 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zmiana wskaźników - problem |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 20-11-2010, 14:32 Zmiana wskaźników - problem
|
|
|
Korzystając z tego , że deska jest zmieniana , kupiłem dodatkowe dokładniejsze wskaźniki z Auto Gauge seria smoke 52' , z tego co wiem, ktoś wymieniał z forum. Jak można rozwiązać problem z zaznaczonymi plastikami na zdjęciu ? Będą zasłaniały większość licznika. Można teoretycznie wyciąć, ale jak to będzie wyglądało ? Ma ktoś jakieś inne pomysły ?
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 20-11-2010, 20:51
|
|
|
Masz racje ,ze ktos to przerabial na forum.To ja ,ale to bylo ze 2 lata do tylu ale cos mi sie kojarzy.No jest to niewatpliwie problematyczne ,aby te zegarki tam umiescic i zeby to jeszcze jakos wygladalo.
No wiec sprawa wyglada tak.W zaleznosci czy chcesz zachowac przednie szybki i te czarne plastiki w tle co sadze ze powinno zostawic by nie bylo dziur i wygladalo estetycznie.
Tak,musisz wyciac te polkola plastikowe i nawet duzo wiecej zeby wogole objetosciowo zegary weszly czyli te 52mm.Ponad to zeby zegary weszly na glebokosc i zebys mogl zamknac je w tych przednich szybkach musisz jeszcze wyciac troche plastiku ,aby ramka zegaru zmiescila sie pomiedzy szybke i czarne tlo.Ta ramka (aluminiowa)zegara musi byc wtopiona w tlo i trzeba tam troche podgrzac i wygiac ten plastik.
Poza tym troche trzeba sie nameczyc przy zakladaniu takiego zestawu,ale jak masz deske na wierzchu to masz problem z glowy.Szczerze to troche bawilem sie lutownica i plastikiem.
Nie wiem czy ktokolwiek zrozumial to co napisalem i o co mi chodzi. Jak nie to jutro jak znajde chwilke to moge swoje zdemontowac i zrobic pare fotek.
Nie wiem czy nie lepszym i nie szybszym sposobem jest zamontowanie po prostu zegarow 60mm ,bo troche sa takie malutkie te 52 po zamontowaniu.Ale jak juz masz 52.Daj znac czy mam jakies fotki zrobic.Gdzies na forum to opisywalem. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 21-11-2010, 12:26
|
|
|
byłbym wdzięczny za fotorelacje, i ewentualny dokładniejszy opis jak pominąłeś coś.
Zegary niestety mam kupione już |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 23-11-2010, 00:49
|
|
|
Również się podłączam pod prośbę o fotorelację bo również myślę o wskaźnikach 52mm |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 25-11-2010, 23:12
|
|
|
No wiec sprawa wyglada nastepujaco:
Trzeba zrobic mniej wiecej taki zestawik.
Trzeba wszystko wyciac,te polksiezyce jak i wszystko co jest z tylu , czyli zegary orginalne niestety trzeba pociac.
Nastepnie trzeba trocze poszliwowac i troche podgrzac plastik w miejscach gdzie pozniej bedzie ramka zegara-niestety ta czynnosc jest dosc dlugotrwala i trzeba do tego cierpliwosci i trzeba caly czas przymierzac zegar czy juz wszedl wystarczajaco gleboko.
Tutaj foto jak wyglada sytuacja z tylu.Jak widac trzeba sie wszystkiego pozbyc
Ponizej widac jak zegar wszedl juz w wyciety otwor i nie bedzie juz zawadzal zeby pozniej zalozyc na przod szybke.Po prostu musi wejsc najglebiej jak sie da.
Tu widac jak ma wygladac usytuowanie zegara.Strzalka 1 zaznaczylem podstawe do ktorej zegar ma byc prostopadle ,nie po skosie poniewaz zegar bedzie skierowany do dolu po zamontowaniu.Strzalka 2 zaznaczylem miejsce na ramce zegara ktore musi byc jak najblizej podstawy 1 zeby nie zawadzala o szybke i jej odpychala.
Tu widok z gory.Strzalkami zaznaczylem miejsca gdzie wczesniej szlifowalismy(od drugiej strony- zdjecie 3) zeby zegar wszedl dosc gleboko i widac tu jak musialem nadlac troche plastiku zeby nie zostala dziura bo naprawde trzeba tam troche wyszlifowac.
