Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz w V6 ale II generacji?
Autor Wiadomość
spl
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2007, 16:17   Gaz w V6 ale II generacji?

Czy w silniku Gala 1997 r. 2,5v6 moze funkcjonowac taka instalacja??Pytam poniewaz przymierzam sie do kupna gala i wlasciciel mi powiedzial ze zalozyl instalacje II generacji a nie sekwencje!Podobno sprawuje sie dobrze ale jak chce sie sprzedac to wszystko dobrze chodzi!jakie jest wasze zdanie na ten temat??Moze ktos ma podobna instalke?
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-08-2007, 08:06   

Ja mam taką. Założył ją poprzedni właściciel ok 6 lat temu. Ja używam tego Galanta od trzech lat i nigdy nie było problemów z instalacją gazową. Sam się dziwię, bo mówią że do tego silnika tylko instalacja z wtryskiem gazu.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 24-08-2007, 09:32   

To nie tak, ze tylko wtrysk, z mkp kojarze kolejnych 2 zadowolonych userow, 1 czy 2 generacje mozna zalozyc praktycznie do wszystkiego i bedzie "jezdzic". Problem pojawia sie gdy zastanowimy sie jak to bedzie jezdzic no i zdolnego gazownika, ktory dobrze wyreguluje v6 trzeba ze swieca szukac. Poza tym zakladanie dzisiaj 2 generacji do gala to jakies nieporozumienie, doklada sie 1kpln i jest sekwencja. Spl gosc zalozyl lpg tylko po to, aby latwiej/szybciej sprzedac samochod i to pewnie jeszcze po minimalnych kosztach, najtansze co bylo dostepne.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2007, 13:09   

Od ponad 2 lat mam założoną i odpukać, absolutnie żadnych problemów.
Przy dzisiejszych cenach sekwencji to wiadomo, że tylko taką bym zakładał.
 
 
spl
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2007, 12:53   

Najwzej przed ewentualnym kupnem trzeba by bylo podjechac do warsztatu zeby sprawdzili w jakim stanie jest ta instalk!
Aha bo do silnika 2,0 to 2 generacji chyba by mogla byc??
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 26-09-2007, 20:02   

Co do v6 to podobno przez różną długość kolektorów do każdego z rzędów dostają się inne dawki gazu, co oznacza, że dalszy rząd bedzie pracował na uboższej mieszance. Dodatkowo kolektory są dłuższe, przez co wieksze ryzyko strzału. Nie wiem jak sie to ma do gala, bo nie przygladalem sie kolektorom w v6 ale ci którzy mają mogą wyjaśnić.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
savoy12
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 18:08   

Witam! Pare slow na temat instalacji do mitsu V6.Wiec tak jesli II generacji to tylko blos.Mam kolege jezdzi takim miskiem i mialem okazje go testowac.Jest po prostu idealnie.Nawet gazu niewiele wiecej pali niz benzyny.Jesli sa jakies roznice w dynamice pojazu albo jego mocy dla mnie niezauwazalne.Ja sam mam w swoim MIsku zalozona sekwencje i choc na pewno jest to instalacja lepsza od wspomnianej znacznie drozsza i akurat ja mam z nia sporo problemow.Jak dotad nie udalo mi sie ustalic czy problemy te wynikaja z niewlasciwie dopasowanej instalacji czy tez z jest jakis problem z silnikiem ,ktorego nie udalo mi sie jeszcze zlokalizowac.W zasadzie wymienilem juz caly uklad zaplonowy zostaje jeszcze tylko mozliwosc ze w serwisie gdzie poprzedni wlasciciel wymienial rozrzad niedokladnie go ustawil.W kazdym razie auto na bezynie jezdzi super za to po wydaniu 4000 pln na sekwencyjna instalacje gazowa mozge tylko zazdroscie koledze ktory za 1600 pln zalozyl blosa i nie przypomina sobie ze ma instalacje gazowa tylko kiedy tankuje.To tyle na temat moich doswiadczen z gazem.Zanim podejmiesz decyzje przelicz to dobrze czy to sie oplaci,ja w sumie doszedlem do wniosku ze to i tak na jedno wyjdzie.Oplaci sie to tylko kiedy sie duzo jezdzie(np 500 km tygodniowo jak mi sie zdarzalo wczesniej). POzdrawiam .
 
