Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Wytarty gorny slizg lancucha rozrzadu
Autor Wiadomość
santek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD / OIII PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-11-2009, 13:57   [3.2 DID] Wytarty gorny slizg lancucha rozrzadu

Tak chyba wyglada wytarty gorny slizg - nieprawdaz?



---
Pozdrawiam
Santek
 
 
Morox 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 51
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 22-11-2009, 20:09   

Witam... własnie ostatnio sam sie zastanawiałem jak ma wygladac ten slizg górny przy okazji zrobiłem fotke


_________________
Nie wiem czy starczy jedno dobre słowo,
Aby odrodzić się i żyć na nowo.
Na zgliszczach, które płoną wybuduję nowy dom.
Otworzę okno w nim i głośno puszczę to...
 
 
santek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD / OIII PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-11-2009, 21:24   

Jakoś go u Ciebie więcej :)

Przy okazji zastanawiam mnie czy ten ślizg mógł się wytrzeć do zera przez ostatnie 25 kkm (wtedy to, robiłem we wrocławskim serwisie przeglad i zlecalem kontrole stanu napinacza i ślizgu - albo może komuś nie chciało się tam zajrzeć....).

---
Pozdrawiam
Santek
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-11-2009, 07:07   

santek napisał/a:
Jakoś go u Ciebie więcej :)

Przy okazji zastanawiam mnie czy ten ślizg mógł się wytrzeć do zera przez ostatnie 25 kkm (wtedy to, robiłem we wrocławskim serwisie przeglad i zlecalem kontrole stanu napinacza i ślizgu - albo może komuś nie chciało się tam zajrzeć....).

---
Pozdrawiam
Santek


Robiłeś to w ASV ? Jeśli tak, to nawet tam nie zajrzeli. Kiedyś też ich o to prosiłem, to usłyszałem "jest w porządku, byłoby słychać". Trzy, cztery tysiące kilometrów później (czasowo około 2 miesięcy) byłem w innym warsztacie (Zbyszekm2, tutaj z forum). Ślizg był w stanie agonalnym, bez plastiku, wygięty, na obudowie od pokrywy zaworów już były rysy. Interwencja była na ostatnią chwilę.
_________________

 
 
fido 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-11-2009, 23:14   

santek napisał/a:
Jakoś go u Ciebie więcej :)

Przy okazji zastanawiam mnie czy ten ślizg mógł się wytrzeć do zera przez ostatnie 25 kkm (wtedy to, robiłem we wrocławskim serwisie przeglad i zlecalem kontrole stanu napinacza i ślizgu - albo może komuś nie chciało się tam zajrzeć....).

---
Pozdrawiam
Santek


Witam Szanowne Grono Mitsumaniaków :-)

Od jakiegoś już czasu śledzę z uwagą poruszane tutaj tematy (prywatnie bo od 3 miesięcy jestem właścicielem Lancer-ka Sedan 1.8 i służbowo bo pracuję w ASV ) i pewnie nadal robiłbym to poza Waszym gronem, ale lektura postu forumowicza Santek delikatnie mówiąc mnie "zaskoczyła".
Tak się złożyło, że w marcu 2009 roku przyjąłem na przegląd okresowy i sprawdzenie "górnego rozrządu" Mitsu Pajero 3.2 DiD. Przegląd oraz oględziny zostały wykonane, a informacja o konieczności wymiany ślizgu i napinacza została naniesiona na fakturze. Klient otrzymał również kosztorys z czekającej go naprawy uwzględniający także wymianę jakiegoś elementu zawieszenia (nie pamiętam, ale jest to do ustalenia).
Podsumowując ww. forumowicz mija się z prawdą, ale mam nadzieję, iż nieświadomie bo mógł zapomnieć biorąc pod uwagę czas który minął od jego wizyty w naszej firmie.

Serdecznie pozdrawiam,
Fido
 
 
santek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD / OIII PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-11-2009, 22:30   

Informacja i wycena nt. wymiany slizgu oraz napinacza faktycznie do mnie trafila natomiast w charakterze profilaktyki, a nie koniecznosci, stad tez moja teza, ze nikt tam nie zagladal. Ciesze sie, ze moje watpliwosci zostaly rozwiane i faktycznie ktos do rozrzadu zagladal. Ciesze sie jeszcze bardziej, ze sam do rozrzadu zajrzalem, zanim sie rozsypal. I niniejszym temat zamykam.

