Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: josie
06-08-2006, 16:01
Jakie wyposażenie w standardzie?
Autor Wiadomość
mariuszekpp
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 12:35   Jakie wyposażenie w standardzie?

Witam! Mam pytanie czy w standardzie w Colcie z 96' było wspomaganie kierownicy? Ostatnio ghadałem ze sprzedawcą takiego Colcika i mówił mi że to był standard. Że ABS był za dopłatą a to nie.??? Może mi ktoś napisać lub podać jakąś stronkę gdzie jest wypisane wyposażenie Colta w serii i w opcji? Pozdrawiam i dzięki,

[ Dodano: 06-08-2006, 12:37 ]
A jeszcze coś jeśli to ma znaczenie. Był to Colt Proton z 96'.
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 13:32   

NA 100% wspomaganie bylo w standarcie. :wink:
 
 
mariuszekpp
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 13:35   

Jeszcze jedno pytanko, czy Colt Proton to coś innego czy to to samo co zwykły Colt? Przeczytałem na forum że to coś innego, że to na licencji mitsu bylo robione??? Czy części do tego są dostepne i czy nie jest to jakaś padaczka ten proton??? ;)
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-08-2006, 13:39   

mariuszekpp napisał/a:
Przeczytałem na forum że to coś innego, że to na licencji mitsu bylo robione

No i dobrze wyczytales :)

Z dostepnoscia czesci to nie wiem jak jest
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 13:55   

Z częściami mechanicznymi nie powinno być problemu, bo to w końcu Mitsu. Problem będzie natomiast z częściami blacharskimi, bo buda trochę się różni...
 
 
mariuszekpp
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 16:24   

gregorbu a mozesz mi przyblizyc czym sie różni blacharsko??? Jest wiekszy\mniejszy ??? A moze z forumowiczow ma ktos protona i moze mi cos o nim napisac? Dzieki za dotychczasowe odp.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 16:36   

Ależ to przecież widać na pierwszy rzut oka. Inny zderzak z przodu, inna maska, być może również mimimalnie różnią się przednie kierunkowskazy - tu trudno jednoznacznie stwierdzić. Całkowicie inny tył: inna klapa, szyba, lampy, pas tylny pod klapą, zderzak. Srodek też mimimalnie inny. Pisze tu o wersji 3-drzwiowej, bo wersja 5-drzwiowa to już zupełnie inna bajka.
 
 
mariuszekpp
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 16:53   

Czyli raczej odradzacie kupno tego "wynalazku" ??? ;)
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 17:00   

Nie odradzam, ale też i nie polecam. To musi być Twoja decyzja, ja mogę jedynie podpowiedzieć. Poszukaj przedniej prawej lampy do tego Protona, przedniego i tylnego zderzaka, później poszukaj tego samego do Colta i na podstawie ilośći dostępnych części, ich cen i stanu (dostępność nowych/używanych) sam wybierz.

Pozdrawiam ;-)
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 17:05   

Tego nikt przecież nie napisał. Proton wcale nie musi być złym wyborem. Jest tańszy od Miśka, choć de facto jest to to samo. Osobiście wolałbym jednak Misia - dużo bardziej mi się podoba, łatwiej będzie o części blacharskie w razie jakiegokolwiek "bum". I najważniejsze: jeśli pojedzie się co jakiegoś "warsztatu" autem Mitsubishi, wielu "mechaników" nie ma bladego pojęcia, jak do tego podejść. Gdy pojawisz się w takim "warsztacie" o wiele bardziej "egzotycznym" autem, skutki takiej wizyty mogą być bolesne - i dla Twojej kieszeni, i dla auta. Niestety niewielu tzw. fachowców przyznaje, że czegoś nie potrafi. Zabierają się za robotę i zazwyczaj partaczą ją. Ty zaczynasz kląć na siebie, że kupiłeś g***, na "fachowców", którzy się nie znają. I albo szukasz nowego warsztatu i wydajesz następną kasę na ew. naprawę, albo sprzedajesz auto, twierdząc, że to g*** (choć to nieprawda).
 
 
mariuszekpp
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 17:19   

Niestety (spogladajac tylko po allegro) czesci jest zaj****** mało do tego :/ . A ja też nie mam aż tyle kasy na naprawy czegos do czego jest malo czesci ( i sa stosunkowo drogie :/) Musze się bardziej zastanowić nad zakupnem wogole mitsu :/ (niestety) Ale i tak dzieki za porady
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 17:33   

Oto przypadkowe porównawcze zdjęcia:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 17:58   

mariuszekpp napisał/a:
Niestety (spogladajac tylko po allegro) czesci jest zaj****** mało do tego :/ . A ja też nie mam aż tyle kasy na naprawy czegos do czego jest malo czesci ( i sa stosunkowo drogie :/) Musze się bardziej zastanowić nad zakupnem wogole mitsu :/ (niestety) Ale i tak dzieki za porady
Skoro twierdzisz, że Mitsu jest drogie w naprawach, to proponuję zakup Renault. Zobaczysz, co znaczą drogie części. Silniczek wycieraczek kosztuje 1.100 PLN - i brak zamienników!
A propos nie daj się omamić poglądom, że japończyki są tak drogie w utrzymaniu. Jest na rynku mnóstwo zamienników znakomitej jakości. Graty wytrzymują znacznie dłużej niż w autach europejskich. Oryginalne łączniki stabilizatorów kosztowały mnie 130,00 PLN za komplet, a poprzednie wytrzymały 10 lat, z czego ponad 7 po polskich drogach. Wymieniający je mechanik był zszokowany, bo z jego doświadczenia wynikało, że najlepiej polski poligon znoszą Audi, w których łączniki wymienia się po maks. 6-7 latach!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-08-2006, 18:57   

he he - ceny części - jakieś tam zakupy do Galanta:
- tarcza hamulcowa ATE - 120 zł
- uszczelka kolektora - 8 zł

a teraz kupowali to samo do:
- Ford Escort - tarcza hamulcowa (jakiś włoski no-name) - 150 zł
- Skoda Felicja - uszczelka kolektora 2 x 15 zł (są 2)

pisać dalej o cenach? - byłbyś zdziwiony...

trwałość??? - podobnie zdziwiony był znajomy tłumikarz, że oryginalny tłumik Mitsubishi wytrzymuje 11 lat - do tej pory najlepsze jakie miał to były Mercedesy, Audi i Toyoty - po 10 lat
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2006, 19:02   

Mój tłumik wytrzymał lat 16 i został razem z całym nieprzerdzewiałym wydechem wywalony bo poszła siatka elastyczna i zafundowałem sobie kwasówkę :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.