Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niezapalil po wymianie rozrzadu 2.4 GDI 2000r
Autor Wiadomość
ozyrys
[Usunięty]

  Wysłany: 19-02-2008, 22:16   Niezapalil po wymianie rozrzadu 2.4 GDI 2000r

Witam serdecznie... podczas wymiany rozrzadu w 2.4 GDI z 2000r, przy okazji chcialem uszczelnic pokrywe walkow rozrzadu, poniewarz wykrylem wyciek miedzy nimi ( o strony rozrzadu), jak znawcy pewnie wiedza trzeba rozebrac polowe auta zeby sie tam dostac...
Wszystko jednak zlozylismy z chirurgiczna precyzja. Kiedy zakladalismy pasek rozrzadu okazalo sie ze jest krotszy od tego poprzedniego o dwa zeby, jednak udalo nam sie go naciagnac. Podczas proby odpalenia szpan paska przekrzywil rolke, samochod przy tym zagadal moze na 3-4 sekundy, a pozniej nic. Przy wymianie rozrzadu zrobilismy wszystko dokładnie, dlaczego wiec nie mozemy odpalic samochodu???
Przy kolejnych probach odpalenia galanta, mielismy wybuch z kolektora ssacego który zamienil siateczke z przeplywomierza w puszke z piwa.
Czy ten przeplywomierz jeszcze działa? Naciaglismy ta siateczke i włozylismy z powrotem, ale nie jestem pewny co do jego dzialania.
Dlaczego tak prosta wymiana rozrzadu trwa juz 4 dzien?? ;/ i zadnych efektow nie ma...samochod niezyje, potrzebuje PILNEJ pomocy!!!
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 19-02-2008, 22:26   

co do przeływki to zginęła śmiercią tragiczna :( a reszta? może pompa jest przestawiona? naciąganie paska nie jest dobrym pomysłem, trzeba zakładać zgodne zamienniki
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
ozyrys
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 23:06   

siema o jakiej pompie piszesz???
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-02-2008, 08:09   

Śmierć silnika.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 08:31   

Nie rozumiem co wam do głowy przyszło naciągać pasek od tego jest napinacz, nie chcę spekulować ale chyba z motoru to już nic nie będzie. Dwa zęby na pasku do dużo w waszym wypadku o dwa za dużo, współczuje.
 
 
ozyrys
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 09:00   

poczekal bym z ta smiercia...kompresje ksiazkowa i wszystko inne jak sie nalezy
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-02-2008, 09:28   

kupic przeplywke, dobry pasek i sprawdzic czujnik polozenia walka, ktory jest tam przy rozrzadzie
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
ozyrys
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 11:31   

czujnik walu i walka wporzadku sprawdzone ale niewiem co z przeplywomierzem bo czytalem ze ten ''aluminiowy plaster miodu''da sie wlozyc ponownie jak sie go ponaciaga...
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-02-2008, 13:03   

no i potem taki naciągany przepływomierz też będzie nieźle naciągał obrotami i właściciela na ustawiczne wędrówki po serwisach (bo panie obroty szaleją)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-02-2008, 13:07   

A blokowaliście wałek balansowy? Jak nie to d***a zbita. Poza tym skoro już zdjęliście całą górę, to czemu nie wymieniliście też paska balansowego i rolek (napinacza, prowadzącej, balansowej) nie mówiąc o paskach klinowych...eeehhh :doubt:
Przepływka do kupienia, ta już poległa na froncie walki z GDI :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
ozyrys
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 13:10   

...czy GDI zapala bez podlaczonej przeplywki???moglbys to sprawdzic?z gory dzieki

[ Dodano: 20-02-2008, 13:14 ]
Swinks...wymienilismy pasek od walka i rolki itd ...co ty piszesz???
 
 
trooper
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 09:27   

Źle ustawiony balans nie wpływa na odpalenie samochodu, spowoduje tylko drgania i silnik rozleci się po 3-5 tys km.
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 21:20   

ozyrys napisał/a:
Kiedy zakladalismy pasek rozrzadu okazalo sie ze jest krotszy od tego poprzedniego o dwa zeby, jednak udalo nam sie go naciagnac.

:? nisamowite
 
 
Czarcik
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2008, 00:33   

miałem takie uszkodzenie przepływomierza w sigmie po wybuchu gazu. Po naprawie zaproponowaną metodą rozciągnięcia, oczywiście czasem trzeba go było pilnować czy po następnym wybuchu nie ucieknie na filtr powietrza, ale żadnych innych konsekwencji nie stwierdziłem typu falowanie obrotów, za niskie lub za wysokie.
Niestety nie powiem, czy u ciebie będzie równie bezkarnie...
 
 
ozyrys
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 20:32   

Panowie k***a panowie sukces,znow jestesmy razem...odzyskalismy go moj misiek dziala!!!!!!!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.