Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.8 na 2.0 z ECLIPSE
Autor Wiadomość
Jagos 
Forumowicz


Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Łomianki
Wysłany: 24-10-2009, 11:31   SWAP 1.8 na 2.0 z ECLIPSE

Witam. Zebralem upragnione pieniazki. I grubo zastanawiam sie nad swapem do mojego C58A silnik z Eclipse 2.0 16V 150KM. To bedzie moj 3 Swap w zyciu. Jednak o Mitsubishi mam jeszcze mala wiedze. Mam kilka pytac. Chce przeszczepic to:
http://www.allegro.pl/ite...dohc_150km.html

1.Czy mocowania silnika pasuja w 1.8 i 2.0 ??
2.Czy skrzynie biegow pasuja z 1.8 do 2.0 ??
3.Jak jest ze sterownikiem-czy na kompie z 1.8 odpali czy musze kompa podpiac z 2.0 i czy podejda wtyczki.
4.Czy wtryskiwacze maja takie same czy najlepiej bylo by wziac z 2.0 ??
5.Pompa paliwa... ogarnie z 1.8 ??

Jesli o czyms zapomnialem-pominolem pisac :) Mam akurat wolny budrzet ,czas i garaz :)

A pochwale sie ze planuje zakup dyferencjału z Eclipse 4x4 i wpakowac do mojego Colta :) A w dalszej przyszłości zamontowac Turbo z ECLIPSE 2.0Turbo (214KM) :twisted: Mysle ze taka moc mu wystarczy. JUz 214KM przy tej masie z napedem na 4 kola to fajnie bedzie jezdzilo :D :D
_________________
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 
 
ketrab
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2009, 17:27   

Mocowania pasują, tzw. plug&play, instalacja tak samo, na kompie z 1.8 odpali, ale może nie chodzić jak powinien, pompa paliwa powinna wydolić, wtryski nie mam pojęcia,bo kiedyś sam szukałem jaka jest wydajność w 1.6, 1.8 i 2.0 i niestety nie znalazłem, skrzynia powinna pasować, taki swap to częsty temat, jest kilku ludzi co mają takiego swapa, na pewno na tym forum jest ktoś kto ma takiego lancera, nie pamiętam teraz nazwy użytkownika ale jak mi się przypomni to napiszę, zajrzyj jeszcze na coltmanię jak coś i tam poszukaj:) a cena dość wysoka jak za sam silnik, tym bardziej ze ostatnio miałem ofertę kupna całego jeżdżącego eclipsa za około 3000zł na niemieckich numerach, ale mysle ze za 2500 byłby do oddania, albo i za mniej nawet, jak cos to moge zorientowac sie czy jeszcze jest:)
 
 
Jagos 
Forumowicz


Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Łomianki
Wysłany: 25-10-2009, 10:05   

ketrab, bede Ci bardzo wdzieczny za info o tym uzytkowniku. Massz racje koles za duzo chce za goly silnik z eclipsa z 92roku ;/ Poarguje sie z nim moze za ta cene wrzuci mi wtryskiwacze,skrzynie i kilka gratow. Ale i tak zszedl 1000pln... na poprzedniej aukcji za silnik chcial 2600tys ;/ za golasa

[ Dodano: 25-10-2009, 11:05 ]
ketrab, Wlasnie-zorientuj sie o tego Eclipsa.... moze bym go łyknoł :)
_________________
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 
 
ketrab
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2009, 21:42   

Użytkownik to: cy_cek
Jesli chodzi o eclipsa to jutro cos bede wiedzial, z tego co wiem to auto z 95 roku,cale jezdzace.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-10-2009, 22:24   

Jagos napisał/a:
1.Czy mocowania silnika pasuja w 1.8 i 2.0 ??
2.Czy skrzynie biegow pasuja z 1.8 do 2.0 ??
3.Jak jest ze sterownikiem-czy na kompie z 1.8 odpali czy musze kompa podpiac z 2.0 i czy podejda wtyczki.
4.Czy wtryskiwacze maja takie same czy najlepiej bylo by wziac z 2.0 ??
5.Pompa paliwa... ogarnie z 1.8 ??


1. tak,
2. tak wręcz musisz zostawić skrzynię od 1.8 - wybierak wewnątrz jest inny. Ale musisz przełożyć koło zamachowe z 1.8 do 2.0 - 2.0 z Eclipsa ma większe
3. odpali, lepiej podłączyć kompa od silnika - wtyczki pasują (poza 1 pinem - IPS, który przełożysz w wiązce z pin 6 na pin 14, jeżeli ECU i silnik jest 1991 i późniejszy), będziesz musiał przełożyć obudowy
4. inne wtryski
5. ogarnie

I niech nie przyjdzie Ci do głowy włożenie półosi z Eclipsa - prawie pasują, tzn. frezy są identyczne, wszystko zapniesz i zmontujesz, ale szybko się rozlecą przeguby wewnętrzne - są o ok. 14 mm dłuższe niż w C5
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Jagos 
Forumowicz


Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Łomianki
Wysłany: 25-10-2009, 23:15   

NO i o takie konkrety mi chodzi :) Dzis gadalem z innym gosciem... za kompletny silinik chce 2100zl. Ciut za duzo... Jesli ketrab, zalatwi tego eclipsa to wole dolozyc i kopsnac na podworko i reszte na czesci sprzedam...

