chce kupic pajero prosze o rade |
Autor |
Wiadomość |
mike123
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: kalisz/newcastle
|
Wysłany: 12-10-2009, 19:44 chce kupic pajero prosze o rade
|
|
|
na poczatek witam i pozdrawiam,mam zamiar kupic pajero 2,czytalem wczesniejsze posty z ktorych wynika ze najlepszym wyjsciem bedzie 2.8 z SS,tylko nie wiem czy krotki czy dlugi,krotkie bardziej mi sie widza rodziny nie mam duzej wiec nie potrzebuje duzo miejsca tylko jak wygloda sprawa ciagniecia przyczepy czy krotkim moge pociagnac taki sam ciezar jak dlugim,no jeszcze ten silnik jakby byl 2.5 to by dal rade czy naprawde jest taki slaby,podaje ponzej linka dobra cena i niby servisowany,pytalem goscia o ss ale nie wie co to
http://newcastle.gumtree....7/47026047.html |
|
|
|
 |
tomquat
Forumowicz
Auto: Pajero V78 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 79 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 14-10-2009, 12:28
|
|
|
Cześć
przecinki, kropki i inne takie kojarzysz? - trochę łatwiej by się to czytało
Co do tematu to:
SS po "gałce" możesz rozpoznać - poproś o fotkę;
ilość drzwi to sobie przemyśl - ja mam 3 dr i jestem zadowolony, bo autko ładniejsze i zwrotniejsze (miasto!), ale moja córka zachwycona nie jest jak ma jechać z tyłu, a bagażnik mikroskopijny (jak na nasze potrzeby)
silnik to nie wiem, ale mocniejszy lepszy bo mocniejszy
przyczepa to jedna strona to możliwości techniczne (tu raczej problemu nie ma), a druga prawne - DMC i masa zestawu |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 13:38
|
|
|
mike123 napisał/a: | jakby byl 2.5 to by dal rade czy naprawde jest taki slaby | to jest sprawa indywidualna. Sa ludzie na forum dla, ktorych 3.2 DID jest za slaby i szukaja benzyny. Znam tez takich co maja 2.5 i nie narzekaja.
W III generacji sa jakies roznice ale chyba wynikajace z rodzaju skrzyni biegow i haka, w II-ce jest taka sama masa maksymalna - przyczepa 3.300 kg*
* - dane katalog MMC nie instrukcja uzytkownika bo takiej nie mam. Pamietac tez trzeba, ze V20 i V40 porodukowano ponad 10 lat moga z tego powodu takze pojawic sie inne wartosci. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2009, 16:48
|
|
|
Gene napisał/a: | w II-ce jest taka sama masa maksymalna - przyczepa 3.300 kg*
* - dane katalog MMC nie instrukcja uzytkownika bo takiej nie mam. Pamietac tez trzeba, ze V20 i V40 porodukowano ponad 10 lat moga z tego powodu takze pojawic sie inne wartosci. |
Pozwolę sobie poprawić kolegę - nie. V20 ma 2800kg, V40 ma 3300kg. Oczywiście te masy dotyczą przyczepy hamowanej. Gdy przyczepka nie hamuje "sama z siebie" może ważyć jedynie 750kg. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 17:30
|
|
|
Wlasnie dlatego dalem odnosnik. Cos mi po glowie chodzilo, ze w user handbook'u jest inna informacja. Dzieki Bartek. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
mike123
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: kalisz/newcastle
|
Wysłany: 14-10-2009, 19:33
|
|
|
dzieki panowie,juz ogladalem jest SS,po ogledzinach z kolega mechanikiem stwierdzil ze zyleta,nowe turbo,po wymianie paska,skrzynia sprawdzona,od spodu wyglada jakby nigdy nie jezdzil w terenie,na liczniku 199800 km,wiec sie nie zastanawialem i go szarplem,jade zaraz w traske jakies 400 km zobaczymy czy przezyje
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2009, 21:41
|
|
|
Powodzenia |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
azja
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 24-01-2010, 16:07
|
|
|
Hej hej! Na początku pozdrawiam w Nowy Roku bo dawno mnie nie było
Chce kupić Pajero Sport ,
Na co zwracać uwagę, przed czym się przestrzegać?
Ile pali takie cacko?
Czy w razie częstej jazdy mogę założyć tam gaz i jakby się sprawował?
Jak drogie jest utrzymanie takiego samochodu, bo nie miałem z takimi doczynienia?
Czy po mieście mogę jeździć dołączonym napędem?
