Skróciłem lewarek zmiany biegów |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-09-2006, 21:14 Skróciłem lewarek zmiany biegów
|
|
|
Jak w temacie. Nie wiem pewnie już ktoś to zrobił w swoim Colcie. Chcę się tylko podzielić z Wami moimi wrażeniami. Otóż rewelacja. Lewarek ma teraz krótszy skok. Biegi wchodzą pewniej i precyzyjniej. I przez to autem jedzie się dużo, dużo lepiej. Wcześniej były jakieś luzy na dźwigni a teraz ich nie w ogóle nie czuję.
Skróciłem lewarek do miejsca, w którym ma takie wybrzuszenie (ok. 6 cm od góry) i zamontowałem gałkę.
Nie dosyć, że wygląda to bardzo fajnie to jeszcze usprawniło zmianę biegów.
Gorąco polecam. Satysfakcja gwarantowana.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-09-2006, 21:18
|
|
|
Hugo napisał/a: | Gorąco polecam. Satysfakcja gwarantowana. |
Tak jak gdzieś wspominałem ja również polecam:)
Hugo - obcinałeś pod wybrzuszeniem czy nad? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-09-2006, 22:38
|
|
|
josie napisał/a: | Hugo - obcinałeś pod wybrzuszeniem czy nad? |
Nad wybrzuszeniem. Zastanawiałem się czy obciąć pod, ale nie byłem pewien czy nie będzie za dużo. A Ty gdzie obciąłeś? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-09-2006, 22:46
|
|
|
Hugo napisał/a: | A Ty gdzie obciąłeś? |
Pod
Tak dla informacji dla pozostałych: ciąłem brzeszczotem, szmatka na opiłki naokoło, trochę się narezać trzeba |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2006, 23:04
|
|
|
Podziwiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-09-2006, 23:11
|
|
|
josie napisał/a: | ciąłem brzeszczotem, szmatka na opiłki naokoło, trochę się narezać trzeba |
Ja ciąłem szlifierką kątową, chociaż zacząłem brzeszczotem. Po chwili miałem dosyć. Przednie fotele, deskę rozdzielczą i przednie szyby zasłoniłem szmatami. Do tego nie przyciskałem szlifierki zbyt mocno żeby iskry za bardzo się nie sypały. Nic się nie zapaliło |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2006, 23:34
|
|
|
Też mam skrócony i załorzyłem srebrną czaszkę, jeszcze tylko plastiki pomaluję na niebiesko i będzie cacy. Ale powiem wam że ja mam chyba najkrótszy lewarek ogólnie ma chyba 10cm |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-09-2006, 11:09
|
|
|
kostuch napisał/a: | jeszcze tylko plastiki pomaluję na niebiesko |
Ty chyba żartujesz? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 10-09-2006, 11:38
|
|
|
kostuch napisał/a: | jeszcze tylko plastiki pomaluję na niebiesko i będzie cacy |
nie popelniaj tego bledu , jak juz chcesz malowac te plastiki (ten caly kolo radia i nawiewu ) to polamuj na czarno tak jak jest oryginalnie , bo na niebiesko to bedzie lipa , bedzie jak o kant dup.. rozbic do niczego nie bedzie pasowac zaufaj mi |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2006, 21:01
|
|
|
Nie myślałem o malowani całości tylko obramówek od zegarów i tej obramówki co jest nawiew. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-09-2006, 01:05
|
|
|
kostuch napisał/a: | Nie myślałem o malowani całości tylko obramówek od zegarów i tej obramówki co jest nawiew. |
No wlasnie o to mi chodzi , nie maluj tego bo lipa bedzie (tez kiedys o tym myslalem (juz mialem lakier kupowac) i pewnego razu na miescie zobaczylem tjunigowanego colta , nawet fajnie z zewnatrz wygladl ,podchodze blizej ,patrze a tu na niebiesko te bajery pomalowane , i co ci powiem to ci powiem ale wtedy zrozumialem ze mojego miska nie bede oszpecal ) |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2006, 09:40
|
|
|
też nosze się z zamiarem skrócenia lewarka jednak sam naoewno tego nie zrobie...
Co do malowania to ja sie zastanawiałem jak już to nad srebrnym lakierem. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-09-2006, 15:33
|
|
|
A mój koleś kupił turkusowego (takiego jak ma josie) Colta C50 z Niemiec i całe wnętrze miał pomalowane na niebiesko. Wszystkie plastiki. Wyglądało to obrzydliwie. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-09-2006, 16:08
|
|
|
Jak dla mnie fuj, ale gusta są różne. Mi nawet białe tarcze nie leżą - ale chromowane obwódki bym założył... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2006, 18:05
|
|
|
josie napisał/a: | Jak dla mnie fuj, ale gusta są różne. Mi nawet białe tarcze nie leżą - ale chromowane obwódki bym założył... |
Kiedyś była inna moda, ale projektanci wiedzieli co będzie dobrze wyglądać i niektórych rzeczy nie było nawet w katalogach akcesoriów dodatkowych. Fabryczny tuning (na oryginalnych częściach) jest najlepszy |
|
|
|
 |
|