co znaczy" check engine" |
Autor |
Wiadomość |
zln2 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2006, 20:59 co znaczy" check engine"
|
|
|
witam.Pare dni temu wymienialem komputer w moim lancerze i teraz zauwarzylem ze pali mi sie "check engine" przez cały czas.O co chodzi? Czy to coś powarznego? |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
lukefu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2006, 21:54
|
|
|
jak nie masz gazu , a pali sie check to cos nie tak, tylko dlaczego akurat po wymianie kompa, ogolnie check zapala sie chocby przez zly sklad mieszanki , o ktorej informuje sonda lamda.. |
|
|
|
 |
tom65 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 13:23
|
|
|
najlepiej bez wymądrzania się wejdz na stronę Krzyżaka a tam masz wyjaśnione druga metoda to wczytać się w manuale są na stronie bodajże Wichury ( w manualach masz troszkę więcej tzw. rozpisek kodów)
cała aparatura do zczytania to dioda świecąca na 12v i troszkę orientacji jak to cholerstwo błyska i już |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-09-2006, 13:28
|
|
|
tom65, przeciez nie we wszystkich miskach zczytasz bledy dioda.
Musimy sie wstrzymac do odpowiedzi zln2, bo nie wiadomo jaki model. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
tom65 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 13:37
|
|
|
KaWu masz racje tyle, że produkcyjnie to ten samochodek jest tak jakby kumpel z moim 1988-1992(94) stąd też moje może błędne przypuszczenie |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-09-2006, 13:58
|
|
|
tom65, nie wiem na czym opierasz swoje przeświadczenie że chodzi o model C6X.
zln2, zln2 w profilu napisał/a: | Auto: mitsubishi lancer |
Ale nie jaki model ani rok. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
zln2 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 22:00
|
|
|
rocznik mojego lancera to 1992 i jest zgazowany.mam go zaledwie miesiac i nie kumam go jeszcze.nie wiem tez jak moge odczytac te bledy i jak to sie robi?
[ Dodano: 26-09-2006, 22:03 ]
ps. silnik 1.5 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 07:37
|
|
|
zln2, no to masz Lancera C62A z silnikiem 4G15 12V. Kody błędów jak odczytać sprawdzisz na stronie naszego Kolegi z forum - Krzyżaka - www.mitsubishifan.webpark.pl
"Wymrugaj" kody błędów i napisz co Ci wyszło. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tom65 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 22:11
|
|
|
Ale miałem nnoossaa ( chyba przypadek) jak trafić szustkę w lotka a wtedy zapodałbym sobie miśka.
wracając do tematu - czekamy na rezultat mrygnięć - napisz a każdy coś ci podpowie |
|
|
|
 |
zln2 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 11:08
|
|
|
sory ale jak podłączam diode to mi sie nie zapala.co to znaczy? a propo kontrolka check engine zapala mi sie przy dłuższej jeżdzie |
|
|
|
 |
Jurop [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 11:11
|
|
|
Widocznie źlę ją podłączasz. Podłącz te kabelki odwrotnie i wtedy zobacz, ja tez n początku myślałm że umnie jest coś nie tak a potem podłączyłem kabelki z diody an odwrót w kostce i już wszystko było oki. |
|
|
|
 |
zln2 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 11:42
|
|
|
no właśnie podłączałem też odwrotnie i nic,dalej to samo |
|
|
|
 |
tom65 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 16:55
|
|
|
A czy aby napewno do właściwych końcówek i do właśćiwego złącza się podłaczasz
złącze za gumową zaślepką na wysokości golenia lewej nogi (jak siedzisz jako kierowca ) dokładnie przy skrzynce bezpiecznikowej ( po jej prawej stronie).
Sciągasz gumę i podłączasz tak :
masa ( "-" diody) najniższy bolec - prawy dolny róg
sygnał ("+" diody) najwyższy bolec - górny lewy róg
we wtyczce jest jeszcze jeden bolec - on cię nie interesuje
przekręcasz zapłon do zapalenia kontrolek i patrzysz jak ci błyska
to musi działać nie ma cudów!!!! |
|
|
|
 |
zln2 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 19:06
|
|
|
no właśnie niestety po zdjęciu osłony widze cztery bolce a nie trzy i właśnie nie wiem o co chodzi |
|
|
|
 |
|