Przesunięty przez: akbi 28-09-2007, 16:14 |
pytanie karoseria evo 3 rózni sie ? |
Autor |
Wiadomość |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 25-06-2006, 11:09 pytanie karoseria evo 3 rózni sie ?
|
|
|
witam, czy karoseria a szczególnie podłoga rózni sie od zwykłego lancera z tych lat np evo 95 i zwykły 95?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2006, 13:36
|
|
|
Różni się - EVO III ma o 2 cm większy rozstaw osi nie mówiąc o braku miejsca na wał napędowy. Inne są drzwi błotniki i reszta. Szyby również są inne.
Czemu pytasz? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 25-06-2006, 16:56
|
|
|
skad masz ta pewnosc chodzi o to ze mam evo trzy ale buda jest be i musze kupic nowa bude i przełozyc graty czy to mozliwe? |
_________________
 |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2006, 23:27
|
|
|
nie. musisz iść do dobrego blacharza który zrobi Ci auto z przystanku, ponaciąga, podreperuje i skasuje 5000 bez malowania. znam takiego - fury robi malinka, tylko $$ + czas (minimum miesiąc na auto) |
|
|
|
 |
Azrael [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 03:22
|
|
|
shovel, to nie jest takie do końca proste, szczególnie gdy chodzi o sportowe auto w którym nadowzie ma być przede wszytskim sztywne. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-07-2006, 08:35
|
|
|
No chyba naprawiana Buda EVO jest i tak sztywniejsza niż buda od serii. Hubeeert jest wybrzuszenie na podłodze o wysokości około 16-20cm, nie jest płaska. W przednionapędowej serii idzie tam wydech. Były seryjne 4WD, może to właśnie miejsce na wał. Japończycy są praktyczni do bólu, nie robią kilku typów bud, tylko dopasowują osprzęt. Przekonałem się o tym lekko modernizując Lancera. Przy montażu elektrycznego podgrzewanego lusterka. Całe okablowanie aż do słupka było, mechanizm elektryczny lusterka idealnie pasował do lusterka manualnego i na odwrót (o odpowiednim kolorze) Wszystkie plastiki, zaczepy, schowek środkowy, licznik z obrotomierzem, kombajn sterujący światłami i wycieraczkami, fotele (zwłaszcza tylna kanapa dzielona wszystkie gwinty pod zaczepy i boczki oparcia były pod fabryczną nieruchomą kanapą, wystarczyło dodać śruby i podkładki. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Azrael [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 13:37
|
|
|
wichura1, to raczej cecha aut robionych w małych ilościach. Wtedy koszty produkcji zbędnych elementów są niższe niż koszt zaprojektowania kilku wersji np. nstalacji elektrycznej. Subaru ma tak samo ale podejrzewam ze to długo ie potrwa bo producenci smaochodowi dziś oszczeędzają nawet na złączkach do kabli i tym podobnych.
Nie chodzi o to żeby buda była sztywnbiejsza od zwykłego, chodzi o to że ona jest zawsze zbyt mało sztywna i dobry remont budy to bardzo trudna sprawa. Wiem bo znam to z autopsji. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-07-2006, 14:30
|
|
|
Tak jak pisze Azrael. Wichura - buda EVO różni się - innym rozstawem osi, innymi (większymi) punktami mocowania zawieszenia, innymi kielichami przedniego zawiasu. Weź pod uwagę porównanie - Galant E3x FWD i Galant VR4 - zupełnie inna podłoga.
Zresztą co ja się będę - poszukaj |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 21:58
|
|
|
Azrael napisał/a: | shovel, to nie jest takie do końca proste, szczególnie gdy chodzi o sportowe auto w którym nadowzie ma być przede wszytskim sztywne. |
gość robił auta dla mera rally team
edit:
swap podłogi E39A do E33 ostatnio rozważałem... da się zrobić, ale grzebanie się w brązie... wymiary podstawowe się zgadzają, ale jest sporo małych różnic... |
|
|
|
 |
Azrael [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 22:14
|
|
|
shovel napisał/a: | gość robił auta dla mera rally team |
Meresiński? Mój ulubiony zawodnik, jedize na tyle wolno że miżna się dokładnie przyjrzeć rajdówce |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 00:23
|
|
|
no dokładnie nie wiem czy robił akurat to jego eco..znaczy evo, czy też clio/meganke ale wiem że stalo to u niego parę tygodni po jakimś hicie;p |
|
|
|
 |
Azrael [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 01:25
|
|
|
Evo jeszcze nie było walone. A Clio to on ma parę sztuk. Szkoda tych aut.... |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 10:34
|
|
|
evo było malowane pędzlem... za samo to bym łeb ukręcił. |
|
|
|
 |
Azrael [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 12:56
|
|
|
Eee tam Nie takie cuda... żebyś widizał jak moje auto było naprawiane przede mną... |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 16:08
|
|
|
hmm. nie tak dawno widziałem colta z dospawanym kawałkiem blachy do płyty podłogowej, bo nikomu nie chciało się go naciągać...fałda blachy chyba na 4 cm do góry i dospawany kawałek.. normalnie masakra...a auto robione w niemczech... |
|
|
|
 |
|