Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dealer i ASO w Baranowie
Autor Wiadomość
YANOUSHek 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback '09 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2009, 09:31   Dealer i ASO w Baranowie

Cześć wszystkim,

jako, że dzień odbioru mojego Lancerka zbliża się bardzo szybko chciałem Was poprosić o kilka rad i uwag. Samochód został kupiony w Auto-Wache w Baranowie. Czy ktoś z Was może podzielić się swoimi doświadczeniami z tym dealerem/serwisem? Na co powinienem zwrócić uwagę przy odbiorcze samochodu itp.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
_________________
Janusz Bossy
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2009, 10:20   

Zerknij sobie do mojego tematu http://forum.mitsumaniaki...t=31905&start=0
Też kupowałem u Wachego.

Pozdrawiam
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
YANOUSHek 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback '09 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2009, 11:11   

Dziękuję za wskazówkę. Z tego co wyczytałem, to nie muszę się niczego obawiać, bo obsługa jest solidna :)

A jeszcze jedno pytanie: ile trwa cały proces odebrania samochodu?
_________________
Janusz Bossy
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2009, 12:08   

YANOUSHek napisał/a:
A jeszcze jedno pytanie: ile trwa cały proces odebrania samochodu?
do 50 minut, nie pamiętam jak mam być szczery.

Najpierw troche papierkowej roboty, później wypisanie tego i owego a na koniec zejście do auta i sprawdzenie co w trawie piszczy oraz co z wyposażeniem i jak co działa żeby bezpiecznie pierwsze kilometry przejechać bez zerkania w instrukcję.

Po całej zabawie z papierkami i oględzinami auta zostałem oprowadzony i pokazano mi gdzie jest serwis itp itd ;-)

Polecam zaznajomić się z instrukcją w weekend, ułatwia bardzo życie ;-)
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
YANOUSHek 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback '09 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2009, 13:42   

filippoz napisał/a:
Polecam zaznajomić się z instrukcją w weekend, ułatwia bardzo życie ;-)


Poprosiłem o wydanie instrukcji jeszcze przed odbiorem auta i już ją przeczytałem :) Wydaje mi się, że jestem gotowy.

P.S. Ilośc literówek i błędów w instrukcji przeraziła mnie.
_________________
Janusz Bossy
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2009, 23:51   

YANOUSHek napisał/a:
P.S. Ilośc literówek i błędów w instrukcji przeraziła mnie.
jak na ubrankach z chin, kali być kali zrobić ;-) grunt żebyś wiedział co i jak a te literówki, no byłoby miło gdyby ich nie było ale ehh co tam ;-)
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-08-2009, 04:25   

Póki jesteś klientem, a nie petentem, będzie "prawie" zawsze cacy. Bo musi.

W momencie... jak będziesz czegoś wymagał... np. naprawa... to prawie jak wszędzie.

Ale pamiętaj, że jest na to sposób... zawsze oddając auto... możesz domagać się na piśmie konkretnej diagnozy + czasu naprawy + szacunku kosztów. I na tej podstawie rozmawiać z nimi dalej. Pamiętaj... Ty płacisz... i Ty wymagasz.

Dzisiaj... szczerze... bez tych zasad nie wyobrażam sobie wyjazdu do mechanika.
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-08-2009, 12:23   

Ale szczerze powiem jesli na nieszczęście czego nie życzę będzie ktoś potrzebował naprawy powypadkowej to NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM ten serwis. ja miałem ta nieprzyjemność oddać tam samochód :evil: tylna klapa na wycenie PZU miała być nowa a oni ja wyklepali, drzwi jak malowali to bez ściągania listew i to tak ładnie zrobili że było widać odcięcie lakieru przy listwach, uszczelki posikane lakierem i przy sprzedaży samochodu kilka razy słyszałem co to za partacz lakierował!!! jak mówiłem że serwis mitsu to nikt mi nie wierzył!!! a samochód odebrałem ze spóźnieniem kilku nasto dniowym bo podobno czekali na nową klapę!!! miałem odebrać samochód w wtorek umyłem zastępczy zanim dojechałem okazało się ze w środę a że padało to znowu umyłem go i znowu się dowiedziałem że jednak nie dzisiaj tylko w czwartek, wkurzyłem się i juz nie jechałem na myje trzeci raz by myć ich samochód. Jak go oddawałem to chcieli mnie wykasować 50zł za mycie :evil:
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-08-2009, 16:41   

w rankingu AŚ także nie błysnęli, byli co prawda w ramce dealer Suzuki ale to nadal A-W ... no cóż, może od tego czasu się poprawili?
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 26-08-2009, 17:35   

