Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamierzam kupić Lancerka 2008/2009
Autor Wiadomość
Evo1501 
Nowy Forumowicz

Auto: Narazie VW
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-09-2009, 17:19   Zamierzam kupić Lancerka 2008/2009

Witam, :)
Jako że treść tego forum bardzo przypadła mi do gustu (i jestem tu nowa) chciałabym zasięgnąć porady na temat zakupu Miśka...
Opcje Lancera to: 2,0 TDI 140 KM z 2008r, albo 1,8 143 KM 2009r...
Nie znam nikogo, kto jeździ Miśkami, dlatego zwracam się do Was...
Interesuje mnie codzienna eksploatacja autka min:
- spalanie (na różnych stronach piszą różnie)
- przyspieszenie (jak się ma te 143 KM do 1,8 i 140 KM do 2,0 TDI)
- zawieszenie (jak się zachowuje na zakrętach itp)
- widoczność z tyłu (ponoć tragedia)
Aha i jakie salony byście polecili z Pomorskiego...?
Z góry dziękuję za podpowiedzi,
Pozdrawiam. :wink:
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 08-09-2009, 19:31   

Na wszystkie lub prawie wszystkie twoje pytania odpowiedzi znajdziesz w tym dziale:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=135
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-09-2009, 22:47   Re: Zamierzam kupić Lancerka 2008/2009

Dama prosi... ;) wiec cokolwiek odpowiem...
Evo1501 napisał/a:

- spalanie (na różnych stronach piszą różnie)

Na pewno diesel oszczedniejszy, ale cena zwroci sie dopiero po ok. 100-120k km...
Benzynka 1,8 swoje spala...
a najlepiej jak sobie poprzegladasz wyniki ludzisk na motostacie (masz ikonke spalania u mnie w podpisie)
Evo1501 napisał/a:

- przyspieszenie (jak się ma te 143 KM do 1,8 i 140 KM do 2,0 TDI)

Diesielkiem nie jezdzilem... te 143KM w 1,8 nie jest zbytnio narowistych, ale spokojnie wystarcza nawet jak na takie ciezkie autko jak Lancer... jak wkrecisz to czujesz ze przyspieszasz... jak nie wkrecisz to nie widze roznicy czy jade 1,5 czy 1,8 ;)
Evo1501 napisał/a:

- zawieszenie (jak się zachowuje na zakrętach itp)

Jak dla mnie "rewelacja!", zakrety jak po sznurku, nawet jak jezdze prywatnym 1,5 to zwykle na zakretach jade szybciej niz inni bez utraty pcozucia bezpieczenstwa...
Evo1501 napisał/a:

- widoczność z tyłu (ponoć tragedia)

No panoramy nie ma... jak sie bedzie autko rozbijac po miescie i parkowac na cm to polecam czujniki parkowania, albo pomoc kogos na zewnatrz ;) jesli chodzi o widocznosc stricte drogowa, to tragedii nie ma... ogromne lusterka robia swoje
Evo1501 napisał/a:

Aha i jakie salony byście polecili z Pomorskiego...?

niestety nie moj teren...
moze wycieczka do Białegostoku? ;)
 
 
 
Crimson 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 63
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 09-09-2009, 08:00   

Evo1501 napisał/a:
Interesuje mnie codzienna eksploatacja autka min:
- spalanie (na różnych stronach piszą różnie)
- przyspieszenie (jak się ma te 143 KM do 1,8 i 140 KM do 2,0 TDI)

Jeśli te dwa parametry są bardzo istotne, do tego dużo jazdy miejskiej, a pojemność wnętrza jest mniej ważna i ma to być Mitsubishi, to może lepszym rozwiązaniem byłby COLT RALLIART (dane z Samaru):
Przyspieszenie 0-100 km/h [s] 7.6
Spalanie:
w mieście [litry/100 km] 8.6,
poza miastem [litry/100 km] 5.7,
średnie [litry/100 km] 6.9.
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 08:10   

Wszystko fajnie ale na papierze :)
http://wysokieobroty.moto...57,3130225.html
http://www.autogaleria.pl....5-turbo,6.html
I mały cytat:
Cytat:
W czasie testu średnie spalanie wyniosło 8,8 litra/100 km. Jeżdżąc dynamicznie w mieście spaliliśmy ponad 12 litrów na setkę. Ale Colt ma jeszcze drugą stronę - jak odpuścisz poza miastem, z baku ulotni się mniej niż 6 litrów benzyny po każdych stu kilometrach.

Czyli dokładnie tak samo jak Lancer 1,8 - potrafi na trasie zejść do okolic 6L/100km tak samo jak i spokojnie łyknąć ponad 13 w mieście i to bez szaleństwa.

BTW. Tak się zastanawiam, wszyscy idą w downsizing to dlaczego Mitsubishi nie pakuje tego silnika w Lancera? Przecież była by to świetna alternatywa dla TFSI by VW, T-jet by Fiat, TCE by Renault. 210Nm i 150KM chyba by sobie radziło z 1350kg lancera?
[/i]

[ Dodano: 09-09-2009, 08:13 ]
Evo1501 napisał/a:
- widoczność z tyłu (ponoć tragedia)

