Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak zdiagnozowac czy padla lambda?
Autor Wiadomość
mrogal
[Usunięty]

  Wysłany: 13-12-2007, 21:06   jak zdiagnozowac czy padla lambda?

Witam,
mam pytanko, jak zdiagnozowac ze padla sonda lambda? Wiem ze w poprzenich lancerach mozna to bylo jakos zdiagnozowac metoda blyskowa. Jak to jest z naszymi lancerkami? Pozostaje tylko podlaczenie do kompa?
Musze dodac ze mysle o lambdzie gdyz auto pali chyba za duzo generlanie tak kolo 12-12,5L na setke, to chyba za duzo. Moze zamiast podlaczac auto pod kompa w jakims warsztacie lepiej samemu od razu wymienic lambde.Mysle ze koszt podobny, koszt podlaczenia do kompa to jakies ze 100pln i tyle tez kosztuje lambda polecana na forum.
pzdr
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-12-2007, 09:13   

mrogal napisał/a:
jak zdiagnozowac ze padla sonda lambda?

dokładny opis znajdziesz na stronie Krzyzaka
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Dział Dane naprawczo-regulacyjne
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 18:28   

akbi napisał/a:
mrogal napisał/a:
jak zdiagnozowac ze padla sonda lambda?

dokładny opis znajdziesz na stronie Krzyzaka
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Dział Dane naprawczo-regulacyjne


tylko iluprzewodowa jest u mnie w lancelocie?
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-12-2007, 19:43   

mrogal napisał/a:

tylko iluprzewodowa jest u mnie w lancelocie?

4 przewodowa
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 14:37   

akbi napisał/a:
mrogal napisał/a:

tylko iluprzewodowa jest u mnie w lancelocie?

4 przewodowa


oo Dziekowka :)

jeszcze pytanie a w ktorym miejscu jest dokladnie umiejscowiona i gdzie idzie kabel?
Pytam gdyz chce sie dobrze przygotowac przed wymiana a mam ograniczony dostep do kanalu i wole miec obcykane przed operacja.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 15:05   

Nie wiem czy jesteś świadom ale masz 2 sondy lambda- jedna przed , druga za katalizatorem :D :D :D :D :D :D
 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 15:48   

dm17 napisał/a:
Nie wiem czy jesteś świadom ale masz 2 sondy lambda- jedna przed , druga za katalizatorem :D :D :D :D :D :D


tak troche jestem... tak troche... ktora diagnozowac lub/czy obie wymieniac?
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-12-2007, 17:07   

mrogal napisał/a:
ktora diagnozowac lub/czy obie wymieniac

najpierw zdiagnozować a później uszkodzoną wymienić .... sprawdzić obie oczywiście
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 17:25   

akbi napisał/a:
mrogal napisał/a:
ktora diagnozowac lub/czy obie wymieniac

najpierw zdiagnozować a później uszkodzoną wymienić .... sprawdzić obie oczywiście


hmm diagnozowac je miganiem ? czy miernikiem? bo jak sa 2 szt to miganie mi pokaze ze jest cos nie tak, ale nie powie z ktora?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 23:05   

Z tego co ja wiem każda ma inny kod błędu i po tym musisz dojść która zalicza padaczkę......
 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 19:21   

dm17 napisał/a:
Z tego co ja wiem każda ma inny kod błędu i po tym musisz dojść która zalicza padaczkę......


ale z tego co wyczytalem w tym artykule w tym topicu to ja mam OBD II i nie da sie go zdiagnozowac metodami podanymi na tej super stronce w dziale naprawczo-regulacyjnym. Zostje chyba tylko podpiecie do kompa??
Juz sam nie wiem mam metlik w glowie :roll:
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 19:39   

Tylko ja nie jestem do końca pewny czy jak nie pali Ci sie CE to czy komp Ci wykaże jako błąd...................... :-k :-k
 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 18:41   

dm17 napisał/a:
Tylko ja nie jestem do końca pewny czy jak nie pali Ci sie CE to czy komp Ci wykaże jako błąd...................... :-k :-k


dzis bylem u elektryka, podlaczyl oscyloskop i generalnie powiedzial ze sonda nie daje znakow zycia , ale podlaczyl pod ta druga blizej kabiny, nie mogl znalezc tej przed katalizatorem (nie bylo podnosnika) no ale generalnie wykres na komputerze wygladal na pokazujacy smierc sony albo albo brak oznakow zycia, ta czerwona "kreska" na wykresie byl ana dole i w zasadzie nie podskakiwala do gory byla taka ciagla w swojej poszarpanosci :shock: :biggrin:

chyba sie zdecyduje na ta
jak przyjdzie wykrece stara dosztukuje wtyczke i wkrece nowa, mam nadziej ze to pomoze na przeogromne spalanie mojego lancelota :|
Mialem prawie pol zbiornika przejechalem z 75km i spadlo mi do jakichs 3 kresek ponizej cwierc zbiornika :-X
rozumiem ze jest mroz szczegolnie teraz i robie krotkie dystanse ale mysle ze powinien spalac z 9 litrow a nie ponad 12 :doubt:

dobra bedzie ta sonda z allegro?
pzdr :lol:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-01-2008, 19:05   

mrogal, masz OBDII ale normalnie też można ją zdiagnozować tak jak na tej stronie w dziale napr-reg. Jeśli pali się CE na desce to mignie błąd, o ile dobrze pamiętam, 11 - jedno długie i jedno krótkie mignięcie, a opis sprawdzenia lambdy jest w manualu do lancernika. A bez kanału to chyba ni hu.. hu.. :) Spalanie serio ogromne jak na 1.3 :twisted: mam ten sam silniczek w Colcie i palę 7 :P :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mrogal
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 19:15   

londolut napisał/a:
mrogal, masz OBDII ale normalnie też można ją zdiagnozować tak jak na tej stronie w dziale napr-reg. Jeśli pali się CE na desce to mignie błąd, o ile dobrze pamiętam, 11 - jedno długie i jedno krótkie mignięcie, a opis sprawdzenia lambdy jest w manualu do lancernika. A bez kanału to chyba ni hu.. hu.. :) Spalanie serio ogromne jak na 1.3 :twisted: mam ten sam silniczek w Colcie i palę 7 :P :P


nie pali mi sie check engine, w ktorym dokladnie maualu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.