Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Silnik nie odpala po wymianie uszczelki głowi
Autor Wiadomość
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-12-2009, 18:44   [EA6A/W 2.0TD] Silnik nie odpala po wymianie uszczelki głowi

Witam wszystkich ,na wyszukiwajce ciemnośc stąd nowy temat :
Mój misiek napotkał na usterke , była peknięta głowica , sam ją zciągałem i sam zakładałem wszystko wygląda OK , poskręcane rozrząd ustawiony , luz na zaworach odpowietrzony układ paliwowy wsio ALE NIE ODPALI !!!! kręci i nic żadnych oznak życia, On wyczuwalny w garażu ale nic nie łapnie nic . Tak sie zastanawiałem że stał 3 tygodnie z odłączonym akumulatorem, czy coś sie z czujnikami porobiło , z kompem . Rozrząd sprawdzałe i wszystko jest jak w manualu wałek rozrządu ,pompa wtryskowa , pompa oleju , wał na znakach i nic !! POMÓŻCIE już zdrowia nie mam
_________________
ff
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 12:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
PabloGal 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 '97 sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 158
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2009, 19:01   

Cześć,tak myślę, że może nie podłączyłeś jakiejś kosteczki elektrycznej. W primerze dieslu jest kostka zasilająca pompę wysokiego ciśnienia, bez tego nie zapali. Może przegapiłeś jakąś wtyczkę od czujnika?
To tyle co mi pryszło do głowy po tym co napisałeś.
_________________
Saab 9-3 2.0T 210km sprzedany:(
Teraz Mazda MPV 2.0 klekot ale pojemny:)
No i CJ z sercem 6A13, ale zabrał Fragu :(
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-12-2009, 20:19   

Musisz sprawdzić kompresje i czy pompa pompuje. Ja bym wykręcił wtryski, przykręcił do rurek paliwowych i zakręcił... przy okazji zmierzył kompresje na wszystkich cylindrach. Dopóki tego nie zrobisz, można gdybać, bo nie wiadomo po której stronie leży problem- mechanicznej czy elektrycznej.
Ostatnio zmieniony przez robertdg 01-12-2009, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-12-2009, 13:13   

Witam
Kompresja jest ok , i wtryski również , czy ewentualnie jakiś czujnik? np położenia wału czy może inna rzecz wam do głowy przychodzi
Moze pompa wtryskowa jest źle ustawiona ( założona jak na początku przed remontem kiedy silnik chodził )

[ Dodano: 02-12-2009, 13:46 ]
Nowe spostrzerzenie
Przy urzyciu samostartu silnik zapala i chodzi , chodz nie idealnie bardziej jak golf I :) i dymi na siwo
_________________
ff
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-12-2009, 14:32   

Pali się kontrolka CE? Nawet bez czujnika położenia wału silnik powinien odpalić.
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-12-2009, 14:48   

nie wszystko ok z kontrolkami , a moze kat wtrysku trzeba ustawic ??
_________________
ff
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-12-2009, 14:49   

A pompe dobrze ustawiłeś w rozrządzie?
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-12-2009, 17:04   

pompa ustawiona na znakach ale nie palił przestawilem o zab do przodu i od strzalu zapalil ale nie wkreca sie ladnie przerywa
_________________
ff
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2009, 17:23   

Damooo napisał/a:
Przy urzyciu samostartu silnik zapala i chodzi , chodz nie idealnie bardziej jak golf I :) i dymi na siwo
przestawiony kat wtrysku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-12-2009, 17:37   

czyli jak bedzie lepiej zostawić i krecić czy ustawić na znaki i kręcić ?? Musze ustawic na słuch tak by w miare to ładnie chodziło i podjechac do warsztatu gdzies ustawić na ładnie , i jeszcze pytanko czy jak sie pompe wyreguluje to zawory ucichna czy to nie ma nic do tego , bo narazie głosno klepia :rolleyes:
_________________
ff
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2009, 17:45   

Damooo napisał/a:
bo narazie głosno klepia
czy aby napewno zawory klepia, czy terkocza, jezeli terkocza masz dalej zle ustawiony kat wtrysku, ja zawsze ustawiam na sluch diesla, ale zacznijmy od tego, jak przestawiles kolko o jeden zab i auto odplailo tylko terkocze to musisz minimalnie pobawic sie pompa w ustawienie kata wtrysku, pobierz sobie Manual z dzialu download, tam jest wszystko opisane,

P.S. mam jeszcze jedno pytanie ustawiales wedle znaczkow fabrycznych, czy malowales wlasne znaki korektorem czy tez flamastrem?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-12-2009, 17:53   

tak jak w manualu lecz nie dawał znaku zycia przesunołem o zab pompe i pali , luz na zaworach jak w manualu ale wlasnie slychac ten klekot takie terkotanie , wróce pompe na znak i sprubóje ja ustawić , tylko mam pytanko czy na odpalonym silniku mozna ?? pasek na rozrzadzie nie przeskoczy??
_________________
ff
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2009, 18:00   

Damooo, ja dla bezpieczenstwa zawsze ustawiam na wylaczonym silniku, w niektorych autach ustawienie kata realizuje sie za pomoca kola zebatego pompy, nie pamietam jak jest w galu, ale delikatnie ruszasz ustawieniem kata wtrysku, doslownie o kawaleczek sie rozchodzi, az dojdziesz do meritum.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-12-2009, 19:24   

kolego robertdg a wiesz w jaki sposób sie popuszcza pompe w Misku aby mozna było nia manewrowac ??
_________________
ff
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-12-2009, 21:01   

Damooo, patrzac po manualu kolo zebate rozrzadu jest na klinie i nie widac na nim regulacji, wiec pozostaje pompa, manual plik 11.pdf, strona 80, dzial/podtytul Injection timing check and adjustment - sprawdzanie kata wyprzedzenia wtrysku i jego regulacja, wynika z tego ze rusza sie pompa, ktora jest przykrecona na dwie srubki oczywiscie ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.