Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana wskaźników - problem
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 20-11-2010, 14:32   Zmiana wskaźników - problem

Korzystając z tego , że deska jest zmieniana , kupiłem dodatkowe dokładniejsze wskaźniki z Auto Gauge seria smoke 52' , z tego co wiem, ktoś wymieniał z forum. Jak można rozwiązać problem z zaznaczonymi plastikami na zdjęciu ? Będą zasłaniały większość licznika. Można teoretycznie wyciąć, ale jak to będzie wyglądało ? :roll: Ma ktoś jakieś inne pomysły ?

 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 20-11-2010, 20:51   

Masz racje ,ze ktos to przerabial na forum.To ja ,ale to bylo ze 2 lata do tylu ale cos mi sie kojarzy.No jest to niewatpliwie problematyczne ,aby te zegarki tam umiescic i zeby to jeszcze jakos wygladalo.
No wiec sprawa wyglada tak.W zaleznosci czy chcesz zachowac przednie szybki i te czarne plastiki w tle co sadze ze powinno zostawic by nie bylo dziur i wygladalo estetycznie.
Tak,musisz wyciac te polkola plastikowe i nawet duzo wiecej zeby wogole objetosciowo zegary weszly czyli te 52mm.Ponad to zeby zegary weszly na glebokosc i zebys mogl zamknac je w tych przednich szybkach musisz jeszcze wyciac troche plastiku ,aby ramka zegaru zmiescila sie pomiedzy szybke i czarne tlo.Ta ramka (aluminiowa)zegara musi byc wtopiona w tlo i trzeba tam troche podgrzac i wygiac ten plastik.
Poza tym troche trzeba sie nameczyc przy zakladaniu takiego zestawu,ale jak masz deske na wierzchu to masz problem z glowy.Szczerze to troche bawilem sie lutownica i plastikiem.

Nie wiem czy ktokolwiek zrozumial to co napisalem i o co mi chodzi. Jak nie to jutro jak znajde chwilke to moge swoje zdemontowac i zrobic pare fotek.

Nie wiem czy nie lepszym i nie szybszym sposobem jest zamontowanie po prostu zegarow 60mm ,bo troche sa takie malutkie te 52 po zamontowaniu.Ale jak juz masz 52.Daj znac czy mam jakies fotki zrobic.Gdzies na forum to opisywalem.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 21-11-2010, 12:26   

byłbym wdzięczny za fotorelacje, i ewentualny dokładniejszy opis jak pominąłeś coś.
Zegary niestety mam kupione już :roll:
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 23-11-2010, 00:49   

Również się podłączam pod prośbę o fotorelację bo również myślę o wskaźnikach 52mm :p
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 25-11-2010, 23:12   

No wiec sprawa wyglada nastepujaco:
Trzeba zrobic mniej wiecej taki zestawik.


Trzeba wszystko wyciac,te polksiezyce jak i wszystko co jest z tylu , czyli zegary orginalne niestety trzeba pociac.


Nastepnie trzeba trocze poszliwowac i troche podgrzac plastik w miejscach gdzie pozniej bedzie ramka zegara-niestety ta czynnosc jest dosc dlugotrwala i trzeba do tego cierpliwosci i trzeba caly czas przymierzac zegar czy juz wszedl wystarczajaco gleboko.


Tutaj foto jak wyglada sytuacja z tylu.Jak widac trzeba sie wszystkiego pozbyc


Ponizej widac jak zegar wszedl juz w wyciety otwor i nie bedzie juz zawadzal zeby pozniej zalozyc na przod szybke.Po prostu musi wejsc najglebiej jak sie da.


Tu widac jak ma wygladac usytuowanie zegara.Strzalka 1 zaznaczylem podstawe do ktorej zegar ma byc prostopadle ,nie po skosie poniewaz zegar bedzie skierowany do dolu po zamontowaniu.Strzalka 2 zaznaczylem miejsce na ramce zegara ktore musi byc jak najblizej podstawy 1 zeby nie zawadzala o szybke i jej odpychala.


Tu widok z gory.Strzalkami zaznaczylem miejsca gdzie wczesniej szlifowalismy(od drugiej strony- zdjecie 3) zeby zegar wszedl dosc gleboko i widac tu jak musialem nadlac troche plastiku zeby nie zostala dziura bo naprawde trzeba tam troche wyszlifowac.


