Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana psaka rozrządu
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2009, 11:03   Wymiana psaka rozrządu

Panowie orientujecie się co ile kilometrów wymienia się pasek rozrządu z rolkami w naszych galach ? Co 90 tyś ?
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-08-2009, 11:37   

Tak, co 90tys rolki i pasek, a napinacz hydraul. raz na 2-ie wymiany paska lub co wymiane
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2011, 09:24   

odświeżam :)

co potrzeba do wymiany rozrządu ?
pasek
rolka napinająca
rolka zwrotna
pompa

napinacz hydrauliczny - oco chodzi gdzie go dorwać?
tłumik drgań paska - jescze coś takiego w IC jest ale cena powala.

W IC dostępne mam - pasek mitsu
rolka nap GMB, RUNVILLE , SKF
zwrotna GMB, RUNVILLE.
pompa GMB , JC

co brać?
_________________
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-02-2011, 09:53   

gres napisał/a:
napinacz hydrauliczny - oco chodzi gdzie go dorwać?
tłumik drgań paska - jescze coś takiego w IC jest ale cena powala.


To być to samo z tego co ja wiedzieć :P na tłumik drgań często wołają napinacz hydrauliczny :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2011, 10:08   

gres, napinacz jak chcesz to ewź od Japaneeze - bodejże koło 300zł, ja brałem bo w sklepach albo nie mieli albo miażdżyli ceną :D
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2011, 10:31   

co to jest japanesse :D ?

jeszcze w IC widze że są zestawy - JC PREMIUM - warte to coś ?
Widze w nim 2 rolki pasek i ten wasz napinacz hydrauliczny.
Cena zestawu 374 zł .... Coś tanio.
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2011, 10:36   

gres napisał/a:
co to jest japanesse ?
- Marek Malik - numer tel. wala sie gdzieś po forum ;) Tylko zamów szybciej bo Marek ma poślizgi w dostawach hehe

PS. co do zestawu - to hmmmm, skoro napinacz kosztuje 300zł a tu cały zestaw 380zł to podejżane troche, choć mógłbyś spróbować - tak jako królik doświadczalny :D
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2011, 12:06   

nie pasuje mi zostawac królikiem zwłaszcza teraz w kwestiach rozrządu - tacie w sobote pęknął pasek w nubirze i mnie blady strach obleciał :D

Rozumiem że pasuje go wymienić bo jak zdechnie to rozrzad przestanie być napięty co zaowocuje nowym silnikiem ?
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 02-02-2011, 12:37   

gres, si si :D nowy silnik zawsze się przyda, ale wtedy to juz lepiej od Sigmy :D
 
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-05-2011, 23:28   

Wiem że temat był już wałkowany w 10 tysiącach tematów ale w końcu zmuszę się prawdopodobnie do wymiany rozrządu, po ostateczym porzuceniu planów o sprzedaży potwora, i w intercarsie wybrałem sobie taki zestaw:
Pasek mitsuboshi
rolka napinająca GMB
rolka zwrotna GMB
simeringi wału korbowego i wałka rozrządu corteco
napinacz hydrauliczny ruville lub ina(cena podobna)
Do tego jeszcze
uszczelniacze zaworowe corteco
popychacze zaworowe JC AUTO (tylko takie mają) a po za tym nie zniosę dłużej tego pukania podczas jazdy :evil:
paski klinowe mitsuboshi
Plus prawdopodobnie uszczelka głowicy i pokrywy zaworów ale to już zależy jak będą robione uszczelniacze (nie będę tego robił sam)
Czy taki zestawik jest w porzadku czy wybralibyście coś innego.
Od razu piszę że nie chce tego robić po taniości tylko chcę wybrać w miarę dobre cześci.
Plus pytanie czy te popychacze są coś warte czy szukać jakieś inne, ewentualnie jaki napinacz hydrauliczny (przyadłoby się wymienić ale ori kosztuje chyba 700zl- drożyzna..)?
Ewentualnie jak o czymś zapomniałem to napiszcie czego brak.
I jeszcze jedno, czy spreżarka klimy podejdzie od EA czy nie? (chyba że ktoś ma w dobrej cenie ze swojego gala) :wink:
Będę jeszcze dzwonił do japaneze, zobaczę co ma ciekawego do zaoferowania.
Zastanawiam się też nad kupnem jakiegoś ofelgowania. Czy warto się pchać w siedemnastki??
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-05-2011, 10:16   

