Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy warto kupić Lancera DEMO?
Autor Wiadomość
ambasador23 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB 1.5 Inv. X42
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 28
Skąd: łódzkie
Wysłany: 05-10-2010, 21:21   Czy warto kupić Lancera DEMO?

Przede wszystkim jako debiutant (w sensie aktywny) na tym forum witam Wszystkich serdecznie.

Przez 4 latka moją partnerką na drodze była Cari 1.9 DID. Obecnie jesteśmy "po rozwodzie", Cari ma nowego Pana, a ja rozglądam się za nowym Lancerem. Biorę pod uwagę zakup auta testowego, diler z którym jestem w kontakcie puszcza "Demówki" z 3-4 mies. stażem i kilkoma tys. na liczniku z dodatkowym rabatem ok. 4tys.PLN.Co sądzicie o takim zakupie?Jakie są Wasze odczucia? Może ktoś z Was tak właśnie nabył autko w Mitsu? Proszę o info :)

Pozdrawiam
RB
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 06-10-2010, 01:23   

Ja mam takie auto :wink: i jestem zadowolony. Miało 4 miechy i 2500km przebyte i było z dziewiczej dostawy XI 2007. Tylko rabat wychodził mi coś ok 6 tyś. Także niech sie kolaga trochę podroczy z dilerem :) , bo IMO warto.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Izold 
Forumowicz

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 118
Skąd: ELC
Wysłany: 06-10-2010, 18:05   

Ja planowałem kupno takiego auta, ale ostatecznie zdecydowałem się na kupno nówki.

Na jeździe próbnej uznałem, że to dobrze, że odpuściłem sobie auto testowe. Handlowiec sam zachęcał mnie do ciśnięcia zimnego diesla - żeby "sprawdzić osiągi silnika" oraz do szybkiej jazdy po dziurach w jezdni - żeby zachwalić jakość zawieszenia.
Faktycznie zawieszenie działało świetnie, ale chyba raczej nie chciałbym kupić takiego auta, jeśli przede mną i po mnie ileś tam osób testowało je w taki sposób jak ja.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-10-2010, 22:20   

Izold, No popatrz. Ja nawet się nie interesowałem ,za bardzo, co sie działo w cągu tych 2500. A teraz mam 54tyś z okłademi i historię pojazdu do sprawdzenia w Grafix-ie. 8) I kurna nawet wiem jak ichni handlowcy traktują jazdy próbne zanim ktoś wsiądzie za kierownicę. :rolleyes: tzn min. zgodnie z przepisami ale pewnie za fajerą. Pozatym nie każdy "tester" ma ochote deptać ile wlezie, bo nie każdy ma takie potrzeby.
 
 
Izold 
Forumowicz

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 118
Skąd: ELC
Wysłany: 07-10-2010, 22:55   

Trik napisał/a:
Izold, No popatrz. Ja nawet się nie interesowałem ,za bardzo, co sie działo w cągu tych 2500. A teraz mam 54tyś z okłademi i historię pojazdu do sprawdzenia w Grafix-ie. 8) I kurna nawet wiem jak ichni handlowcy traktują jazdy próbne zanim ktoś wsiądzie za kierownicę. :rolleyes: tzn min. zgodnie z przepisami ale pewnie za fajerą. Pozatym nie każdy "tester" ma ochote deptać ile wlezie, bo nie każdy ma takie potrzeby.


Pewnie nie ma reguły i różnie można trafić.
Moja koleżanka np. kupiła jakieś 3 lata temu testowego Fiata Marea (jakieś 5 tys. km. przebiegu) i jest bardzo zadowolona i na nic się nie uskarża.
Ale z drugiej strony - są nawet zalecenia producenta co do sposobu traktowania samochodu w trakcie pierwszych 1-2 tys. km. eksploatacji (żeby delikatnie, nie "piłować" itd.). A w tych testowych autach nie sądzę, żeby to miało zastosowanie. Być może to nie ma wpływu na dalsze funkcjonowanie samochodu, ale jakieś tam ziarno niepewności pozostaje.
Jeśli np. testowy turbo-diesel był eksploatowany zimą i na zimnym silniku ktoś mu od razu po wyjechaniu za bramę salonu "dawał w palnik" to może być później niefajnie.
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 10-10-2010, 22:09   

