Gaz w V6 ale II generacji? |
Autor |
Wiadomość |
spl [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2007, 16:17 Gaz w V6 ale II generacji?
|
|
|
Czy w silniku Gala 1997 r. 2,5v6 moze funkcjonowac taka instalacja??Pytam poniewaz przymierzam sie do kupna gala i wlasciciel mi powiedzial ze zalozyl instalacje II generacji a nie sekwencje!Podobno sprawuje sie dobrze ale jak chce sie sprzedac to wszystko dobrze chodzi!jakie jest wasze zdanie na ten temat??Moze ktos ma podobna instalke? |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-08-2007, 08:06
|
|
|
Ja mam taką. Założył ją poprzedni właściciel ok 6 lat temu. Ja używam tego Galanta od trzech lat i nigdy nie było problemów z instalacją gazową. Sam się dziwię, bo mówią że do tego silnika tylko instalacja z wtryskiem gazu. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 24-08-2007, 09:32
|
|
|
To nie tak, ze tylko wtrysk, z mkp kojarze kolejnych 2 zadowolonych userow, 1 czy 2 generacje mozna zalozyc praktycznie do wszystkiego i bedzie "jezdzic". Problem pojawia sie gdy zastanowimy sie jak to bedzie jezdzic no i zdolnego gazownika, ktory dobrze wyreguluje v6 trzeba ze swieca szukac. Poza tym zakladanie dzisiaj 2 generacji do gala to jakies nieporozumienie, doklada sie 1kpln i jest sekwencja. Spl gosc zalozyl lpg tylko po to, aby latwiej/szybciej sprzedac samochod i to pewnie jeszcze po minimalnych kosztach, najtansze co bylo dostepne. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
BodoV6 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2007, 13:09
|
|
|
Od ponad 2 lat mam założoną i odpukać, absolutnie żadnych problemów.
Przy dzisiejszych cenach sekwencji to wiadomo, że tylko taką bym zakładał. |
|
|
|
 |
spl [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2007, 12:53
|
|
|
Najwzej przed ewentualnym kupnem trzeba by bylo podjechac do warsztatu zeby sprawdzili w jakim stanie jest ta instalk!
Aha bo do silnika 2,0 to 2 generacji chyba by mogla byc?? |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 26-09-2007, 20:02
|
|
|
Co do v6 to podobno przez różną długość kolektorów do każdego z rzędów dostają się inne dawki gazu, co oznacza, że dalszy rząd bedzie pracował na uboższej mieszance. Dodatkowo kolektory są dłuższe, przez co wieksze ryzyko strzału. Nie wiem jak sie to ma do gala, bo nie przygladalem sie kolektorom w v6 ale ci którzy mają mogą wyjaśnić. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
savoy12 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 18:08
|
|
|
Witam! Pare slow na temat instalacji do mitsu V6.Wiec tak jesli II generacji to tylko blos.Mam kolege jezdzi takim miskiem i mialem okazje go testowac.Jest po prostu idealnie.Nawet gazu niewiele wiecej pali niz benzyny.Jesli sa jakies roznice w dynamice pojazu albo jego mocy dla mnie niezauwazalne.Ja sam mam w swoim MIsku zalozona sekwencje i choc na pewno jest to instalacja lepsza od wspomnianej znacznie drozsza i akurat ja mam z nia sporo problemow.Jak dotad nie udalo mi sie ustalic czy problemy te wynikaja z niewlasciwie dopasowanej instalacji czy tez z jest jakis problem z silnikiem ,ktorego nie udalo mi sie jeszcze zlokalizowac.W zasadzie wymienilem juz caly uklad zaplonowy zostaje jeszcze tylko mozliwosc ze w serwisie gdzie poprzedni wlasciciel wymienial rozrzad niedokladnie go ustawil.W kazdym razie auto na bezynie jezdzi super za to po wydaniu 4000 pln na sekwencyjna instalacje gazowa mozge tylko zazdroscie koledze ktory za 1600 pln zalozyl blosa i nie przypomina sobie ze ma instalacje gazowa tylko kiedy tankuje.To tyle na temat moich doswiadczen z gazem.Zanim podejmiesz decyzje przelicz to dobrze czy to sie oplaci,ja w sumie doszedlem do wniosku ze to i tak na jedno wyjdzie.Oplaci sie to tylko kiedy sie duzo jezdzie(np 500 km tygodniowo jak mi sie zdarzalo wczesniej). POzdrawiam . |
|
|
|
 |
zombi [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 14:29
|
|
|
moim zdanie to gal bedzie chodzil na wet na gazie II gen. tylko potrzebny jest dobry spec od gazu ja mialem kiedy w hondzie gaz II gen i bylem niezadowolony ale znam ludzi co maja gaz i jezdzi bardzo duzo ok 10-15tys miesiecznie i zero problemu wiec szukaj konkretnego mechanika i nie patrz ze ktos zrobi Ci to o 100 czy 200zł taniej bo potem beda same problemy |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 15:25
|
|
|
Jak wyregulowany dobrze do jeździć będzie, ale zawsze będzie palił tyle samo -za dużo gazu . Sekwencja optymalniej dawkuje i jest możliwość mniejszego zużycia gazu, ponadto lepsza kontrola dawki paliwa eliminuje zjawisku "Strzału", co na II gen moze się wydarzyć i oby nie poszło na przepływomierz.
