Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sposoby na piszczące hamulce
Autor Wiadomość
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2006, 18:20   Sposoby na piszczące hamulce

Czy macie jakieś (niezawodne) sposoby na piszczące hamulce? U mnie wszystkie znane mi sposoby zawiodły. Piszczały na starych tarczach, piszczą na nowych. Trzy pary klocków hamulcowych - wszystkie piszczały. Szlifowanie powierzchni klocków nic nie daje. Hamulce piszczały na starym płynie hamulcowym, wymiana nie przyniosła żadnych efektów. Nie jest to jakieś szczególnie uciążliwe, ale fajnie byłoby , gdyby pisku jednak nie było...
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-05-2006, 19:02   

Moje zostały wymienione jakoś miesiąc temu i piszczą więc aż do następnej zmiany pewnie tak zostanie. Nie wiem tylko jakie były poprzednio bo stare aż do samego końca były ciche. Zmiana nastąpiła wraz z tarczami więc może te tarcze coś nie takie ale nie ma problemu z ich sprawnością.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 03-05-2006, 19:47   

sprobuj mocniej doczyscic prowadnice i sprawdz czy te gumki na nich nie sa dziurawe, u mnie tak bylo ze po zlozeniu ok, mijal tydzien i znowu piszczalo, zdejmowalem, zamienialem miejscami, a okazalo sie ze to na prowadnicy tloczek sie zapiekal
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
M_Wiewiórek
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2006, 19:53   

Ja też nie wiem, co z tym piszczeniem zrobić, fakt, że nie piszczą mocno i nie zawsze, ale jest to drażniące, mam klocki i tarcze ATE a jak miałem tarcze oryginalne i klocki Lucas’a to powiem szczerze, że nie pamiętam, aby kiedykolwiek coś zapiszczało.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-05-2006, 22:20   

Ja też nigdy nie mialem problemu z piszczeniem....

Blaszki mocujace klocki masz OK?

Jest metoda pokdladania tworzywa między tloczek a klocek - dowiem się dokładnie osssochozi, bo nigdy mnie to nie dotyczyło :wink:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-05-2006, 22:26   

A jak będzie ta blaszka wyglądała jeśli nie jest dobrze zamontowana? Może ktoś ma fotke jak ta blaszka wygląda źle założona.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-05-2006, 22:35   

Zazwyczaj blaszki poprostu sa gubione lub usuwane przez mechaku%^$$^nikow..... Kpl (2 zaciski) kosztuje 39 zł i rozwiazuje problemy...... Sa one (powinny byc ;) ) umieszczone miedzy prowadnica klocka a klockiem....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-05-2006, 22:40   

Blaszki śą były wymieniane pewnie wszystkie części bo i klocki i tarcze więc i pewnie blaszki też (ale pewności nie mam). Jutro rano ide pooglądać czy coś krzywo nie wyglądają może jakieś fotki zrobie.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2006, 23:01   

Spróbujcie zeszlifowac pod katem te krótsze boki klocków (tak jak np jest w EBC fabrycznie) - powinno pomóc
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2006, 23:41   

U mnie blaszki wyglądają piknie i to nie one sa przyczyną piszczenia. :| W weekend chyba wszystko rozbiorę i obejrzę tłoczki...
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-05-2006, 00:36   

jakby ktos nie zalapal
to chodzilo mnie o elementy nr 3 i 4 na tym mi sie zapieklo ze nie moglem zacisku ruszyc po oczyszczeniu i przesmarowaniu wszystko ustalo i tak do teraz :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-05-2006, 09:47   

ja kiedyś zrobiłem taki myk, że miejsca, które się stykają z rantem na tarczy (wewnętrzny i zewnętrzny okrąg) zjechałem na szlifierce;
poniżej na fotce pokazane, co ściąłem - wtedy jakby zrobić przekrój, to się z prostokąta zrobił trapez - coś na poniższy kształt:

/-----------------------------\
zamiast
|-----------------------------|


zdjęcie pochodzi ze strony moto.sklep.pl - tylko w celu poglądowym
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2006, 20:42   

Słyszałem historie o gościu :shock: , który posmarował klocki- okładziny smarem :mrgreen: i też pomogło - ale nie polecam :twisted:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-06-2006, 20:44   

dager napisał/a:
Słyszałem historie o gościu :shock: , który posmarował klocki- okładziny smarem :mrgreen: i też pomogło - ale nie polecam :twisted:

też o nim słyszałem - to mój sąsiad, w poldku tak zrobił;
co ciekawe, to się nie zabił, ani nawet nie miał dzwona - tylko wał korbowy mu wyskoczył, bo auto było po dzwonie (dawnym) i był krzywy
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2006, 21:11   

Mój Żabozielony to zagadkowe stworzenie. Kiedy napisałem pierwszy post w sprawie piszcząch hamulców i przymierzałem się do rozbiórki, weryfikacji i usunięcia przyczyny, hamulce ni stąd ni zowąd przestały piszczeć. Potem wyszedł na jaw problem z bębnami. Kiedy się z nim uporałem, pojawiła się świecąca na stałe kontrolka ręcznego. Kiedy to wszystko załatwiłem, niejako przy okazji za mocno rozkręcając samoregulatory w bębnach i minimalizując zakres pracy hamulca, mam błogi spokój. Nic nie piszczy, hamulce - żyleta. Do zmniejszonego skoku pedału już się przyzwyczaiłem (kwestia wyczucia momentu rozpoczęcia hamowania i nieblokowania kół) i chyba nie będę tego ustawienia zmieniał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.