 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przejazd przez tory i silnik zgasł |
Autor |
Wiadomość |
stich777 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2006, 20:08 przejazd przez tory i silnik zgasł
|
|
|
przejazd przez tory i silnik zgasł, ot tak, 120 km do wawki a tu k..pa, przejechałem przez przejazd kolejowy i nagle silnik zgasł ( kontrolki paliwa i temp w porządku ), zjechalem na pobocze, maska w góre, zaznaczam ze sie malo znam na mechanice, w sumie jestem zielony całkiem ale kable były dociśnięte wszystkie które widziałem, zdjąłem jeden ze swiecy bo kolega doradzil telefonicznnie, i sprawdzilem czy jest iskra, NIE BYŁO, nie wiem co się stało, bede miał czas sie zająć dopiero w niedziele, ale jak macie jakis pomysl to dajcie znac, ewentualne informacje o cenach czesci bardzo wskazane, prosze o pomoc gorąco bo lancerek się mnie bardzo podoba i go potrzebuje, silnik to 146m cm3 automat LPG podciśnieniowe stary typ ( było odłączone w momencie awarii) rocznik podobno 93, z gory dziękuje
[ Dodano: 07-07-2006, 20:10 ]
dodam że rozrusznik działał po przekręceniu kluczyka ale silnik nie chciał zapalić, wszystkie diodki i wskaźniki w środku równiez |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2006, 20:52
|
|
|
padaka ecu - komputera. |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 07-07-2006, 21:09
|
|
|
rozkręć kompa i zobacz czy sie nie spalił... jesli komp cały to aparat zapłonowy mogł sie skończyć... |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 07-07-2006, 22:08
|
|
|
Znam przypadek że może to być problem z alarmem - nagle odłącza zasilanie i nic sie nie da zrobić - Co prawda nie znam przypadku że takie cos sie przydarza w czasie jazdy ale kto wie. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 08-07-2006, 08:52
|
|
|
Gdzies juz sie przewinal podobny temat. Tak jak shovel, i kochajj, typuja: byly to rozlane kondziorki w kompie. Jezeli to to, trzeba sie pomodlic zeby nic sie nie sfajczylo. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
stich777 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2006, 14:21
|
|
|
kumpel przyjechal,podnieslismy maske, rozkrecilismy zaplon, przekrecilem kluczyk, i palec zapłonu ani drgnie, kumpel wróży pasek albo jego zęby, ale jak zdjęliśmy obudowę rozrządu to pasek tam gdzie doszło oko był w porządku, ja na razie w pracy w bydgoszczy a auto u kumpla w wawie,suuuuper nie ma co
[ Dodano: 10-07-2006, 14:23 ]
aha, przy rozruchu paliwo nie płynie pzrewodem, więc pompa nie działa, no i co z tym zrobić, w miarę informacji będe wam dawał kolejne wskazówki, juz mnie szlag trafia bo auto mam zaledwie miesiąc a nie moge nim jezdzic, k....pa jak nic |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2006, 15:24
|
|
|
komputer wyciągnij. nad nogami pasażera za schowkiem, przykręcony do boku auta.
nie ma sensu zabawa z tym bez sprawdzenia komputera na samym starcie. |
|
|
|
 |
stich777 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2006, 14:48
|
|
|
sprawa sie troche rozswietlila, 15 ząbków na pasku poszłooooooo, teraz pytanie czy z zaworami i głowicą w porządku, w miare rozwoju akcji bede informował na bierząco |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 11-07-2006, 15:06
|
|
|
stich777 napisał/a: | sprawa sie troche rozswietlila, 15 ząbków na pasku poszłooooooo |
Mysz w rozrządzie |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-07-2006, 15:13
|
|
|
Raczej baaaardzo gówniany pasek... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2006, 23:43
|
|
|
niech zgadne - mitsuboshi? |
|
|
|
 |
cimon102 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2006, 07:01
|
|
|
MItsuboshi robi dobre paski. |
|
|
|
 |
stich777 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2006, 09:53
|
|
|
ostatnie informacje, trzy cylindry ok pracują równo po 11 atmosfer, ale czwart tylko 0,5 atm, no i k...pa, czy ktos zna ceny kompletu uszczelek do głowicy, simeringi , ceny zaworów do tego silnika i co tam jeszcze bedzie potrzebne, chciałbym miec pogląd na to jak skurczy sie moj portfel, buuuuuuuuuuuuuuuuuuu |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2006, 09:58
|
|
|
cimon102: chyba raczej robił. ja u siebie jak zmienialem go po niecałych 20 tysiącach był cały postrzępiony + 2 znajomym strzeliły mitsuboshi po przejechaniu kilkunastu tysięcy km od wymiany. poza tym - gdyby zrobić listę pasków które strzeliły użytkownikom mitsu na mm/mkp założę się że mitsuboshi byłoby na pierwszym miejscu.
stich: zawory średnio 25 zł/ szt
uszczelka pod głowicę od 50 do 300 zł (za ok. 150 są bdb uszczelki victor reinz)
do tego pewnie prowadnice zaworowe, głowica do sprawdzenia czy nie pęknięta, jeśli pęknięta to spawanie... nowy pasek rozrządu + uszczelnienia...
sądze że z robocizną w najlepszym wypadku zamkniesz się w 600 zł w najgorszym ok. 1200-1300 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-07-2006, 12:22
|
|
|
shovel napisał/a: | jeśli pęknięta to | Wymiana bo spawanie |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|