Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ratunku miska cieknie!
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-11-2008, 08:59   Ratunku miska cieknie!

Po ostatnim uszczelnieniu silikonem przez mechanika miska olejowa zaczeła cieknac jeszcze bardziej...
:( :( :( Doradzcie co zrobic jakiego silokonu uzyc (moze nawet konretna firma) do uszczelnienia i co ma znaczenie przy wykonaniu uszczelnienia. POZDRAWIAM
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pawlaczz
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2008, 09:31   Re: Ratunku miska cieknie!

Witam
Napisz więcej.Po co mechanik uszczelniał miskę (olejową?)sylikonem?



rosomak1983 napisał/a:
Po ostatnim uszczelnieniu silikonem przez mechanika miska olejowa zaczeła cieknac jeszcze bardziej...
:( :( :( Doradzcie co zrobic jakiego silokonu uzyc (moze nawet konretna firma) do uszczelnienia i co ma znaczenie przy wykonaniu uszczelnienia. POZDRAWIAM
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-11-2008, 10:22   

Obojętnie jaki silikon wysokotemperaturowy, równo rozprowadzony po krawędzi miski i nie ma prawa cieknąć. Mechanik zjebał robotę.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2008, 10:25   

rosomak1983, przede wszystkim pisz w odpowiednim dziale.
Co do silikonu - jak poleca Hugo. Tytułem uzupełnienia: dobre silikony "łapią" bardzo długo. Niebieski Würth kilka godzin. Jeśli przed związaniem silikonu zostanie nalany olej czy płyn chłodzący (w przypadku uszczelniania pompy wody), całą operację nakładania silikonu trzeba powtórzyć. Tak, jak napisał Hugo - mechanik zawalił robotę!
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-11-2008, 17:18   

pawlaczz napisał/a:
Napisz więcej.Po co mechanik uszczelniał miskę (olejową?)sylikonem?


Bo troszke ciekła ale teraz cieknie masakrycznie

gregorbu napisał/a:
rosomak1983, przede wszystkim pisz w odpowiednim dziale.

hej wcale tak nie uwazam. Akurat w CAO i CBO sa identyczne miski itp... i te przenosiny wydaja mi sie nieco dziwne... To własciciele CBO nie moga zakładac tematów w dziale CAO????

Oraz ostatnie pytanko ! Lepiej kupic uszczelke czy ponownie silikonem uszczelniac?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-11-2008, 18:36   

rosomak1983 napisał/a:
Lepiej kupic uszczelke czy ponownie silikonem uszczelniac?
Żadnej uszczelki! Fabrycznie jej nie ma, więc jak ją założysz to napewno będzie ciekło.
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-11-2008, 18:53   

rosomak1983,
sam sylikon w zupełności wystarczy,ale zanim ponownie skleisz,odtłuść powierzchnie żeby były czyste,bez oleju,bo sylikon nie będzie się trzymał,możesz do tego użyć acetonu,nawet takiego jak używa się do zmywania lakieru z paznokci u kobiet.
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2008, 18:59   

rosomak1983 napisał/a:
hej wcale tak nie uwazam. Akurat w CAO i CBO sa identyczne miski itp... i te przenosiny wydaja mi sie nieco dziwne...
A mnie dziwne wydaje się wprowadzenie bałaganu na forum. Masz Lancera, pytasz o Lancera, to pytaj w odpowiednim dziale. Ktoś, kto ma również Lancera i może mieć podobny problem co Ty, nie musi się wówczas zastanawiać, czy szukając podpowiedzi, ma przeszukiwać dział Lancer, czy może lepiej Colt.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-11-2008, 20:13   

Hugo, napewno wszystko jedno jaki ten silikon czy tak jak radzi Gregobru firmy Wurst. No i własnie byłbym wdzieczny gdyby ktos jeszcze potwierdził ;
(bedzie robił to mechanik pod moim okiem :wink: (niech teraz poprawia)
1.Spuszczenie oleju i następnie zdjęcie miski... Czekamy ok 15 min az olej scieknie do końca
2.Zrywamy stary silikon, odtłuszczmy acetonem na zicher łączenia :D
3.Nakładamy nowa równą warstwę silikonu a następnie przykręcamy miske....
4.czekamy i tu pytanie ILE???
5.Rozumiem ze wlewamy olej (nawet juz kupiłem nowa bańke to od razu wymienię na nowy...)
Tu licze na wskazówki Hugo bo on chyba uszczelniał miskę w swoim CAO. Musze wiedziec dokładnie co i jak zeby kontrolowac mechanika jakby co....