mc napisał/a:
po ostateczym porzuceniu planów o sprzedaży potwora, i w intercarsie wybrałem sobie taki zestaw:
Pasek mitsuboshi
rolka napinająca GMB
rolka zwrotna GMB
simeringi wału korbowego i wałka rozrządu corteco
napinacz hydrauliczny ruville lub ina(cena podobna)


Podzespoły widzę takie jak ja bym sam kupił :) Moim zdaniem będzie to całkowicie wystarczające i dobrej jakości.

mc napisał/a:
ewentualnie jaki napinacz hydrauliczny (przyadłoby się wymienić ale ori kosztuje chyba 700zl- drożyzna..)?


Ja tam kupiłem taki:


Sądzę, że wystarczy i jak widać cena była genialna. Pewnie szukałbym czegoś bardziej markowego, ale niestety nie było nic (tak jak z tymi popychaczami JC o których piszesz) - i tak musiałem trochę poczekać aż udało mi się go dostać.

mc napisał/a:
Zastanawiam się też nad kupnem jakiegoś ofelgowania. Czy warto się pchać w siedemnastki??


Moim zdaniem jest to zależne od rodzaju felg - wg. mnie takie z gęstymi "szprychami" to mogą być i 17ki, ale jak nieco bardziej tradycyjne to 16ki chyba będą lepsze. Wszystko jak zwykle kwestia gustu hehe .
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 23-05-2011, 11:35   

mc, zestaw pasuje, nie ma co świrować, a rynek nie oferuje zbyt wielu firm do wyboru ;)

co do felg - zależy od opony, wstaw tak 205/45 to będzie znośnie i nie odczujesz zbytnio różnicy w KM-ach. Koleś z MM spod GW sprzedaje od EA (seb77) czarne z tego co pamiętam

Co do sprężarki klimy - to mi sie wala moja po warsztacie i chętnie odsprzedam za grosze po znajomości ;)
 
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 23-05-2011, 13:21   

Frost, no właśnie miedzy innymi nad tyi felgami się zastanawiam, myślę że takie czarne znośnie by się prezentowały, myślę też nad momo red blade czy jakoś tak.
Co do sprężary, odezwę się na pw.
Przede wszystkim chodzi mi o te popychacze...zeby się nie okazało że za pół roku zaczną walić.
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 23-05-2011, 13:48   

mc, co do popychaczy, to powiem Ci że powinny zdać egzamin.

I moja taka rada i pytanie - skoro robisz taki spory remont silnika, bo tak już to można nazwać, nie myślałeś nad wymianą panewek na nowe i pierścieni tłokowych ?? Roboty tak na prawde tylko troszke więcej a różnica później spora ;) ja bym sie szarpnął na te 300-500zł więcej
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-05-2011, 15:59   

Frost napisał/a:
moja taka rada i pytanie - skoro robisz taki spory remont silnika, bo tak już to można nazwać, nie myślałeś nad wymianą panewek na nowe i pierścieni tłokowych ?? Roboty tak na prawde tylko troszke więcej a różnica później spora ja bym sie szarpnął na te 300-500zł więcej

zdecydowanie wypada zmienic i to, jak sciagasz głowice... chyba ze kompresja wzorcowa a oleju nie ubywa ani grama syntetycznego to bym nie ruszał. Penewki co najmniej skontrolowac.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.