W rankingu AŚ oceniano salony Suzuki, a nie serwis - tak czy siak faktycznie trudno to uznać za błyśnięcie.
Myślę, że nie ma salonu ani serwisu, który może się pochwalić 100% zadowoleniem swoich klientów. Zawsze znajdą się minusy i plusy ( te dodatnie i te ujemne :mrgreen: ) Trzeba też pamiętać o tym, że nawet znikoma ilość osób niezadowolonych potrafi zrobić więcej szumu niż kilkukrotnie większa grupa tych usatysfakcjonowanych.
Nie dziwię się jednak eremicie - jego przykład świadczy o tym, że nawet jednym z najlepszych (chyba 3 miejsce w Polsce w zeszłym roku) zdarzają się wpadki. Miejmy nadzieję, że to tylko wyjątki potwierdzające raczej dobrą opinię.
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-08-2009, 20:09   

jurekschroda napisał/a:
nawet znikoma ilość osób niezadowolonych potrafi zrobić więcej szumu niż kilkukrotnie większa grupa tych usatysfakcjonowanych.
z tym się zgadzam w 100% ;-) jak to w marketingu, niezadowolony klient powie o złej usłudze 10 innym a zadowolony powie 2 może 3 osobom ;-)

jurekschroda napisał/a:
W rankingu AŚ oceniano salony Suzuki, a nie serwis
to że salon to na 100% :D czy przypadkiem nie serwis to musiałbym do archiwum AŚ zajrzeć ale sam przyznałeś że to nie było błyśnięcie ;-) Mazda i Mitsu od A-W zapewne będzie mieć lepsze wyniki :)

Ja póki co nie mam z tym ASO problemów, na razie wszystko OK.
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-08-2009, 11:20   

U mnie też mają minus - za olewackie podejście, za zmarnowanie dnia mojego urlopu itd.
_________________
michalp
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 31-08-2009, 12:30   

eremita napisał/a:
tylna klapa na wycenie PZU miała być nowa a oni ja wyklepali
za taki numer mogą bardzo źle skończyć. Jeżeli faktycznie na wycenie masz napisane, że dana część ma być nowa, a w rzeczywistości jest inaczej możesz sprawę zgłosić do PZU.
Kiedyś słyszałem o takim przypadku jak jeden serwis tak zrobił chcąc się wzbogacić kosztem klienta - jednak po pewnym czasie sporo go to kosztowało. Jak dobrze pamiętam to zakład ubezpieczeń skierował sprawę na drogę sądową - którą to owy serwis pogwarancyjny przegrał na dość pokaźną kwotę.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-09-2009, 20:27   

roch_27 napisał/a:
eremita napisał/a:
tylna klapa na wycenie PZU miała być nowa a oni ja wyklepali
za taki numer mogą bardzo źle skończyć. Jeżeli faktycznie na wycenie masz napisane, że dana część ma być nowa, a w rzeczywistości jest inaczej możesz sprawę zgłosić do PZU.
Kiedyś słyszałem o takim przypadku jak jeden serwis tak zrobił chcąc się wzbogacić kosztem klienta - jednak po pewnym czasie sporo go to kosztowało. Jak dobrze pamiętam to zakład ubezpieczeń skierował sprawę na drogę sądową - którą to owy serwis pogwarancyjny przegrał na dość pokaźną kwotę.

pozdro


gdybym wiedział wczesniej :roll: samochod juz dawno sprzedany!!! , maja jednak duży plus u mnie dali mi zastępcze mitsu i od tego czasu jestem Mitisu Maniakiem :wink: a wczesniej nawet nie myslałem o mitsubishi :badgrin: :badgrin: :badgrin:
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2010, 16:16   

Tak jak napisałem wcześniej... jako dealer są ok. I nie tylko jedną dobrą opinię słyszałem. Ale sprzedać nowe, nieużywane auto bez przebiegu to nie jest wielki problem.

Sam serwis niestety jest słaby. Mała wiedza w połączeniu z brakiem fachowości, terminowości i rzetelności powoduje, że ja ten zakład pracy wymuszonej omijam szerokim łukiem. O serwis powypadkowy to już lepiej nie pytać. Jak widać, nie tylko ja mam takie zdanie.

Osobiście odradzam wszelkie inne sprawy w tym ASO poza kupowaniem nowych sztuk. Gorzej jak tej sztuce będzie coś dolegać.

Jak i dlaczego mam takie zdanie mogę wyjaśnić na priv. Nie stanowi to problemu.
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.