gregorbu napisał/a:
Masz Lancera, pytasz o Lancera,

mam lancera a pytam o temat dotyczacy obu aut (identyczna miska) tym bardziej ze dział CAO odwiedza wiecej osób i mam wieksza szanse na odpowiedz. Jaki jest sens szufladkowac ludzi na podstawie tego jakie maja auta (tym bardziej ze mechanicznie jest to jednosc) a problem dotyczy wszystkich to zupełnie jakby przeniesc pytanie np na temat oleju jakie zadałem w dziale CAO do CBO tylko dlatego ze posiadam CBO a nie CAO... To troche sztuczne nie sadzisz?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-11-2008, 20:18   

rosomak1983, niech Ci mechanik jeszcze sprawdzi czy miska nie jest krzywa. Dopilnuj tez, zeby dokrecal z "czuciem", a nie na sile. Bardzo dokladnie oczyscie (delikatnie!) powierzchnie styku. Zarowno miski jak i bloku.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-11-2008, 20:38   

rosomak1983, po zlaniu oleju i zdjęciu miski olejowej tak jak napisałeś - oczyścić i odtłuścić obie powierzchnie. Silikon nałożyć równą warstwą i docisnąć do bloku. Podczas przykręcania należy pamiętać, żeby dokręcane było z wyczuciem i równomiernie. Nie dokręcać najpierw jednej śruby na amen i dokręcać resztę również po jednaj na amen tylko stopniowo przykręcać każdą ze śrub. Ja u siebie kręciłem tak, że co 2 obroty śruby dokręcałem kolejną i na około (2 obr następna, 2 obroty następna...). Trzyma tak już 3 miesiące i z miski nie "krwawi". Następnie oczekiwanie - zależy od użytego silikonu. Czas "wiązania" powinien być wyszczególniony na tubie.

rosomak1983 napisał/a:
licze na wskazówki Hugo bo on chyba uszczelniał miskę w swoim CAO
Mnie też to spotkało ;)
Hugo napisał/a:
Żadnej uszczelki! Fabrycznie jej nie ma, więc jak ją założysz to napewno będzie ciekło.
Nie gadaj głupot. Ja mam u siebie uszczelkę miedzy blokiem a miską i obie powierzchnie są dodatkowo uszczelnione sylikonem. Jak pisałem wyżej jeżdżę tak już 3 miesiące i nic się z miską nie robi. Żadnego ubytku oleju, śladów po sączeniu się czy innych historii.

edit: literówka
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

Ostatnio zmieniony przez londolut 02-11-2008, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-11-2008, 00:15   

londolut napisał/a:
Ja mam u siebie uszczelkę miedzy blokiem a miską i boie powierzchnie są dodatkowo uszczelnione sylikonem. Jak pisałem wyżej jeżdżę tak już 3 miesiące i nic się z miską nie robi. Żadnego ubytku oleju, śladów po sączeniu się czy innych historii.


wiec radzisz dac ta uszczelkę plus silikon???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-11-2008, 00:21   

rosomak1983 napisał/a:
wiec radzisz dac ta uszczelkę plus silikon???
Nic się nie stanie jeśli dasz uszczelkę a mechanik nie da znów ciała. Musisz jednak wziąć pod uwagę długość śrub, którymi przykręcona jest miska.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2008, 00:21   

rosomak1983 napisał/a:
londolut napisał/a:
Ja mam u siebie uszczelkę miedzy blokiem a miską i boie powierzchnie są dodatkowo uszczelnione sylikonem. Jak pisałem wyżej jeżdżę tak już 3 miesiące i nic się z miską nie robi. Żadnego ubytku oleju, śladów po sączeniu się czy innych historii.


wiec radzisz dac ta uszczelkę plus silikon???

Radzę nie kombinowac tylko zajrzeć do servive manuala. Jest tam pokazane co zrobić a silnikon bez przesady bo co za dużo to niezdrowo, na oczyszczoną powierzchnię i odczekać.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2008, 11:07   

Hubeeert napisał/a:

Radzę nie kombinowac tylko zajrzeć do servive manuala. Jest tam pokazane co zrobić a silnikon bez przesady bo co za dużo to niezdrowo, na oczyszczoną powierzchnię i odczekać.


chodzi mi o to odczekać...

na tubce silikonu jest podany czas "kożuszenia" np. 5minut
- czy miskę natychmiast przykręcam do bloku, oczywiście bez dokręcania "do metalu", aby została warstwa silikonu i następnego dnia delikatnie dokręcam
- czy czekam ponad te minuty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.