Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przejazd przez tory i silnik zgasł
Autor Wiadomość
stich777
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2006, 20:08   przejazd przez tory i silnik zgasł

przejazd przez tory i silnik zgasł, ot tak, 120 km do wawki a tu k..pa, przejechałem przez przejazd kolejowy i nagle silnik zgasł ( kontrolki paliwa i temp w porządku ), zjechalem na pobocze, maska w góre, zaznaczam ze sie malo znam na mechanice, w sumie jestem zielony całkiem ale kable były dociśnięte wszystkie które widziałem, zdjąłem jeden ze swiecy bo kolega doradzil telefonicznnie, i sprawdzilem czy jest iskra, NIE BYŁO, nie wiem co się stało, bede miał czas sie zająć dopiero w niedziele, ale jak macie jakis pomysl to dajcie znac, ewentualne informacje o cenach czesci bardzo wskazane, prosze o pomoc gorąco bo lancerek się mnie bardzo podoba :) i go potrzebuje, silnik to 146m cm3 automat LPG podciśnieniowe stary typ ( było odłączone w momencie awarii) rocznik podobno 93, z gory dziękuje

[ Dodano: 07-07-2006, 20:10 ]
dodam że rozrusznik działał po przekręceniu kluczyka ale silnik nie chciał zapalić, wszystkie diodki i wskaźniki w środku równiez
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2006, 20:52   

padaka ecu - komputera.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 07-07-2006, 21:09   

rozkręć kompa i zobacz czy sie nie spalił... jesli komp cały to aparat zapłonowy mogł sie skończyć...
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-07-2006, 22:08   

Znam przypadek że może to być problem z alarmem - nagle odłącza zasilanie i nic sie nie da zrobić - Co prawda nie znam przypadku że takie cos sie przydarza w czasie jazdy ale kto wie.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 08-07-2006, 08:52   

Gdzies juz sie przewinal podobny temat. Tak jak shovel, i kochajj, typuja: byly to rozlane kondziorki w kompie. Jezeli to to, trzeba sie pomodlic zeby nic sie nie sfajczylo.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
stich777
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2006, 14:21   

kumpel przyjechal,podnieslismy maske, rozkrecilismy zaplon, przekrecilem kluczyk, i palec zapłonu ani drgnie, kumpel wróży pasek albo jego zęby, ale jak zdjęliśmy obudowę rozrządu to pasek tam gdzie doszło oko był w porządku, ja na razie w pracy w bydgoszczy a auto u kumpla w wawie,suuuuper nie ma co

[ Dodano: 10-07-2006, 14:23 ]
aha, przy rozruchu paliwo nie płynie pzrewodem, więc pompa nie działa, no i co z tym zrobić, w miarę informacji będe wam dawał kolejne wskazówki, juz mnie szlag trafia bo auto mam zaledwie miesiąc a nie moge nim jezdzic, k....pa jak nic
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2006, 15:24   

komputer wyciągnij. nad nogami pasażera za schowkiem, przykręcony do boku auta.
nie ma sensu zabawa z tym bez sprawdzenia komputera na samym starcie.
 
 
stich777
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2006, 14:48   

sprawa sie troche rozswietlila, 15 ząbków na pasku poszłooooooo, teraz pytanie czy z zaworami i głowicą w porządku, w miare rozwoju akcji bede informował na bierząco
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 11-07-2006, 15:06   

stich777 napisał/a:
sprawa sie troche rozswietlila, 15 ząbków na pasku poszłooooooo

Mysz w rozrządzie :?: :shock: :? :P 8)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2006, 15:13   

Raczej baaaardzo gówniany pasek...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2006, 23:43   

niech zgadne - mitsuboshi?
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 07:01   

MItsuboshi robi dobre paski.
 
 
stich777
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 09:53   

ostatnie informacje, trzy cylindry ok pracują równo po 11 atmosfer, ale czwart tylko 0,5 atm, no i k...pa, czy ktos zna ceny kompletu uszczelek do głowicy, simeringi , ceny zaworów do tego silnika i co tam jeszcze bedzie potrzebne, chciałbym miec pogląd na to jak skurczy sie moj portfel, buuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 09:58   

cimon102: chyba raczej robił. ja u siebie jak zmienialem go po niecałych 20 tysiącach był cały postrzępiony + 2 znajomym strzeliły mitsuboshi po przejechaniu kilkunastu tysięcy km od wymiany. poza tym - gdyby zrobić listę pasków które strzeliły użytkownikom mitsu na mm/mkp założę się że mitsuboshi byłoby na pierwszym miejscu.

stich: zawory średnio 25 zł/ szt
uszczelka pod głowicę od 50 do 300 zł (za ok. 150 są bdb uszczelki victor reinz)
do tego pewnie prowadnice zaworowe, głowica do sprawdzenia czy nie pęknięta, jeśli pęknięta to spawanie... nowy pasek rozrządu + uszczelnienia...
sądze że z robocizną w najlepszym wypadku zamkniesz się w 600 zł w najgorszym ok. 1200-1300
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-07-2006, 12:22   

shovel napisał/a:
jeśli pęknięta to
Wymiana bo spawanie :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.