Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zapytanie o możliwości silnika
Autor Wiadomość
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 15-03-2010, 22:53   zapytanie o możliwości silnika

Witam Kolegów,

pytanie może nie za ciekawe, ale może ktoś wie ile można wyciągnąć KM (w ramach rozsądku i funduszy) z silnika z vr-4 ewe. czy któryś z was ma może modzone 3000GT i moc powyżej standardowego 320KM ??
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-03-2010, 07:41   

Witam, już samym mbc za 80-90zł można podnieść ciśnienie doładowania do 0.95bar i przy zdrowym silniku jest ok 360 koni na seryjnych wtryskach i pompie, jak odetkasz wydech i zrobisz dolot będzie ok 370km to tyle po taniości hehe, następnie można dać większa pompe paliwa, większe wtryski coś do strojenia i można dmuchnąć ok 1,2bar moc powinna być wtedy w okolicach 420 koni dalej to już gruba kasa zmiana turbin, zakucie silnika, obróbka głowic itd. w usa z tych silników wyciągają nawet ok 1400 koni, ja mam u siebie ok 370 a sławek miał chyba 420 teraz pewnie już więcej bo coś dłubał ostatnio :)
Ostatnio zmieniony przez n3000 29-04-2010, 14:48, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 16-03-2010, 08:14   

ja to ciagle cos dlubie...w sumie wiece auto stoi niz jezdzi.. wiec tak

o k1,2-1,3 bara ten silnik powinien spokojnie zniesc...jesli bedzie dobrze wystrojony na paliwie ze stacji.... u siebie nawet na 1,5 bara jezdzilem z wtryskiem metanolu.....i silnik zyje bez problemu. ile to jest 1,5 bara....konic moz 450hp moze 500hp...ciezko powiedziec nigdy nie bylem na hamowni.
ostatnio mialem ustawienia na 1.3 bara gdyz zrywa mi obejmy od IC .. jak tylko poprawie dolot wracam na 1,5 bara wraz z metanolem...
poki co mam 100% seryjny silnik , Jesli masz jakies urzadzenie ktore zmierzy ilosc stukow i jesli bedziesz trzymal auto bez spalania stukowego i w miare niskim EGT (warto kupic ten wskaznik) to raczej nei zabijesz tego silnika , Zreszta seryjnymi turbinami go nie zabijesz nawet podkreconymi na maxa... jedyne co cie ogranicza to wydech i uklad paliwowy.

wiadomo kazde auto jest inne i nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel go traktowal , ale patrzac na moje doswiadczenie z tym silnikiem oraz setupy innych w usa to do 25psi seryjny silnik da sobie rade. jesli kreci go wiecej to tylko na bardziej oktanowym paliwie , paliwo rajdowe , metanol....paliwo ze stacji do tego nie bardzo nadaje sie.

[ Dodano: 16-03-2010, 08:20 ]
n3000 te 1400hp to mogles troche kolege nakrecic...hehe... dodam tylko ze na strokerze na 3,5 litra kutymi tlokami oraz korbami....walem 6g74...... mnostwo $$$
z seri to tam tylko blok pewnie zostal. :) chcoiaz to tez nie jest pewne bo byc moze juz byl zalozony od pajero 3,5 v6 no i na paliwie rajdowym

[ Dodano: 16-03-2010, 08:28 ]
frost.
rozmawialiem z kolesiem w norwegii ktory ma pzrelozony silnik od vr4 wlasnie do galanta w twojej budzie z przerobionym napedem od 3000gt vr4 , zrobionym tylko na tyl..koles wydal juz ponad 60 tys usd .....
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-03-2010, 09:13   

W usa jest sporo 3000gt mających ok 1000hp ale tak jak sławek napisał to kupa kasy władowana, tu masz filmik jak hamują takiego 1300hp potwora :) http://www.youtube.com/watch?v=R0GUXinsh20
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 16-03-2010, 13:13   

slawekpurc napisał/a:
rozmawialiem z kolesiem w norwegii ktory ma pzrelozony silnik od vr4 wlasnie do galanta w twojej budzie z przerobionym napedem od 3000gt vr4 , zrobionym tylko na tyl..koles wydal juz ponad 60 tys usd .....

ooooooo, to juz coś dla mnie, ja planuje własnie montaż silnika od 3k vr4 do swojego Gala i moc - bez przesady ok.400KM. Fundusz jaki dam rade na to wydać to w granicach 40tys, tylko że AWD zostaje i podejrzewam że chcąc nie chcąc będzie trzeba przełożyć napęd i skrzynie z 3k tylko czy automat czy manual (osobiście wole manual)

O możliwą moc pytam orientacyjnie - 1000KM to juz bym nie chciał bo fajnie jest pojeżdzić czasem w weekend a nie tylko od zlotu do zlotu.

Sławku - mniej więcej liczyłeś ile juz w swojego kaski zainwestowaleś ??
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-03-2010, 13:30   

nie ma automatu w wersji twin turbo tylko manual 5 lub 6 biegowy.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 16-03-2010, 13:31   

n3000 napisał/a:
nie ma automatu w wersji twin turbo tylko manual 5 lub 6 biegowy.
wybornie :D

czyli jest do zrobienia Galuś E88A VR-4 manual :D i kwotowo powinienem się zmieścić i bez kłopotów i mega modzenia osiągnąć wstępne >400KM
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 16-03-2010, 21:02   

niestety frost nie moge powiedziec ile juz wydalem...ale jeszcze do 60 usd nie doszedlem:)...jeszcze...
jesli operujesz troche angielskim moge dac ci namiary do tego kolesia ktory wlasnie przelozyl sobie silnik i reszte z 3000gt do galanta.mysle ze na temat tej przekladki to idealna osoba ktorej mozna sie cos poradzic.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 17-03-2010, 11:26   

chętnie skorzystam Sławku, angielskim władam w miare dobrze :) ale jak swój swojego pozna to i tak dogada się bez słów hehehe
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-04-2010, 00:13   

n3000 a powiedz mi co to jest za mbc o ktorym pisałeś w 2 poście
 
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 05-04-2010, 00:29   

MBC - Manual Boost Controler
chyba dobrze napisalem
sluzy do regulowania doladowania czyli tzw boosta
jesli sie myle to poprawcie mnie
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-04-2010, 09:35   

http://www.allegro.pl/ite...oladowanie.html

taki jest dobry ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-04-2010, 10:35   

Tak będzie ok.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 05-04-2010, 11:46   

juz dosc dlugo przerabialem temat MBC i mialem pare modeli. ogolnie jako rozwiazanie tymczasowe jest oki, ale elektroniczny to duza duza wygoda , zwlaszcza jesli zamierzasz bawic sie autem troszke....
proponuje ci kupic odrazu EBC, kupilem uzywke HKS EVC 4 i powiem ci ze warto zaplacic za to.
MBC musisz tez trafic na dobry ktory ci nie przeladowuje,niby proste urzadzeneie ale tyle co ja sie z tym nameczylem to zeby ustawic to szkoda gadac. no ale zalezy to juz od twoich funduszy
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-04-2010, 12:45   

a co to ten EBC ? bo jak na allegro wpisuje to tylko tarcze wyskakuja :lol: :lol:
Szukalem na allegro tez tego MBC elektronicznego ale nic nie widze, gdzie to znajde ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.