Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cewki nie dostają prądu
Autor Wiadomość
cyberw
[Usunięty]

  Wysłany: 18-08-2006, 10:58   Cewki nie dostają prądu

Witam.Dobrze ,ze jest to forum.Podczas jazdy z każdym przejechanym kilometrem
był coraz słabszy silnik.Tracił moc.Jak dodawałem gazu to przygasał ,aż ustał na drodze.
Cewki są w porządku sprawdzał elektryk.Samochód stoi i "gnije" nie mam żadnych pomysłów.Proszę o pomoc .Brak mi sił i energi :cry: .Może ktoś chce go kupić??albo zamienić sie :)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2006, 12:14   

Sprecyzuj problem. Nie ma zasilania na cewki czy nie ma sterowania z ECU?
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-08-2006, 23:09   

Co z ECU? zmieniłeś kondensatory? Jak padły to nie działa. Skontaktuj się z: Bartkiem Naprawi ci niedrogo komputer, na pewno taniej niż większość pseudofachowców. Jak ECU nie daje sygnałów to cewki se mogą być nawet nowe. :D

edit: a i zmień elektryka.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
cyberw
[Usunięty]

  Wysłany: 20-08-2006, 13:00   gdzie szukac ECu

Dzieki za jakiekolwiek informacje i odpisywanie.Dobrzy ludzie istnieja!!!
.Samochod stał kilka miesiecy w Warszawie(tam mi padł) i warsztat nie potrafił
mi nic zrobic.Na lawecie przywiozłem miśka do Włocławka.Do domu.Z tego co wiem i tylko tyle wiem cewki nie dostaja prądu .Nie wiem jak Ecu.Gdzie tego szukac??Jestem Laik :|
Moze to jakis kabelek?? ALbo faktycznie komputer.Czy z pomoca wasza zdiagnozuje problem?? Jezeli ktoś z was ma ochote i czas i jest w stanie mi miska naprawic zapraszam do Włocławka.Oczywiscie pokrywem koszty i naprawe.Jedyne rozwiązanie ktore mi przychodzi do głowy to Laweta i miska do Serwisu Mitsubishi do Torunia.Ale tam kroooooooja.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2006, 13:53   

Spytaj Kordiank2 gdzie jest ECU w Sigmie. W Lancerze jest pod nogami pasażera z przodu, na prawym słupku. Który to rocznik? Jeżeli przed 96 sprawdź błędy ECU diodą 12V.

Tutaj znajdziesz jak odczytać błędy sygnalizowane przez komputer: http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3916 Gniazdo do sprawdzenia błędów powinno być z boku wewnętrznej skrzynki bezpieczników przy lewym kolanie kierowcy.

Czy "Check engine"
-zapala się po przekręceniu kluczyka i gaśnie po chwili?
-zapala sie po przekręceniu kluczyka i pali się cały czas?
-nie zapala się wogóle po przekręceniu kluczyka?
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
cyberw
[Usunięty]

  Wysłany: 21-08-2006, 16:30   cewki i kable

Moze tak.Dzismały krok w kierunku uzdrowienia miska.Bartek mial czas dopiero wpiatek.Wiec moj znajomy elektronik zrobil komputer.Znalazłem go w bagazniku za pasazerem ba bocznej sciance .Podobno byly przepalonoe dwa kondensatory.Ja ogladałem i nic nie znalazłem.On tak.Po skreceniu wszystkiego mala poprawa.Na jedna swiece
idzie iskra.Mam pytanie jakpowinny byc polaczone kable do cewek i do swiec??jaka jest kolejnosc?? czy gdzies wneciejest schemat??
Po przełaczeniu kluczyka chwile CHECK sie swieci i gasnie.
dziekuje za zyczliwosc i czekam .
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-08-2006, 07:50   

W komputerze są prawdopodobnie 4 kondensatory elektrolityczne. Jeżeli masz możliwość wymień 2 pozostałe. Te kondensatory wysychają, powodując awarię komputera. Niestety dostawca wcisnął Mitsubishi towar gorszej jakości, najczęściej to "Rubycon" Pamiętaj kondensatory muszą być oznakowane 105 stopni Celsjusza.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 09:40   