 
zombi
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 14:29   

moim zdanie to gal bedzie chodzil na wet na gazie II gen. tylko potrzebny jest dobry spec od gazu ja mialem kiedy w hondzie gaz II gen i bylem niezadowolony ale znam ludzi co maja gaz i jezdzi bardzo duzo ok 10-15tys miesiecznie i zero problemu wiec szukaj konkretnego mechanika i nie patrz ze ktos zrobi Ci to o 100 czy 200zł taniej bo potem beda same problemy
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 15:25   

Jak wyregulowany dobrze do jeździć będzie, ale zawsze będzie palił tyle samo -za dużo gazu . Sekwencja optymalniej dawkuje i jest możliwość mniejszego zużycia gazu, ponadto lepsza kontrola dawki paliwa eliminuje zjawisku "Strzału", co na II gen moze się wydarzyć i oby nie poszło na przepływomierz.

Pozdro!
 
 
savoy12
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 18:22   

A ja tam znow swoje .Wszystko jest dobre co dziala i spelnia swoje dzialanie.Jak wspomnialem sam mam jednak problemy z sekwencja ,a znajomy z takim samym Galem zadnych.Poza tym znam tez juz co najmniej trzy przypadki zagazowanej Sigmy z 3 litrowa V6.Tez II generacja i zadnych problemow.Co do tego nizszego zuzycia gazy to tez u mnie lipa.Kolega misci przy spokojnej jezdze w 10 litrach a ja przy sekwencji mam szczescie jak sie w 11.5 zmieszcze,nie mowiac juz ze ciagle cos mi tam szarpie i czesto trace cierpliwosc i przelaczam na benzyne ,zeby nie katowac go za bardzo.Musi byc dobrze zalozona fakt ,ale sekwencja tez.Poza tym mam takie wrazenie ,ze jak cos jest proste to i zepsuc sie tam moze mniej rzeczy.Nie wspomne juz ,ze sam koszt eksploatacji sekwencji tez jest wyzszy.Bo nawet jesli pali troche mniej to co zaoszczedzisz musisz wydac na filtr fazy lotnej(co 10000 km wymiana -koszst od 60 do 150 zl).Przy blosie to odpada.Jak dla mnie sprawa jest prosta drugi raz bym nie przeplacal.Bo jak glosi reklama jesli nie widac roznicy to [po co przeplacac?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-12-2007, 22:12   

savoy12 napisał/a:
e wspomne juz ,ze sam koszt eksploatacji sekwencji tez jest wyzszy.Bo nawet jesli pali troche mniej to co zaoszczedzisz musisz wydac na filtr fazy lotnej(co 10000 km wymiana -koszst od 60 do 150 zl).Przy blosie to odpada.Jak dla mnie sprawa jest prosta drugi raz bym nie przeplacal.Bo jak glosi reklama jesli nie widac roznicy to [po co przeplacac?

Filtr wymieniasz :roll: co 20 tyś, ja to robie co 15 tys razem z olejem. jego koszt to około 15-25zł. Ja za Obydwa filtry i przeglad po roku zapłaciłem 80zł.. wiec zadna to sztuka. teraz jak nie bede miał inny kłopotów to sobie sam wymienie nawet wcześniej.
Pozdro
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 22:16   

Marcin na gwarancji jest aby wymieniać co 10 tyś :wink:
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 18-12-2007, 00:05   

No tak ale blos jest niedozwolony w Polsce... i trzeba kombinowac przy przegladzie i zakladac na chwile mixer itd. Podobno jak zalozy sie krokowca przed blosa to na przegladzie przejdzie (bo powinien, bo jest juz sterowanie komputerowe). Sam nosze sie z przesiadką na blosa, jednak troche to odwlekam odkąd sam podregulowalem sobie swoją instalacje, nie mam co narzekać, ale jak zawsze chce sie wiecej, a jednak z blosem to silnik nie jest zatkany!
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-12-2007, 08:31   

dm17 napisał/a:
Marcin na gwarancji jest aby wymieniać co 10 tyś

Mi powiedzieli 15-20 tys lub jeden rok, ja akurat miałem rok i przerjechane 19 Tys. Ale nie były bardzo zasyfione, tylko ten fazy lotnej smierdział siarka.
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 13:39   

savoy12, wiem po co przepłacać, ale po co masz auto z sekwencyjnym wtryskiem benzyny, jak jeżdzisz na "gaźnikowej" instalacji gazowej?
Trzebabyło sobie Poldka kupić i miałbyś sporo wiecej PLN'ów w kieszeni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.