|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 14-05-2014, 16:07 |
[Cari] Kupię -> Jest już Mazda 626 GF |
Autor |
Wiadomość |
bojownik [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2008, 11:03 [Cari] Kupię -> Jest już Mazda 626 GF
|
|
|
Kupię zadbaną Carismę , najlepiej od klubowicza rocznik 99 lub po lifcie do ok 15 000 zł
Prawdę mówiąc wszystko mi jedno z jakim silnikiem.
Zależy mi na tym, aby była w chtb i posiadała klimatyzację (jeżeli przed liftem to klimatronik).
Oczywiście najlepiej, żeby była nie bita.
Z racji tego, że jestem mało doświadczonym kierowcą wolałbym, aby sprzedający podjechał do mnie do żywca [śląskie] (oczywiście podzielimy się kosztami podróży). Jeśli sprzedający jest z okolic żywca to mogę podjechać ze znajomym
To chyba wszystko
Jeśli post powinien się znaleźć w dziale [KUPIĘ] to proszę moderatora/admina o przesunięcie.
Dziękuję i czekam na propozycje ewentualne. |
Ostatnio zmieniony przez bojownik 01-03-2008, 09:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
intero [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2008, 14:32
|
|
|
Witam
Jeżeli interesowałaby Cię Cari 1,8 GDI to taką dysponuję i muszę ją sprzedać.
Rocznik 1999 przed liftem i posiada climatronic. Przebieg 151000km. Co do ceny to na pewno się dogadamy. jakby co to mój nr tel. 602894220.
Autko w 2000 r przywiozłem z Niemiec.
Pozdrawiam
Janusz |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 08-01-2008, 16:41
|
|
|
intero, to wrzuc pare zdjec, to ja obejrzymy i pomozemy bojownikowi, podjac decyzje