Przesunięty przez: kochajj 06-04-2006, 22:17 |
Kompresja w Galancie 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 09:56 Kompresja w Galancie 4G63
|
|
|
Ja w temacie ciśnienia w cylindrach, dziś odbieram głowicę do swojego misia, mam pytanko czy w Galusiu ciśnienie 12 atm jest ok. jeśli nie to może było by dobrze wymienić pierścienie. Jak się domyslacie chcę wykorzystać moment kiedy jest zdjęta głowica. Galant 1991 2 litry 4G63 8v |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2006, 10:09
|
|
|
Nic nie rób - 12 atm to bardzo dobre ciśnienie. Standard to ok. 12.33 atm (1250 kPa), minimum to ok. 880 kPa (8.7 atm). |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-03-2006, 10:29
|
|
|
Wyjecie tlokow w takiej sytuacji to pikus, pomierzyc wszystko i zdecydowac..... Bral olej wczesniej? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 11:08
|
|
|
Niestety tak, ale wywalone były uszczelniacze zaworów 1 litr/1000 km |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2006, 11:12
|
|
|
I mówisz że tylko przez uszczelniacze?? Interesujące... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 11:14
|
|
|
Nie wiem czy tylko, nie znam się na tym. Byłbym wdzięczny za porady i sugestie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-03-2006, 11:24
|
|
|
Duzo...... tloki do gory, pomiary i decyzja co dalej.......
Mam tylko nadzieje, ze tym razem pojechales do mechanika, a nie do patafiana podajacego sie za mechanika...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Alladyn [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 17:01
|
|
|
no to mozliwe ze piersiocnki cos puszczaly albo cylinderki podrysowane |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2006, 17:06
|
|
|
Nie chciałbym żebys odczytał to co teraz napiszę jako złosliwośc ale silnik który spala/zuzywa/wychlapuje z siebie 10l oleju na 10000km to trup. konieczny jest:
1. remont lub
2. wymiana na inny.
No offence ale cieńko to widzę żeby tylko uszczelniacze były przyczyną Twoich problemów. No ale ja się nie znam. Nigdy sie nie znałem. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 28-03-2006, 17:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Alladyn [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 17:29
|
|
|
czy ja wiem ze warto panikować, najlpierw niech wszystko rozbierze i zobaczy cylindry jakie ma i pierscienie. bo uszczelniacze tez cos daja ale noooo bez przesady:) no i wszystkie simeringi . uszczelki . , byle pierdołki a skutki moga byc jak widac |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2006, 17:33
|
|
|
Alladyn napisał/a: | najlpierw niech wszystko rozbierze i zobaczy cylindry jakie ma i pierscienie. bo uszczelniacze tez cos daja ale noooo bez przesady:) no i wszystkie simeringi . uszczelki . , byle |
A czy to się przypadkiem remont nie nazywa? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 18:48
|
|
|
Przyjechała głowica,(wygląda dobrze) no i wysłałem ją na sprawdzenie szczelności tak na wszelki wypadek, koszt niewielki a i spać spokojnie mozna. Trzy zawory napewno były nie szczelne ale to nie problem ( pociły się ) gniazda zaworów do szlifu i będzie ok. A co do pierścionków chyba je sprawdzę po tych pechowych incydentach z wałkiem a potem z głowicą wolę dmuchać na zimne. Motor napewno cały usyfiony z powodu wody w oleju tylko jak to się czyści. Dobrze by było wyciagnąć blok silnika rozebrać i to wszystko umyć. Natomiast usłyszałem od jakegoś znawcy że zlać z miski stary olej wymienić filtr i zalać olejem pojeździć trochę i jeszcze raz filterek i olej, będzie git ale ja nie jestem tego pewny Jak możecie to proszę o sugestie. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-03-2006, 19:36
|
|
|
Mozna zrobic tak jak podpowiedzial "znawca"...... po robocie zalac nowym olejem (najtanszym Lotosem), po 100 km wymienic razem z filtrem.....
Namawiam Cie, jednak do zdjecia miski, wysuniecia tlokow do gory, zdjecia pierscieni i pomierzenia gladzi i zamkow pierscieni..... Zlozysz potem na oryginalnym zestawie uszczelek i zapomnisz o temacie na 200 000 km |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2006, 20:10
|
|
|
I to jest rada której bym posłuchał... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2006, 21:58
|
|
|
Proszę o radę jeśli chodzi o uszczelki i pierscienie do jakich firm macie przekonanie a jakich mam unikać. Mam jakąś uszczelkę pod głowicę na kartonie jest napisane Takoma |
Ostatnio zmieniony przez kapsel 28-03-2006, 22:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|