No ja na jeździe próbnej lancerka nie oszczędzałem... :badgrin: ale wątpię,żeby miało to jakiś większy wpływ na żywot silnika najwyżej będzie do remontu po 200.000 zamiast 300.000... :rolleyes:
_________________
...
 
 
ambasador23 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB 1.5 Inv. X42
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 28
Skąd: łódzkie
Wysłany: 11-10-2010, 20:28   

Dzięki za wypowiedzi. Nie rozwiały one moich obaw, co do słuszności zakupu demówki, zobaczę ile da się urwać i w jakim stanie będzie autko do wzięcia :) . Swoją drogą, sam podczas testowania nie odpuszczałem Lancerkowi (do odcięcia zapłonu włącznie), więc w tym wypadku należy traktować innych testerów swoją miarą :) .
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-10-2010, 09:36   

Jeśli dadzą upust kilka tyś, to powinna być wystarczająca rekompensata za ewentualnie szybciej padnięte sprzęgło, bo o silnik bym się raczej nie martwił. Przez te 2-3 tyś kilometrów nawet mocne pałowanie na zimnym silniku nie powinno jakoś znacznie wpłynąć na żywotność jednostki. Co innego gdyby tam była turbina, ale w wolnossaku nic się nie powinno stać. Znam osobników, którzy pałują zimne silniki w swoich autach i przez kilka lat i nic się złego nie stało.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2010, 11:13   

My odkupiliśmy naszego Lancerka z salonu w BB.
samochód w stanie super a dodatkowo w cenie wytargowaliśmy np montaż dokupionych progów zewn i wewn naprawe kilku odprysków po kamyczkach i super oferte na ubezpieczenie.
samochód miał ekstra BT i sterowanie przy kierownicy, przednie przeciwmgielne, przyciemnione szyby z tyłu i fajną końcówkę wydechu.

Z mojego punktu widzenia - warto. Bo skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 12-10-2010, 14:21   

Zbyt mały rabat na auto testowe.
Za taką kasę to niech dealer sobie jeździ sam.
Weź nowy z przebiegiem 15km.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2010, 22:48   

Student napisał/a:
Zbyt mały rabat na auto testowe.

To zależy kiedy dealer nabywał testówkę.

Student napisał/a:
Weź nowy z przebiegiem 15km.

Albo poczekaj na koniec roku - pewnie będzie wyprzedaż.

P.S. Nie do końca siedzę w temacie silników Mitsu "Lacnera" ale zorientuj się czy obecny 1.5 lub 1.8 benzynowy spełniają normę Euro V, jeżeli nie to możesz być pewny, że będzie obniżka cen.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-10-2010, 23:06   

Colto napisał/a:
jeżeli nie to możesz być pewny, że będzie obniżka cen.


Nie jest EURO5 ale jeśli to testówka to jest już zarejestrowana więc na obniżenie ceny testówki nie powinno mieć wpływu.

Ogólnie wydaje mi się że jeśli to możliwe to po prostu dealer zarejestruje na siebie auto a nie będzie ściągał spodnie żeby tylko wypchnąć przed końcem roku.
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2010, 23:13   

krzychu napisał/a:
Nie jest EURO5 ale jeśli to testówka to jest już zarejestrowana więc na obniżenie ceny testówki nie powinno mieć wpływu.

Tu się zgadzam - pisałem o samochodzie nowym (15km przebiegu) :D
krzychu napisał/a:
Ogólnie wydaje mi się że jeśli to możliwe to po prostu dealer zarejestruje na siebie auto a nie będzie ściągał spodnie żeby tylko wypchnąć przed końcem roku.

Zapewne tak by zrobił jeżeli miałby 1 sztukę.
Jeżeli ma 5 lub 10 to też je zarejestruje - nie wydaje mi się [-X
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-10-2010, 23:17   

Colto napisał/a:

Jeżeli ma 5 lub 10 to też je zarejestruje - nie wydaje mi się [-X


Jak zostanie na koniec roku z samymi bez EURO5 to pytanie czy aby na pewno wie co to biznes :twisted: Ale faktycznie pewnie coś będzie można wyhaczyć z ekstra rabatem (tylko pytanie czy akurat się trafi).
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2010, 23:23   

krzychu napisał/a:
Jak zostanie na koniec roku z samymi bez EURO5 to pytanie czy aby na pewno wie co to biznes :twisted:

Pytanie to powinno być tak naprawdę skierowane do kogo innego - ile importer ma tych aut u siebie na składzie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.