Co to jest tragedia? W tylnej szybie widać wszystko, lusterka boczne wielkie jak w garderobie. Do tyłu widoczność jest ok. Ale za to do przodu wnerwiają mnie czasami słupki przednie poprowadzone bardzo płasko. Na niektórych skrzyżowaniach muszę się nieźle nagimnastykować by zobaczyć czy coś nie jedzie lub ktoś nie idzie.
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2009, 08:14   

jaca71 napisał/a:
210Nm i 150KM chyba by sobie radziło z 1350kg lancera

Pewnie lepiej jak 1.8
_________________

 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 09:24   

Jak dla mnie taki silnik byłby idealny, ale pewnie kosztowałby więcej niż 1,8

BTW, to konstrukcyjnie bardzo inny silnik od 1,5 wolnossacego? oczywiscie pomijajac turbosprezarke...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Evo1501 
Nowy Forumowicz

Auto: Narazie VW
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-09-2009, 09:28   

Dziękuję za pomoc, info jak najbardziej przydatne :mrgreen:
Przy sprzyjających wiatrach w pierwszym kwartale przyszłego roku chciałabym się już pochwalić ;) Ale co z tego wyjdzie - zobaczymy...
Z tego, co czytałam na forum można wymarudzić fajne rzeczy w salonach... Zobaczymy jak bardzo nieustępliwi są dealerzy w Trójmieście i okolicach... :biggrin:
Krótko mówiąc jestem zgrzana na Lancera jak pączek w maśle ;) Myślę, że to dobry wybór...
Pozdrawiam, Ewa :)
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 09:39   

Ewa, Ty sie tak na Lancerka nie napalaj bo to tylko przyzwoity d...woz ;) tylko wyglada nieco lepiej od wiekszosci konkurentow... ;)
wiec lepiej stonowac emocje niz sie pozniej zawiesc ;)

moze jak chwile poczekasz do doczekasz na diselka od Mitsu, podobno mieli wymienic tego staruszka od VW, ale na razie cisza, chyba, ze ktos cos wie, czy slyszal...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 12-09-2009, 11:45   

Cytat:
to tylko przyzwoity d...woz ;) tylko wyglada nieco lepiej od wiekszosci konkurentow... ;)


no nieeee... nie wygląda "nieco" tylko "niebo" lepiej od większości konkurentów :mrgreen:

Na dizelka Mitsu jeszcze trooooooochę poczekasz. Jeśli chcesz odebrać auto w pierwszym kwartale nowego roku to możesz zrobić tak; złóż zamówienie do produkcji i odbierz jedno z pierwszych aut z rocznika 2010 jakie wpłyną do Polski, fabrycznie przystosowane do montażu gazu (silnik 1.8) - znika Ci problem ze spalaniem i masz auto dokładnie takie, jakie chcesz (dobierasz sobie dowolnie kolor 8) 8) 8)
 
 
Evo1501 
Nowy Forumowicz

Auto: Narazie VW
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-09-2009, 09:39   

Dzięki koledzy za info - przyda się :)
Wybór padł na Lancera, ponieważ jak dla mnie wygrywa w swojej klasie w przedbiegach... A że jest przyzwoity, no cóż... Nie zamierzam się nim ścigać na 1/4 ;)
Jeżeli chodzi o kosmetykę, to z wyglądu podoba mi się baaaardzo... :twisted: A jak mam marudzić o kolor, to koniecznie niebieski ;)
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 15-09-2009, 10:05   

niebieski..... :P :P :P 8) 8) 8) rewelacyjny ! Tylko nie zakładaj mu złotych felg a la subaru :mrgreen: Szkoda, że tak mało niebieskich lancerków jest na drogach - chociaż z drugiej strony, tym lepsze wrażenie jak już się jakiegoś spotka.
 
 
Evo1501 
Nowy Forumowicz

Auto: Narazie VW
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-09-2009, 20:29   

Jak Subaru, to tylko Legacy, jak niebieski Lancer, to tylko czarne felgi i fajne niskoprofilowe opony... 8)
Niestety jeszcze marzenie...
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-09-2009, 09:24   

Evo1501 napisał/a:
jak niebieski Lancer, to tylko czarne felgi i fajne niskoprofilowe opony... 8)


To nie jest jedna z tych rzeczy jak kolacja to tylko ze śniadaniem.
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2009, 11:55   

Ja bede mial w listopadzie diesla to sie wypowiem. Wiaze jednak dosc spore nadzieje z tym silnikiem. Jesli chodzi o tego diesla to z tego co wiem to jest to silnik jeszcze na pompo wtryskach czyli tak zwany tddi bez ukladu common raily a tym samym bez bardzo wrazliwych na plaiwo wtryskiwaczy (jak padna to nowe kosztuja srednio 1,5 tys za szt) Co do benzyny ja zrezygnowalem troche ze wzgledu wlasnie na charakterystyke silnika - jakies 170 Nm przy obrotach 4200 a w dieselku ponad 300 przy 1700 wiec przyspieszenie dzieki turbo jest o wiele wieksze. A te 143 Km w bz uzyskujesz przy 6000 obrotow....dla mnie auto juz za glosno wyje...tak mowi katalog Mitsu...a jaka rzeczywistość? No coz moja zona jezdzi RAV 4 (3-drzwiowa wersja wiec lzejsza od standardu w sumie waga jakies 1600 wiec tylko o 300 kg wiecej od lancera) silnik 2.0 - 150 km naped 4x4 i szczerze? Mialem wrazenie ze ma mniejsze przyspieszenie niz moj stary focus 1.8 tddi - 90 KM. Stad decyzja o dieslu
Jesli chodzi o zawieszenie - slyszalem bardzo duzo pochwal odnosnie prowadzenia w zakretach - ale sam to jeszcze sprawdze ;-) wiem ze z tylu jest multilink - czyli wielowahaczowość - niewiele producentów decyduje sie na takie rozwiazanie ktore oczywiscie poprawia znacznie komfort jazdy.

Podsumowujac nie moge doczekac sie listopada ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.