Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 16:14
pytanie karoseria evo 3 rózni sie ?
Autor Wiadomość
rafalmaxi 
Nowy Forumowicz

Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 25-06-2006, 11:09   pytanie karoseria evo 3 rózni sie ?

witam, czy karoseria a szczególnie podłoga rózni sie od zwykłego lancera z tych lat np evo 95 i zwykły 95?
pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2006, 13:36   

Różni się - EVO III ma o 2 cm większy rozstaw osi nie mówiąc o braku miejsca na wał napędowy. Inne są drzwi błotniki i reszta. Szyby również są inne.

Czemu pytasz?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rafalmaxi 
Nowy Forumowicz

Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 25-06-2006, 16:56   

skad masz ta pewnosc chodzi o to ze mam evo trzy ale buda jest be i musze kupic nowa bude i przełozyc graty czy to mozliwe?
_________________

 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2006, 23:27   

nie. musisz iść do dobrego blacharza który zrobi Ci auto z przystanku, ponaciąga, podreperuje i skasuje 5000 bez malowania. znam takiego - fury robi malinka, tylko $$ + czas (minimum miesiąc na auto)
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2006, 03:22   

shovel, to nie jest takie do końca proste, szczególnie gdy chodzi o sportowe auto w którym nadowzie ma być przede wszytskim sztywne.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-07-2006, 08:35   

No chyba naprawiana Buda EVO jest i tak sztywniejsza niż buda od serii. Hubeeert jest wybrzuszenie na podłodze o wysokości około 16-20cm, nie jest płaska. W przednionapędowej serii idzie tam wydech. Były seryjne 4WD, może to właśnie miejsce na wał. Japończycy są praktyczni do bólu, nie robią kilku typów bud, tylko dopasowują osprzęt. Przekonałem się o tym lekko modernizując Lancera. Przy montażu elektrycznego podgrzewanego lusterka. Całe okablowanie aż do słupka było, mechanizm elektryczny lusterka idealnie pasował do lusterka manualnego i na odwrót (o odpowiednim kolorze) Wszystkie plastiki, zaczepy, schowek środkowy, licznik z obrotomierzem, kombajn sterujący światłami i wycieraczkami, fotele (zwłaszcza tylna kanapa dzielona wszystkie gwinty pod zaczepy i boczki oparcia były pod fabryczną nieruchomą kanapą, wystarczyło dodać śruby i podkładki.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2006, 13:37   

wichura1, to raczej cecha aut robionych w małych ilościach. Wtedy koszty produkcji zbędnych elementów są niższe niż koszt zaprojektowania kilku wersji np. nstalacji elektrycznej. Subaru ma tak samo ale podejrzewam ze to długo ie potrwa bo producenci smaochodowi dziś oszczeędzają nawet na złączkach do kabli i tym podobnych.


Nie chodzi o to żeby buda była sztywnbiejsza od zwykłego, chodzi o to że ona jest zawsze zbyt mało sztywna i dobry remont budy to bardzo trudna sprawa. Wiem bo znam to z autopsji.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2006, 14:30   

Tak jak pisze Azrael. Wichura - buda EVO różni się - innym rozstawem osi, innymi (większymi) punktami mocowania zawieszenia, innymi kielichami przedniego zawiasu. Weź pod uwagę porównanie - Galant E3x FWD i Galant VR4 - zupełnie inna podłoga.


Zresztą co ja się będę - poszukaj :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2006, 21:58   

Azrael napisał/a:
shovel, to nie jest takie do końca proste, szczególnie gdy chodzi o sportowe auto w którym nadowzie ma być przede wszytskim sztywne.


gość robił auta dla mera rally team

edit:
swap podłogi E39A do E33 ostatnio rozważałem... da się zrobić, ale grzebanie się w brązie... wymiary podstawowe się zgadzają, ale jest sporo małych różnic...
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2006, 22:14   

shovel napisał/a:
gość robił auta dla mera rally team



Meresiński? Mój ulubiony zawodnik, jedize na tyle wolno że miżna się dokładnie przyjrzeć rajdówce :-)
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 00:23   

no dokładnie ;-) nie wiem czy robił akurat to jego eco..znaczy evo, czy też clio/meganke ale wiem że stalo to u niego parę tygodni po jakimś hicie;p
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 01:25   

Evo jeszcze nie było walone. A Clio to on ma parę sztuk. Szkoda tych aut....
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 10:34   

evo było malowane pędzlem... za samo to bym łeb ukręcił.
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 12:56   

Eee tam ;-) Nie takie cuda... żebyś widizał jak moje auto było naprawiane przede mną...
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 16:08   

hmm. nie tak dawno widziałem colta z dospawanym kawałkiem blachy do płyty podłogowej, bo nikomu nie chciało się go naciągać...fałda blachy chyba na 4 cm do góry i dospawany kawałek.. normalnie masakra...a auto robione w niemczech...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.