Pozdro! |
|
|
|
 |
savoy12 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 18:22
|
|
|
A ja tam znow swoje .Wszystko jest dobre co dziala i spelnia swoje dzialanie.Jak wspomnialem sam mam jednak problemy z sekwencja ,a znajomy z takim samym Galem zadnych.Poza tym znam tez juz co najmniej trzy przypadki zagazowanej Sigmy z 3 litrowa V6.Tez II generacja i zadnych problemow.Co do tego nizszego zuzycia gazy to tez u mnie lipa.Kolega misci przy spokojnej jezdze w 10 litrach a ja przy sekwencji mam szczescie jak sie w 11.5 zmieszcze,nie mowiac juz ze ciagle cos mi tam szarpie i czesto trace cierpliwosc i przelaczam na benzyne ,zeby nie katowac go za bardzo.Musi byc dobrze zalozona fakt ,ale sekwencja tez.Poza tym mam takie wrazenie ,ze jak cos jest proste to i zepsuc sie tam moze mniej rzeczy.Nie wspomne juz ,ze sam koszt eksploatacji sekwencji tez jest wyzszy.Bo nawet jesli pali troche mniej to co zaoszczedzisz musisz wydac na filtr fazy lotnej(co 10000 km wymiana -koszst od 60 do 150 zl).Przy blosie to odpada.Jak dla mnie sprawa jest prosta drugi raz bym nie przeplacal.Bo jak glosi reklama jesli nie widac roznicy to [po co przeplacac? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-12-2007, 22:12
|
|
|
savoy12 napisał/a: | e wspomne juz ,ze sam koszt eksploatacji sekwencji tez jest wyzszy.Bo nawet jesli pali troche mniej to co zaoszczedzisz musisz wydac na filtr fazy lotnej(co 10000 km wymiana -koszst od 60 do 150 zl).Przy blosie to odpada.Jak dla mnie sprawa jest prosta drugi raz bym nie przeplacal.Bo jak glosi reklama jesli nie widac roznicy to [po co przeplacac? |
Filtr wymieniasz co 20 tyś, ja to robie co 15 tys razem z olejem. jego koszt to około 15-25zł. Ja za Obydwa filtry i przeglad po roku zapłaciłem 80zł.. wiec zadna to sztuka. teraz jak nie bede miał inny kłopotów to sobie sam wymienie nawet wcześniej.
Pozdro |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 22:16
|
|
|
Marcin na gwarancji jest aby wymieniać co 10 tyś |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 18-12-2007, 00:05
|
|
|
No tak ale blos jest niedozwolony w Polsce... i trzeba kombinowac przy przegladzie i zakladac na chwile mixer itd. Podobno jak zalozy sie krokowca przed blosa to na przegladzie przejdzie (bo powinien, bo jest juz sterowanie komputerowe). Sam nosze sie z przesiadką na blosa, jednak troche to odwlekam odkąd sam podregulowalem sobie swoją instalacje, nie mam co narzekać, ale jak zawsze chce sie wiecej, a jednak z blosem to silnik nie jest zatkany! |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-12-2007, 08:31
|
|
|
dm17 napisał/a: | Marcin na gwarancji jest aby wymieniać co 10 tyś |
Mi powiedzieli 15-20 tys lub jeden rok, ja akurat miałem rok i przerjechane 19 Tys. Ale nie były bardzo zasyfione, tylko ten fazy lotnej smierdział siarka.
Pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 13:39
|
|
|
savoy12, wiem po co przepłacać, ale po co masz auto z sekwencyjnym wtryskiem benzyny, jak jeżdzisz na "gaźnikowej" instalacji gazowej?
Trzebabyło sobie Poldka kupić i miałbyś sporo wiecej PLN'ów w kieszeni. |
|
|
|
 |
|