Tu ponownie dobrze osadzony zegar.
A tu juz wszystkie.
Tutaj strzalkami zaznaczylem sruby ktore mocuja szybke do podstawy i zamykaja zegary w srodku tak zeby calosc trzymala sie jakos.
To byloby na tyle.Ja zamontowalem jeszcze troche tasmy aluminiowej ,zeby wzmocnic calosc i zeby miec mocowania(do deski rozdzielczej) w orginalnych miejscach.Wiem ze wyglada to troche na druciarstwo ,ale robilem to na szybko, a i tak trzeba troche pokombinowac.Zreszta widoczne sa tylko zegary i szybki.
Devil jestes w dobrej sytuacji ze masz deske zdemontowana,poniewaz mozesz calosc konstrukcji skrecic i zamontowac do deski.Ja musialem to montowac po kawalkach,poniewaz calosci nie da sie wsadzic przez otwor nawiewu.Musialem najpierw wsadzic podstawe pozniej pojedynczo zegary i to juz pod deska,a nastepnie nalozyc na to szybke i skrecic.Jest ciezko. Czasem pomaga wykrecenie schowka.
Powodzenia |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 26-11-2010, 00:08
|
|
|
wpadłem na inny pomysł, te zegary które mam zamontuje pod radiem, w miejsce gdzie teraz jest szuflada. A inne jak bede kupowal to kupie juz srednice 60' aby nie bylo z tym tyle... |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26-11-2010, 08:16
|
|
|
Ja to u siebie zrobiłem tak:
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 26-11-2010, 22:40
|
|
|
Ja tez w nowym MR nie bede tak robil.Wrzuce 3 zegary 60mm tam gdzie orginalne i EGT,AFR poleca na slupek.Bo radio 2din chce zostawic.Moze wstawie w przyszlosci cos w stylu ekranu dotykowego,a na slupku bajer to wyglada.
n3000gt- przydalby sie jeszcze trzeci zegar do pelni szczescia np AFR czy cos w tym stylu. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 27-11-2010, 09:41
|
|
|
Niedługo będzie trzeci zegar bo trzeba zamontować egt z tylnego kolektora bo narazie jest tylko z przedniego. |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 27-11-2010, 09:48
|
|
|
udi, na słupku jest dużo lepiej, ale do 3000 nawet na ebayu nie widziałem tego elementu montazowego na słupek, wszystko uniwersalne do przerabiania |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 27-11-2010, 10:38
|
|
|
Ja widzialem gdzies w UK i to na prawa i lewa strone.Poszukam i jak znajde to podesle linka.Jak dobrze pamietam to byl nawet z carbonu.
Na przyklad cos tu:
http://www.evilempireperf...ex.php?cPath=96 ale to na prawa strone ,to ci sie juz nie przyda.
Tu ebay:
http://desc.shop.ebay.com...leDesc=1&_rdc=1
http://www.3sx.com/store/...idProduct=24047
http://www.deftracing.com...t_60mm_2pod.htm
http://www.midnight-conce...illar_gauge_pod
http://www.glowshiftdirec...gauge-pods.aspx
http://www.cianciusa.com/...-60mm-x-22.html
Tylko szkoda ze wiekszosc za oceanem.
Docelowo chcialbym uzyskac cos takiego:
http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 27-11-2010, 19:29
|
|
|
za pare dni odbieram na slupek do 3000gt do 2 wskaznikow oraz na centralna konsole taka podkladke na 3 wskazniki , za dzien , dwa dam fotki jak to wyglada , bo mam za duzo tych zegarow juz:) |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2010, 20:16
|
|
|
Panowie, a może 9 (dziewięć) wskaźników na środkowej konsoli http://www.youtube.com/wa...6mO-G52HJU&NR=1 Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać. |
Ostatnio zmieniony przez arturpaj 27-11-2010, 21:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 27-11-2010, 21:12
|
|
|
malo czytelne.
podstawowe wskazniki to boost , egt , afr do strojniea , reszta moze byc na dole lub w mniej dostepny dla oka miejscu , wazne zeby mialy alarmy poustawiane.
tak mam wlasnie , temp oleju ,cisnienie oleju , temp wody pod radiem .
boost , egt , afr na gorze. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 28-11-2010, 12:20
|
|
|
slawekpurc, ile Cie wyszlo kosztowo na gotowo z dostawa ? |
|
|
|
 |
|
|