Tu ponownie dobrze osadzony zegar.


A tu juz wszystkie.


Tutaj strzalkami zaznaczylem sruby ktore mocuja szybke do podstawy i zamykaja zegary w srodku tak zeby calosc trzymala sie jakos.


To byloby na tyle.Ja zamontowalem jeszcze troche tasmy aluminiowej ,zeby wzmocnic calosc i zeby miec mocowania(do deski rozdzielczej) w orginalnych miejscach.Wiem ze wyglada to troche na druciarstwo ,ale robilem to na szybko, a i tak trzeba troche pokombinowac.Zreszta widoczne sa tylko zegary i szybki.
Devil jestes w dobrej sytuacji ze masz deske zdemontowana,poniewaz mozesz calosc konstrukcji skrecic i zamontowac do deski.Ja musialem to montowac po kawalkach,poniewaz calosci nie da sie wsadzic przez otwor nawiewu.Musialem najpierw wsadzic podstawe pozniej pojedynczo zegary i to juz pod deska,a nastepnie nalozyc na to szybke i skrecic.Jest ciezko. Czasem pomaga wykrecenie schowka.

Powodzenia
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 26-11-2010, 00:08   

wpadłem na inny pomysł, te zegary które mam zamontuje pod radiem, w miejsce gdzie teraz jest szuflada. A inne jak bede kupowal to kupie juz srednice 60' aby nie bylo z tym tyle...
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 26-11-2010, 08:16   

Ja to u siebie zrobiłem tak:


 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 26-11-2010, 22:40   

Ja tez w nowym MR nie bede tak robil.Wrzuce 3 zegary 60mm tam gdzie orginalne i EGT,AFR poleca na slupek.Bo radio 2din chce zostawic.Moze wstawie w przyszlosci cos w stylu ekranu dotykowego,a na slupku bajer to wyglada.
n3000gt- przydalby sie jeszcze trzeci zegar do pelni szczescia np AFR czy cos w tym stylu.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 27-11-2010, 09:41   

Niedługo będzie trzeci zegar bo trzeba zamontować egt z tylnego kolektora bo narazie jest tylko z przedniego.
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 27-11-2010, 09:48   

udi, na słupku jest dużo lepiej, ale do 3000 nawet na ebayu nie widziałem tego elementu montazowego na słupek, wszystko uniwersalne do przerabiania
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 27-11-2010, 10:38   

Ja widzialem gdzies w UK i to na prawa i lewa strone.Poszukam i jak znajde to podesle linka.Jak dobrze pamietam to byl nawet z carbonu.

Na przyklad cos tu:
http://www.evilempireperf...ex.php?cPath=96 ale to na prawa strone ,to ci sie juz nie przyda.

Tu ebay:
http://desc.shop.ebay.com...leDesc=1&_rdc=1

http://www.3sx.com/store/...idProduct=24047
http://www.deftracing.com...t_60mm_2pod.htm
http://www.midnight-conce...illar_gauge_pod
http://www.glowshiftdirec...gauge-pods.aspx
http://www.cianciusa.com/...-60mm-x-22.html

Tylko szkoda ze wiekszosc za oceanem.
Docelowo chcialbym uzyskac cos takiego:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 27-11-2010, 19:29   

za pare dni odbieram na slupek do 3000gt do 2 wskaznikow oraz na centralna konsole taka podkladke na 3 wskazniki , za dzien , dwa dam fotki jak to wyglada , bo mam za duzo tych zegarow juz:)
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2010, 20:16   

Panowie, a może 9 (dziewięć) wskaźników na środkowej konsoli :lol: http://www.youtube.com/wa...6mO-G52HJU&NR=1 Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać.
Ostatnio zmieniony przez arturpaj 27-11-2010, 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 27-11-2010, 21:12   

malo czytelne.
podstawowe wskazniki to boost , egt , afr do strojniea , reszta moze byc na dole lub w mniej dostepny dla oka miejscu , wazne zeby mialy alarmy poustawiane.

tak mam wlasnie , temp oleju ,cisnienie oleju , temp wody pod radiem .
boost , egt , afr na gorze.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 28-11-2010, 12:20   

slawekpurc, ile Cie wyszlo kosztowo na gotowo z dostawa ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.