BTW. Biorąc pod uwagę czas, który minął od jego wizyty w Waszej firmie, ciężko mi natomiast zapomnieć parę innych szczegółów:
- niedokręcone płyty pod silnikiem i pod skrzynią biegów (dobrze, że nie odpadły)
- niezauważony olej w płynie chłodniczym
- auto nie chciało odpalić po wyjechaniu z serwisu (uszkodzona klema - fakt, ze byla uszkodzona juz wczesniej)
- wymienione tylko 5 litrów oleju w skrzyni biegów, zamiast zamawianej przeze mnie wymiany dynamicznej
- do dziś dzień nie doczekałem się wymiany bagnetu oleju oraz akumulatora siły hamowania (kampania wymiany)


---
Pozdrawiam
Santek
 
 
fido 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-11-2009, 23:15   

santek napisał/a:
Informacja i wycena nt. wymiany slizgu oraz napinacza faktycznie do mnie trafila natomiast w charakterze profilaktyki, a nie koniecznosci, stad tez moja teza, ze nikt tam nie zagladal. Ciesze sie, ze moje watpliwosci zostaly rozwiane i faktycznie ktos do rozrzadu zagladal. Ciesze sie jeszcze bardziej, ze sam do rozrzadu zajrzalem, zanim sie rozsypal. I niniejszym temat zamykam.

BTW. Biorąc pod uwagę czas, który minął od jego wizyty w Waszej firmie, ciężko mi natomiast zapomnieć parę innych szczegółów:
- niedokręcone płyty pod silnikiem i pod skrzynią biegów (dobrze, że nie odpadły)
- niezauważony olej w płynie chłodniczym
- auto nie chciało odpalić po wyjechaniu z serwisu (uszkodzona klema - fakt, ze byla uszkodzona juz wczesniej)
- wymienione tylko 5 litrów oleju w skrzyni biegów, zamiast zamawianej przeze mnie wymiany dynamicznej
- do dziś dzień nie doczekałem się wymiany bagnetu oleju oraz akumulatora siły hamowania (kampania wymiany)


---
Pozdrawiam
Santek


Witam,

Proszę zerknąć na fakturę i na rubrykę "UWAGI DO FAKTURY" czy nie użyłem sformułowania "DO WYMIANY:" .......... :-)
OK zamykamy temat, a Szanownego Forumowicza zapraszam do serwisu gdzie uzgodnimy procedurę wymiany bagnetu i "gruszki" wspomagania hamulców oraz wyjaśnimy (w miarę możliwości) wymienione uwagi.

Serdecznie pozdrawiam,
Fido
 
 
tomquat 
Forumowicz

Auto: Pajero V78 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-12-2009, 15:44   

fido napisał/a:
procedurę wymiany bagnetu i "gruszki" wspomagania hamulców

Fido, a mozesz coś więcej na ten temat? Może też bym się na coś takiego załapał :P
 
 
 
fido 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-12-2009, 19:33   

tomquat napisał/a:
fido napisał/a:
procedurę wymiany bagnetu i "gruszki" wspomagania hamulców

Fido, a mozesz coś więcej na ten temat? Może też bym się na coś takiego załapał :P


Cześć,
Na 100% w najbliższym ASO otrzymasz wyczerpujące informacje (przygotuj numer VIN swojego Miśka).
Pozdrawiam.
 
 
tomquat 
Forumowicz

Auto: Pajero V78 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-12-2009, 22:54   

Dzięki. To będę ich gnębił :lol:
 
 
 
ogono 
Mitsumaniak

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: Polska
Wysłany: 15-12-2009, 22:22   

a moze ktos na zdjeciu lopatologicznie zaznaczyc gdzie jest ten gorny slizg wytarty dla kogos kto nie ma pojecia;;)
 
 
tomquat 
Forumowicz

Auto: Pajero V78 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-12-2009, 13:24   

fido napisał/a:
tomquat napisał/a:
fido napisał/a:
procedurę wymiany bagnetu i "gruszki" wspomagania hamulców

Fido, a mozesz coś więcej na ten temat? Może też bym się na coś takiego załapał :P


Cześć,
Na 100% w najbliższym ASO otrzymasz wyczerpujące informacje (przygotuj numer VIN swojego Miśka).
Pozdrawiam.


Jeszcze raz dzięki - jutro jadę na wymianę :D

[ Dodano: 16-12-2009, 13:26 ]
ogono napisał/a:
a moze ktos na zdjeciu lopatologicznie zaznaczyc gdzie jest ten gorny slizg wytarty dla kogos kto nie ma pojecia;;)


Na drugim zdjęciu widzisz takie pomarańczowe? A na pierwszym zdjęciu NIE widzisz. Widzisz już? :lol:

Z tego co mówili w ASO wyciera się to plastikowe (pomarańczowe) i trze już metal.
 
 
 
kamil1607 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2001 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Sierpc
Wysłany: 07-05-2010, 21:29   



Uploaded with ImageShack.us

Poszukuje tej części do Pajero 3.2 rok 2001. Tak jak to mechanik określił jest to uszczelniacz wysokiego ciśnienia ale pod tą nazwą nie mogę znaleźć tej części. Proszę o pomoc.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-05-2010, 21:47   

A co ci się stało z tym uszczelniaczem?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kamil1607 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2001 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Sierpc
Wysłany: 07-05-2010, 21:53   

na jednym nie ma sprężynki i mechanik doradził żeby kupić nowe.

[ Dodano: 07-05-2010, 22:05 ]
jeśli można prosiłbym o podanie dokładnej nazwy tej części albo nr katalogowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.