Wypatrzyłem takie ale jeszcze nie oglądałem na żywo
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001
Poprostu jak kupię to chcę być zadowolony |
_________________ nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:09
|
|
|
Gdzieś widziałem już to ogłoszenie................
azja napisał/a: | Na co zwracać uwagę, przed czym się przestrzegać? |
Myślę,że napędy to priorytet-wszystko ma chodzić w miarę gładko,bez szarpania się z dźwigniami...i przedewszystkim wszystko ma działać...poszukaj w wątkach pajero 2,bo napewno było o napędach co i jak powinno działać.Reszta przypuśćmy jak w innych autach....no może na ramę jeszcze warto zwrócić uwagę:czy prosta,czy nie pordzewiała.
azja napisał/a: | Ile pali takie cacko? |
Myślę że 15-17 litrów na setkę
Gaz zawsze można założyć i do wszystkiego ale pojarki w miarę chyba to znoszą-z resztą sporo ich jeździ zagazowanych
azja napisał/a: | Jak drogie jest utrzymanie takiego samochodu, bo nie miałem z takimi doczynienia? |
zależy od tego czy kupisz zadbany egzemplarz.....ogółem pajero jest w miarę twardym autem,ale gdy kupisz zaniedbany egzemplarz,to utrzymanie będzie wiązało się z kosmicznymi wartościami
azja napisał/a: | Czy po mieście mogę jeździć dołączonym napędem? |
We wskazanym modelu jest skrzynia typu ES więc nie. |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
azja
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:24
|
|
|
Ok. Dziękuję za odpowiedz.
Czy po mieście mogę jeździć dołączonym napędem?
We wskazanym modelu jest skrzynia typu ES więc nie.
Myślałem ze można jeździć z włączonym napędem do 100km z tego co wyczytałem na forum
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37773 |
_________________ nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:51
|
|
|
Można, ale załączać do 100km. Zresztą jeździć też, ale na luźnych nawierzchniach raczej się tak nie rozpędzisz... |
|
|
|
 |
azja
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:22
|
|
|
Czyli po mieście nie mogę jeździć jak będzie śnieg, lód z napędem na 4? lub poza miastem gdzie drogi są gorzej odśnieżone? |
_________________ nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:27
|
|
|
azja napisał/a: | Czyli po mieście nie mogę jeździć jak będzie śnieg, lód z napędem na 4? lub poza miastem gdzie drogi są gorzej odśnieżone? |
Tak naprawdę to nie. Ale jeśli jest prawdziwa masakra czyli żywy lód to można z wyczuciem czy lód już się nie skończył. |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 24-01-2010, 23:07
|
|
|
azja napisał/a: | Czyli po mieście nie mogę jeździć jak będzie śnieg, lód z napędem na 4? lub poza miastem gdzie drogi są gorzej odśnieżone? |
Po mieście będzie ciężko i sam przód wyłączysz-zwiększa się strasznie promień skrętu, czyli samochód nie jest wystarczająco zwrotny...na trasie przy złej tj. śliskiej nawierzchni jeździ się fajnie samochód pewniej się trzyma drogi. Ja przedni napęd traktuje jako ratunek..tylni z reguły wystarczająco ciągnie -15 cali może dużo, a jak się dodatkowo wspomożesz obciążonym silnikiem przodem to już nie ma mocnych.
To co wspominacie o tych max100km/h to należy pamiętać że to nie jest wyścigówka...tym autem i tak więcej nie pojedziesz, tego typu samochód jest do zaliczania dziur a nie do ścigania. Dla mnie tak do 90-95km/h spokojnie wystarcza. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-01-2010, 23:43
|
|
|
azja napisał/a: | Można, ale załączać do 100km. | tak podaje Bartek 2800 nie wiem czemu zaznaczyło że "azja"
podajesz wartości książkowe->> moje pytanie załączyłeś kiedyś do 100->> chciał bym usłyszeć co się wtedy ze skrzynią dzieje.Samochód ma już jakiś przebieg i wyrobione mechanizmy więc bezpieczną prędkością załączenia przodu jest do 60. Tak jak 1405 podaje to nie są wyścigówki.A tak na marginesie użytkuję dwa Miśki w jednym jest skrzynia ES a w drugim SS azja napisał/a: | Czyli po mieście nie mogę jeździć jak będzie śnieg, lód z napędem na 4? lub poza miastem gdzie drogi są gorzej odśnieżone? |
tylko wcześniej poznaj na bezpiecznym dla Siebie i Innych użytkowników terenie jak sprawuje się samochód bo ->> 1405 napisał/a: | zwiększa się strasznie promień skrętu, czyli samochód nie jest wystarczająco zwrotny |
|
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|