Dziwne kopm od silnika znajduje sie po stronie pasażera pod schowkiem...nie łam się moja sigma stoi już 2 -miesiąc a zaczęło się tak samo...komp zmieniony i dalej lipa.Jak już mi naprawią to dam znać.aaaa nie zmieniałeś rozrządu???mi jacyś"fachowcy" przy zmianie rozrządu żle ustawili....i to też byłą jedna z przyczyn nieodpalania....
 
 
cyberw
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 11:05   gdzie Ecu

witaj.Kurcze a w tyle w bagazniku za pasazerem na bocznejsciance cojest??nie komputer??
Rozrzad mialem wymieniany wczesniej
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-08-2006, 11:24   Re: gdzie Ecu

cyberw napisał/a:
witaj.Kurcze a w tyle w bagazniku za pasazerem na bocznejsciance cojest??nie komputer??

najczęściej jest tam komp ABS
 
 
cyberw
[Usunięty]

  Wysłany: 23-08-2006, 13:14   Elektronic to naciągacz??

No i czego człowiek nie znajdzie w swoim aucie.Facet tak jak pisałem wczesniej mowil ze naprawil komp.Skoro to byl tak jak Krzyzak pisze ABS a dzialal ok to co on naprawil skoro niby wymienil dwa kondensatory.Teraz drugim autkiem tez na M (maluszkiem) zawiozlem mu komputer.Faktycznie jakas skrzynka byla z prawej strony w przodzie od malucha.Wyciagniecia jej to troche roboty.ale czego nie robi sie dla przyjaciela;).po rozkreceniu widac pod kondensatorami ze sa spucniete lekko i takie wilgotne.Zobaczymy co teraz powie.Ostatecznie zostaje wysylka do Bartka jak sie zgodzi :)
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 13:54   

Sprawdź rozrząd u mnie źle ustawili i od tego się zaczęło a po ilu km ci zgasła??mi od zmiany rozrządu po 300 km padła
 
 
cyberw
[Usunięty]

  Wysłany: 23-08-2006, 14:24   cd..

z Rozrzadem to tez checa.Padl mi kiedys w Brodnicy 60km ode mnie.Poszlo prawie wszystko.ale przjechalem nim po naprawie juz z pol roku.poprawiali cos w serwisie autoryzowanym po poprzednikach przy nim.ale bylo ok.A zebym Cie pocieszyl to moje autko w warszawie w EXpres serwis stało z pol roku ;) a teraz u mnie juz nastepne miesiace.Jak to sie naprawi to czas sie wziasc za nawiew.nic nie dziala.Byl lekko nadpolony taki przewód przy całej wiazce co wchodzi pod kokpit.Zauwazylem ,ze jak sie ruszy tam (naciagnie ) to dziala.Ale tera juz nie;)
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 14:37   

Orzesz kurde...Najgorsze jest to że nie chce innego auta(modelu a żona to nawet nie chce o tym słyszeć) więc jk już mnie ta sigmusia wkurzy to czas na następną...a z nawiewem tyż mam problemy ale narazie muszą ją uruchomić...

[ Dodano: 23-08-2006, 15:06 ]
Właśnie dowiedziałem się że nadal nie wiadomo co się stało z moim autem i po raz tysięczny powiedziano mi że to przez brak piep....ej iskry ...... :x szlak mnie trafi
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-08-2006, 17:57   

cyberw napisał/a:
Skoro to byl tak jak Krzyzak pisze ABS a dzialal ok to co on naprawil skoro niby wymienil dwa kondensatory.

Kondensatory z czasem tracą swoje właściwości, wysychają lub wylewają się. Jeżeli kondziorki rzeczywiście były mocno spuchnięte to dobrze, że to naprawił a nie oddał ci i czekał aż się wyleją lub wybuchną (to też się zdarza). Takie rzeczy wymienia się profilaktycznie a nie jak padną.
cyberw napisał/a:
po rozkreceniu widac pod kondensatorami ze sa spucniete lekko i takie wilgotne.

Teraz powie, że musi wymienić kondensatory, wyczyścić dokładnie płytkę drukowaną z tego wilgotnego i ew. uzupełnić ścieżki wypalone przez elektrolit. I będzie mówił prawdę... To wilgotne przy kondziorkach to właśnie wylany elektrolit - taki kondensator już wogóle nie działa a sam elektrolit wyżera druk...
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.