Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dymi z bagnetu
Autor Wiadomość
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16-01-2010, 22:02   dymi z bagnetu

Leci dym z bagnetu i czuć spalinami, czy to problem z odmą czy kwestia pierścieni? Oleju nie ubywa
_________________
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 16-01-2010, 22:19   

to wcale nie musi byc "dym" a cieple powietrze ktore w zetknieciu z chlodnym staje sie widoczne w postaci pary..... ale pewnosci niemam czy jest tak u ciebie.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16-01-2010, 23:02   

czarnuch23, czuć spalinami więc to chyba nie para...
_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-01-2010, 23:06   

avangarda, sprawdz kompresje, moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-01-2010, 00:54   

Jeśli tak to podstawowe pytanie brzmi: ile silnik spala oleju?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-01-2010, 01:00   

Hugo napisał/a:
ile silnik spala oleju?

avangarda napisał/a:
Oleju nie ubywa
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 17-01-2010, 08:47   

Hugo, silnik nie spala oleju bo go nie ubywa, nigdy nie ubywało, co jest dziwne, ale niemniej mnie cieszy... A co z tą odmą, może się przytkała jakoś, może to dać taki efekt? Gdzie jej w ogóle szukać, z tyłu silnika, bo tam jest jakiś wężyk taki właśnie?
robertdg napisał/a:
moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt
a czym to grozi, bo brzmi nieciekawie... :?
_________________
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2010, 11:18   

jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze? to moze ci powiedziec cos o stanie pierscieni. Trudno mi uwierzyc ze skonczyly sie pierscienie kompresyjne a olejowy dalej zyje i ma sie dobrze i oleju nie spala. W tych warunkach ciezko powiedziec czy cos z rury leci nie takiego jak trzeba.
ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju. Ciezko powiedziec mi czy u ciebie ten zapach jest niepokojacy nie badajac go organoleptycznie.
Droznosc odmy mozesz sprawdzic.

Nie pamietam jak jest u ciebie rozwiazany zaworek przy pokrywie zaworow ale mozesz go wykrecic i zobaczyc czy sie nie zapaskudzil i moze stanal. (chyba kiedys bylo o tym na forum)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 17-01-2010, 12:15   

czarnuch23 napisał/a:
jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze?
odpala idealnie, od pierwszego, nie dusi się.
czarnuch23 napisał/a:
ma sie dobrze i oleju nie spala
to uwierz bo mówię, że oleju nie bierze, przynajmniej narazie, może się coś zmieni w najbliższym czasie w związku z tym dymieniem, nie wiem...
czarnuch23 napisał/a:
ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju
więc może panikuję, ale chyba wcześniej tak się nie działo...
_________________
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2010, 12:38   

nie twierdze ze ci nie wierze :) ale jesli padaja kompresyjne pierscienie to i odrazu za nimi (jesli nie jako pierwszy) poleci olejowy i silnik zacznie palic olej . Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju....
to bylo pisane w tym sesie - bo cos misie zdaje ze czujesz sie urazona :P
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 17-01-2010, 12:49   

czarnuch23, nie czuję się urażona :D :D
narazie oleju nie ubywa,
czarnuch23 napisał/a:
Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju....
więc dlatego miś robi zagadkę, i nie wiem czy mam się zacząć bać, czy to nic poważnego :?
_________________
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2010, 15:07   

Prawdopodobnie zaworek PVC,to ten który jest wkręcony w pokrywę zaworową i wężykiem łączy się z kolektorem dolotowym,on działa tylko w jedną stronę i czasami się zapycha.Wykręcić,namoczyć w ropie,przedmuchać sprężonym powietrzem i będzie cacy, jeżeli to on a wszystko na to wskazuje.Powodzenia :mrgreen:
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 17-01-2010, 15:25   

4g63colt napisał/a:
Prawdopodobnie zaworek PVC
też właśnie się nad tym zastanawiałam,bo z niego jakieś dziwne bzyczenie ostatnio dochodziło, więc tak mi wpadło do głowy, że może się przytkał trochę... Obadam to jutro i dam znać, oby tu leżała przyczyna :wink:
_________________
 
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-01-2010, 04:10   

też sądze ze to zawór odmy, zapchał sie i nie chce dać odessać oparów oleju i wybija rurką od bagnetu.
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18-01-2010, 12:40   

Temat zamykam, ten wężyk, który idzie do pokrywy zaworów przetkany i zaworek wyczyszczony, objawy ustały, dzięki za pomoc
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.