Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem!!!
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2008, 16:47   Problem z odpaleniem!!!

Opisze co dzis sie stało. Pojechałem sobie zedrzec stara umyc szybe i nakleic nowa naklejke z rejestracją. Chce odjechac a tu nie chce zapalic tylko takie cyk cyk i taki dzwięk jakby elektyczna szyba była. Radio i szyby działały. Check engine zapalało sie po przekręceniu kluczyka po chwili gasło jak normalnie.Potem jak chciałem zapalic to juz nic nie było słychac. Potem radio przestało grac swiatła ledwo co swieciły. próbowałem jeszcze zapalic ale było coraz gorzej centralny przestał działac. Nakonie c zauważyłem ze check engine juz sie nie pali po przekręceniu kluczyka :? natomiast olej i kontrolia drzwi paliła sie normalnie. POWIEDZCIE CO O TYM SĄDZICIE? Czysciłem WD40 klemy i podpiecie do maski. Poztym sprawdzałem bezpieczniki w czarnej skrzynce z zielonym napisami i wszystkie były ok tylko jeden jakis ciemny w srodku ale niby jego ciągłość zachowana. PROSZE O POMOC

[ Dodano: 02-07-2008, 18:08 ]
PS Check engine sie juz pali normalnie szyby sie tylko odsuwają sie nie zasuwają. Podłaczyłem na rozruch przez kable kontolki sie zapaliły intensywniej a szyby elektryczne zaczeły działac ale dalej nie odpalił. Co to moze byc?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez tomusn 03-07-2008, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-07-2008, 18:33   

Akumulator padł...?
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2008, 19:30   

stary alfer, masz racje tak własnie sie okazało dopiero po podłączeniu na 15 min pod prostownik zapalił. :D Teraz naładuje go cała noc.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 19:32   

Padnięty akumulator / nalot na klemach aku.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2008, 20:05   

Tak jak juz pisąłem to był akumulator. Tylko co mnie najbardziej dziwi to ze radio działało chwile oraz przez kable rozruchowe nie dało sie odpalic.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-07-2008, 20:10   

zapewne jak myles ta szybe, to zrobiles gdzies zwarcie na klemach i w "trybie szybkim" zozladowal Ci sie aku
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2008, 21:49   

akbi napisał/a:
zapewne jak myles ta szybe, to zrobiles gdzies zwarcie na klemach i w "trybie szybkim" zozladowal Ci sie aku


chyba nie bo myłem ja wewnatrz po starej naklejce rejestracyjnej
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-07-2008, 22:12   

Moze Ci sie zwarła ktoras cela i masz na akumlatorze 10V zamiast 12 przez co nie da sie zapalic a radio chodzilo. Jak odlaczysz od prostownika to tak po godzinie sproboj zapalic jak sie nie uda to akumlator do wymiany.

Krzychu
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2008, 23:07   

Jak był rozładowany to miął 8 V. Potem podłaczyłem na 15 min pod prostownik i zapalił na szczescie.Teraz wyjąłem go naładuje cała noc. Przeczyściłem klemy używając WD 40 jutro przetre papierem sciernym i zakręce mocniej bo były tak słabiutko zakręcone.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-07-2008, 23:39   

Jak miał 8V to możesz go pożegnać, wygląda na to, że padła któraś cela. Będzie to widać podczas ładowania, w uszkodzonej celi elektrolit nie będzie bąblił. Sprawdź na akumulatorze rok produkcji, jak zobaczyłem, ze mój ma 8 lat zaprzestałem prób reanimacji. :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-07-2008, 23:56   

rosomak1983 napisał/a:
Tylko co mnie najbardziej dziwi to ze radio działało chwile oraz przez kable rozruchowe nie dało sie odpalic.
Radio działa na bardzo słabym akumulatorze, a jak podkręcisz głośność to się wyłączy (zbyt małe napięcie). Co masz na myśli pisząc, że "przez kable rozruchowe nie dało się odpalić"? Radia czy silnika?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 03-07-2008, 00:32   

Hugo napisał/a:
przez kable rozruchowe nie dało się odpalić"? Radia czy silnika?


odpala sie raczej silnik i i to mi chodziło. Własnie mnie to zdziwiło bo poprzednio nawet swiatła mi nie swieciły ani centralny nie działał i przez kable zapalił a teraz jeszcze cos tam działało i przez kable nie dał rady odpalic silnika natomiast cała elektryka po podłaczeniu działała przynajmniej szyby które domknąłem

[ Dodano: 03-07-2008, 00:34 ]
Jesli chodzi o rok produkcji to pisze tam cos 1999 ale niewiem czy to data produkcji. Akumulator jest firmy delphi.

[ Dodano: 03-07-2008, 00:34 ]
Aha i ma takie oczko w którym jest zielony płyn
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-07-2008, 00:39   

Cytat:
Aha i ma takie oczko w którym jest zielony płyn

"magiczne oczko" wskaźnik sprawności akumulatora
zielone - ok
czarne - d..a ;) znaczy zdechł
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 03-07-2008, 00:52   

niby zielone ale zobaczymy
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-07-2008, 10:18   

Mi sie zdazylo to juz 2 razy kiedy odpalalem komus vitare, a kiedys malucha i zaraz po podlaczeniu przewodow z mojego samochodu i tak nie odpalil (nie bardzo chcialo krecic) pomimo dzialajacego silnika w moim samochodzie wydaje mi sie ze akumlator w samochodzie zapalanym musi sie tez troche podladowac i wydaje mi sie ze ten akumlator ktory jest uszkodzony moze pobierac za malo energii (albo przez zwarte cele zaniza napiecie) i wtedy nie da sie odpalic jak sie podladuje z 10 minut od drugiego samochodu to odpala to takie moje obserwacje.

Krzychu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.