[ Dodano: 25-10-2009, 23:23 ]
Powiem tak. Chce zrobic Colta 2.0 4x4 turbo i mam nadzieje ze do wakacji go poskladam :mrgreen: Juz przy 136koniach i napedem an przednia os colt szaleje, ale przy 4x4 i 214koniach ... :D :D

Mam pytanie... czasem zamula mi sie autko(mam takie wrazenie) na starcie na 1 biegu i na 2 jak by slabo sie wkrecal ;/ dzis sie scigalem ze 130konna Octawia-objechalem kolesia naturalnie ale mialem wrazenie ze slabo sie wkreca. Albo juz sie przyzwyczailem do tej mocy :P

[ Dodano: 25-10-2009, 23:53 ]
a co sadzicie o tym ??:
http://www.allegro.pl/ite...nik_210_km.html
210KM tyle by mi starczylo, ale cena bez osprzetu 3,5tys :shock: chyba żartuje ;/;/ a gdzie do tego komputer, ciekawe czy z turbo czy bez... bo jak sprzedaje golasa to na ryj upadl wtryski,kolektor, turbo,komputer....
_________________
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 26-10-2009, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 08:54   

jesli chcesz robic 4x4 turbo to ja bym odrazu szukał takiego calego eclipsa zeby uniknac kompletowani po jednej rzeczy bo koszty tej operacji beda bardzo wysokie majac cala bude mozesz wykorzystac (przespawac) fabryczne mocowania tylniego zawieszenia wału i wszystkiego co potrzeba po za tym przekladac silnik n/a kiedy w planach jest turbo mija sie z celem bo bedziesz musial zmieniac wtryski tłoki korby kupowac iswinie i placic za dobre strojenie przerabiac dolot i wydech kupujac odrazu aecli z turbo masz to wszystko gotowe
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2009, 09:46   

Jagos do SWAPa na 4x4 w Colcie będziesz potrzebował zmienić tył/podłogę - najlepszym wyjściem byłoby znaleźć Colta/Lancera AWD bo inaczej to rzeźba w kupie.

Przy okazji - nie uzywamy wulgaryzmów na TYM Forum.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jagos 
Forumowicz


Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Łomianki
Wysłany: 26-10-2009, 12:19   

Hubeeert, wlasnie... kurcze jakis czas temu byl na allegro colt 4x4 1.8GTTI ale blacha tragiczna-na swap idealny a k0les chcial 1200zl za niego. Do wymiany tylko turbina bo puszczala. Zaluje jak nie wiem co ze go nie wziolem ;/;/ Jeszcze sie porozgladam za coltem w takim zestawieniu... bynajmniej na pewno nad 4x4 co nabede pierwsze to wstawie albo silnik albo dyfer. A co sadzicie o tym silniku z linku ??
_________________
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2009, 16:22   

Jagos napisał/a:
colt 4x4 1.8GTTI ale blacha tragiczna-na swap idealny

Nie było takiego. NIGDY.
Jedyny COLT z turbo występował z silnikiem 1.6 w USA jako FWD Mirage Turbo/Dodge Colt GT i Plymouth Colt Turbo oraz w Japonii jako FWD i AWD pod nazwą Mirage CYBORG
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-10-2009, 20:15   

Panowie jak jezdzi taki colt z tym silniiem z Eclipsa (150KM) nie za ciezki silnik do colta???
Domyslam sie ze na prostej to przyspiesza rewelacyjnie ale jak sie tym po zakretach smiga????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 26-10-2009, 20:21   

rosomak1983 napisał/a:
Panowie jak jezdzi taki colt z tym silniiem z Eclipsa (150KM) nie za ciezki silnik do colta???
Domyslam sie ze na prostej to przyspiesza rewelacyjnie ale jak sie tym po zakretach smiga????


Jeździć nie jeździłem, ale macałem takiego niedawno. Tomasz82 posiada, całkiem zacna maszyna. Jego pytaj.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2009, 00:24   

lancer daje rade :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-10-2009, 07:18   

Silnik Eclipsa waży dokładnie tyle samo co 1.8 z GTi i może 5 kg więcej niż 1.6 gti (ma wyższy blok o 7 mm) - reszta osprzętu jest identyczna lub prawie identyczna......

A żadne przednionapędowe auto nie skręca - z tym trzeba żyć..... :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ketrab
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2009, 18:37   

To mam dobra wiadomosc, eclipse jeszcze jest, postaram sie zrobic zdjecia jak naj
szybciej, jak tylko bede mial taka mozliwosc, elcipse z 95 roku, klimatyzacja,elektryka,podobno wszystko sprawne:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.