takiego na szwajcarię? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-06-2007, 20:02
|
|
|
Czy to jest jakas nawigacja ...? ten duzy wyświatlacz?
szkoda ze nie jade jednak na urlop do szwajcarii, można by coś tam wypatrzeć. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 27-06-2007, 20:22
|
|
|
autoR napisał/a: | moze szło cos takiego na szwajcarię? | raczej wątpię Niedawno wróciłem z stamtąd i nie spotkałem się z czymś takim.
ps. Dwa lata temu również nie widziałem tego w EA.
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
|