Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:17
Kompresja w Galancie 4G63
Autor Wiadomość
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 09:56   Kompresja w Galancie 4G63

Ja w temacie ciśnienia w cylindrach, dziś odbieram głowicę do swojego misia, mam pytanko czy w Galusiu ciśnienie 12 atm jest ok. jeśli nie to może było by dobrze wymienić pierścienie. Jak się domyslacie chcę wykorzystać moment kiedy jest zdjęta głowica. Galant 1991 2 litry 4G63 8v :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2006, 10:09   

Nic nie rób - 12 atm to bardzo dobre ciśnienie. Standard to ok. 12.33 atm (1250 kPa), minimum to ok. 880 kPa (8.7 atm).
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-03-2006, 10:29   

Wyjecie tlokow w takiej sytuacji to pikus, pomierzyc wszystko i zdecydowac..... Bral olej wczesniej?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 11:08   

Niestety tak, ale wywalone były uszczelniacze zaworów 1 litr/1000 km
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2006, 11:12   

I mówisz że tylko przez uszczelniacze?? Interesujące...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 11:14   

Nie wiem czy tylko, nie znam się na tym. Byłbym wdzięczny za porady i sugestie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-03-2006, 11:24   

Duzo...... tloki do gory, pomiary i decyzja co dalej.......

Mam tylko nadzieje, ze tym razem pojechales do mechanika, a nie do patafiana podajacego sie za mechanika......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Alladyn
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 17:01   

no to mozliwe ze piersiocnki cos puszczaly albo cylinderki podrysowane
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2006, 17:06   

Nie chciałbym żebys odczytał to co teraz napiszę jako złosliwośc ale silnik który spala/zuzywa/wychlapuje z siebie 10l oleju na 10000km to trup. konieczny jest:
1. remont lub
2. wymiana na inny.

No offence ale cieńko to widzę żeby tylko uszczelniacze były przyczyną Twoich problemów. No ale ja się nie znam. Nigdy sie nie znałem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 28-03-2006, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Alladyn
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 17:29   

czy ja wiem ze warto panikować, najlpierw niech wszystko rozbierze i zobaczy cylindry jakie ma i pierscienie. bo uszczelniacze tez cos daja ale noooo bez przesady:) no i wszystkie simeringi . uszczelki . , byle pierdołki a skutki moga byc jak widac
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2006, 17:33   

Alladyn napisał/a:
najlpierw niech wszystko rozbierze i zobaczy cylindry jakie ma i pierscienie. bo uszczelniacze tez cos daja ale noooo bez przesady:) no i wszystkie simeringi . uszczelki . , byle

A czy to się przypadkiem remont nie nazywa?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 18:48   

Przyjechała głowica,(wygląda dobrze) no i wysłałem ją na sprawdzenie szczelności tak na wszelki wypadek, koszt niewielki a i spać spokojnie mozna. Trzy zawory napewno były nie szczelne ale to nie problem ( pociły się ) gniazda zaworów do szlifu i będzie ok. A co do pierścionków chyba je sprawdzę po tych pechowych incydentach z wałkiem a potem z głowicą wolę dmuchać na zimne. Motor napewno cały usyfiony z powodu wody w oleju tylko jak to się czyści. Dobrze by było wyciagnąć blok silnika rozebrać i to wszystko umyć. Natomiast usłyszałem od jakegoś znawcy że zlać z miski stary olej wymienić filtr i zalać olejem pojeździć trochę i jeszcze raz filterek i olej, będzie git ale ja nie jestem tego pewny :oops: Jak możecie to proszę o sugestie.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-03-2006, 19:36   

Mozna zrobic tak jak podpowiedzial "znawca"...... po robocie zalac nowym olejem (najtanszym Lotosem), po 100 km wymienic razem z filtrem.....

Namawiam Cie, jednak do zdjecia miski, wysuniecia tlokow do gory, zdjecia pierscieni i pomierzenia gladzi i zamkow pierscieni..... Zlozysz potem na oryginalnym zestawie uszczelek i zapomnisz o temacie na 200 000 km
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2006, 20:10   

I to jest rada której bym posłuchał...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 21:58   

Proszę o radę jeśli chodzi o uszczelki i pierscienie do jakich firm macie przekonanie a jakich mam unikać. Mam jakąś uszczelkę pod głowicę na kartonie jest napisane Takoma
Ostatnio zmieniony przez kapsel 28-03-2006, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.