dymi z bagnetu |
Autor |
Wiadomość |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:02 dymi z bagnetu
|
|
|
Leci dym z bagnetu i czuć spalinami, czy to problem z odmą czy kwestia pierścieni? Oleju nie ubywa |
_________________
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:19
|
|
|
to wcale nie musi byc "dym" a cieple powietrze ktore w zetknieciu z chlodnym staje sie widoczne w postaci pary..... ale pewnosci niemam czy jest tak u ciebie. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 16-01-2010, 23:02
|
|
|
czarnuch23, czuć spalinami więc to chyba nie para... |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2010, 23:06
|
|
|
avangarda, sprawdz kompresje, moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-01-2010, 00:54
|
|
|
Jeśli tak to podstawowe pytanie brzmi: ile silnik spala oleju? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-01-2010, 01:00
|
|
|
Hugo napisał/a: | ile silnik spala oleju? |
avangarda napisał/a: | Oleju nie ubywa |
|
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 17-01-2010, 08:47
|
|
|
Hugo, silnik nie spala oleju bo go nie ubywa, nigdy nie ubywało, co jest dziwne, ale niemniej mnie cieszy... A co z tą odmą, może się przytkała jakoś, może to dać taki efekt? Gdzie jej w ogóle szukać, z tyłu silnika, bo tam jest jakiś wężyk taki właśnie?
robertdg napisał/a: | moze pierscienie Ci sie zapiekly i masz przedmuchy kompresji do miski olejowej i stad taki efekt | a czym to grozi, bo brzmi nieciekawie... |
_________________
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 17-01-2010, 11:18
|
|
|
jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze? to moze ci powiedziec cos o stanie pierscieni. Trudno mi uwierzyc ze skonczyly sie pierscienie kompresyjne a olejowy dalej zyje i ma sie dobrze i oleju nie spala. W tych warunkach ciezko powiedziec czy cos z rury leci nie takiego jak trzeba.
ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju. Ciezko powiedziec mi czy u ciebie ten zapach jest niepokojacy nie badajac go organoleptycznie.
Droznosc odmy mozesz sprawdzic.
Nie pamietam jak jest u ciebie rozwiazany zaworek przy pokrywie zaworow ale mozesz go wykrecic i zobaczyc czy sie nie zapaskudzil i moze stanal. (chyba kiedys bylo o tym na forum) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 17-01-2010, 12:15
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | jak jest z odpalaniem teraz przy niskiej temperaturze? | odpala idealnie, od pierwszego, nie dusi się.
czarnuch23 napisał/a: | ma sie dobrze i oleju nie spala | to uwierz bo mówię, że oleju nie bierze, przynajmniej narazie, może się coś zmieni w najbliższym czasie w związku z tym dymieniem, nie wiem... czarnuch23 napisał/a: | ze skrzynki korbowej zawsze czuc lekki zapach spalin i goracego oleju | więc może panikuję, ale chyba wcześniej tak się nie działo... |
_________________
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 17-01-2010, 12:38
|
|
|
nie twierdze ze ci nie wierze ale jesli padaja kompresyjne pierscienie to i odrazu za nimi (jesli nie jako pierwszy) poleci olejowy i silnik zacznie palic olej . Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju....
to bylo pisane w tym sesie - bo cos misie zdaje ze czujesz sie urazona |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 17-01-2010, 12:49
|
|
|
czarnuch23, nie czuję się urażona
narazie oleju nie ubywa, czarnuch23 napisał/a: | Dlatego malo prawdopodobne jest wywalenie sie pierscieni bez ubytku oleju.... | więc dlatego miś robi zagadkę, i nie wiem czy mam się zacząć bać, czy to nic poważnego |
_________________
 |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2010, 15:07
|
|
|
Prawdopodobnie zaworek PVC,to ten który jest wkręcony w pokrywę zaworową i wężykiem łączy się z kolektorem dolotowym,on działa tylko w jedną stronę i czasami się zapycha.Wykręcić,namoczyć w ropie,przedmuchać sprężonym powietrzem i będzie cacy, jeżeli to on a wszystko na to wskazuje.Powodzenia |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 17-01-2010, 15:25
|
|
|
4g63colt napisał/a: | Prawdopodobnie zaworek PVC | też właśnie się nad tym zastanawiałam,bo z niego jakieś dziwne bzyczenie ostatnio dochodziło, więc tak mi wpadło do głowy, że może się przytkał trochę... Obadam to jutro i dam znać, oby tu leżała przyczyna |
_________________
 |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-01-2010, 04:10
|
|
|
też sądze ze to zawór odmy, zapchał sie i nie chce dać odessać oparów oleju i wybija rurką od bagnetu. |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18-01-2010, 12:40
|
|
|
Temat zamykam, ten wężyk, który idzie do pokrywy zaworów przetkany i zaworek wyczyszczony, objawy ustały, dzięki za pomoc |
_________________
 |
|
|
|
 |
|