Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie o założenie sportowej końcówki czy warto?
Autor Wiadomość
rvr_157 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu colt c50 125km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Od kumpla
Wysłany: 05-12-2010, 03:25   pytanie o założenie sportowej końcówki czy warto?

Witam mam pytanie czy oplaca mi siE załozyc sportowa koncówke frimy wm czy strace moc w swojim mitsu i czy jest to oplacalne w kwestji zuzycia silnika ? dzieki z góry a odp
_________________
zamyka szafe zatrzymuje sie na cycku od kasowania km
Ostatnio zmieniony przez tomusn 08-12-2010, 13:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-12-2010, 10:53   

Sama sportowa końcówka nic nie zrobi silnikowi, ale to jak zostanie zamontowana, będzie decydować o tym jaki dźwięk będzie wydawać.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2010, 15:28   

Silnikowi nic nie zrobi, (dlaczego sportowa końcówka? w jakim sporcie sa uzywane? końcówki "tuningowe" "ozdobne") ale jeżeli drastycznie zmniejsza średnice wydechu moze miec wplyw na moc, (wiadomo jak zatkasz to w ogóle na szczelnym ukladzie nie opalisz) ale majac standtardowy wydech nie poczujesz.
 
 
 
rvr_157 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu colt c50 125km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Od kumpla
Wysłany: 05-12-2010, 19:15   

http://allegro.pl/tlumik-...1343276903.html o ta mi chodzi dokladnie?
_________________
zamyka szafe zatrzymuje sie na cycku od kasowania km
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-12-2010, 20:41   

To nie jest końcówka, a cały tłumik końcowy, jest to tłumik przelotowy, więc spodziewaj sie, że auto będzie głosniejsze, zalezy to jeszcze od tego jak ktoś to zamontuje.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2010, 20:54   

Fi są nie dobre, na wejsciu nie masz 58 tylko ok 47-50 nie pamietam dokladnie, pozatym tłumik jest w poprzek a nie wzdłóż jak ten z allegro. Jak skrócisz serie i zrobisz duzą dziore wyjsciowa po tlumiku to odczujesz spadek mocy. Z wydechami nie jest tak hop siup. http://allegro.pl/tlumik-...1335905164.html
http://allegro.pl/tlumik-...1338586363.html
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-12-2010, 00:36   

Ja za 300zl mam pospawany nowy wydech na delikatnie wiekszej srednicy od serii (zeby go nie rozprezyc za bardzo ale zeby go tez nie dlawilo) z nowym tlumikiem srodkowym w miejscu kata i brakiem koncowego. Kata sprzedalem za 160zl, wiec praktycznie wydech kosztowal mnie tyle co tlumik. Efekt to delikatny pomruk do 2.5 tys rpm, a pozniej drze sie zdrowo, do konca obrotomierze, a po puszczeniu nogi z gazu na cieplym wydechu pieknie strzela ;) Ostatnie tlumiki te ala mugeny itp to tylko i wylacznie meczacy bas, tak ze uszy puchna. Ja mam ZERO basu, za to 100% gardlowy ryk, PRAWIE jak N grupa :D
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2010, 15:51   

No to kolego Xsystoff też masz tak nie do końca prawidłowo. w miejsce kata powinna pojsc pusta pucha w roli rozprężenia (taka role pełni kat, a tlumik przelotowy ani strumienica łuskowa sie nie nadaje ew. naddźwiękowa), potem w miejsce seryjnego powinien pojsc przelotowy tłumik, ktory wyreguluje dobrze cisnienie w ukladzie.

[ Dodano: 06-12-2010, 15:59 ]
Acha, jeżeli Ci czesto strzela z wydechu to zaplon przereguluj sobie, bo za czesto to tez nie dobrze, a jak go opoźnisz to bedziesz walił marchewami....:) ale raz na jakis czas moze piernąć ;)
 
 
 
rvr_157 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu colt c50 125km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Od kumpla
  Wysłany: 07-12-2010, 00:26   

http://allegro.pl/tlumik-...1338586363.html a koledy wlasnie czy jak zaloze ten wydech to bd lepszy dzwiek rasowy? i mam pytano co zrobic zeby przy redukcji biegu bylo ja w evo lub subaru?podoba mi sie to strasznie jak jedzie taki wariacik i redukuje bieg to az mi drecze przechodzą

[ Dodano: 07-12-2010, 00:29 ]
http://allegro.pl/tlumik-...1338586363.html jesli zaloze ten wydech to bd rasowy dziek i trosze mocy doda?i mam pytanko jak zrobic zeby przy redukcji bylo jak w evo lub subaru?
_________________
zamyka szafe zatrzymuje sie na cycku od kasowania km
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2010, 01:02   

Wydech robil mi gosc, ktory sam sie sciga i to z sukcesami wiec raczej czai baze, tym bardziej ze dorwalem test saxofona z roznymi wydechami na hamowni i wywalenie kata + jeden tlumik wychodzilo zdecydowanie najlepiej. Strumienica zabierala do 4hp a wiec wartosci jak najbardziej mierzalne na hamowni.

U mnie strzela nie przy przyspieszaniu, tylko po zdjeciu nogi z gazu, o tak to chodzi:

KLIK
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rvr_157 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu colt c50 125km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Od kumpla
Wysłany: 07-12-2010, 14:12   

dzieki bardzo za pomoc ladnie chodzi
_________________
zamyka szafe zatrzymuje sie na cycku od kasowania km
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2010, 19:06   

Każdy wydech jest indywidualna sprawa dla silnika. Dlatego miales kilka wydruków do saxofona aby utrafić dla tego silnika optimum. Strumienica łuskowa zabiera bo nie jest puszka rozpreżną tylko oporem. naddźwiekowa to inna historia. Mój ładniej brzmi :P Ja sobie sam zrobiłem wydech od podstaw z konsultacja ze znajomym mechanikiem, co zajmuje sie rajdówkami i koleguje sie z mechanikiem Kuchara. W miejsce kata powinien isc kat sportowy lub pucha rozpreżna (przeliczona) i przedałby sie tłumik przelotowy, to tak schematowo.
rvr_157,
Ja mam nadzieje że nie chodzi Ci o dźwięk podtrzymania tubo takie psyk :P
Ogólnie auto najlepiej brzmi na szerokiej rurze i krótkiej ale osiagi.... wystarczy ze odepniesz końcowa czesc wydechu (z koncowym tłumikiem) i auto juz traci na mocy ale lepiej brzmi.
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-12-2010, 19:26   

rvr_157 napisał/a:
http://allegro.pl/tlumik-...1338586363.html a koledy wlasnie czy jak zaloze ten wydech to bd lepszy dzwiek rasowy? i mam pytano co zrobic zeby przy redukcji biegu bylo ja w evo lub subaru?podoba mi sie to strasznie jak jedzie taki wariacik i redukuje bieg to az mi drecze przechodzą

[ Dodano: 07-12-2010, 00:29 ]
http://allegro.pl/tlumik-...1338586363.html jesli zaloze ten wydech to bd rasowy dziek i trosze mocy doda?i mam pytanko jak zrobic zeby przy redukcji bylo jak w evo lub subaru?

Zmienić samochód.
Z tego co czytam to bardziej się rozchodzi o "ryk" niż inne kwestie :doubt:
Najtańsze wyjście dla Ciebie uciąć cały końcowy wydech i wspawać rurę. Będzie Cię słychać, będą lekkie strzały, sąsiedzi Cię pokochają. :mrgreen:
Dla pewności zostaw sobie stary tłumik na wypadek gdyby Ci dowód policja zatrzymała.
Zminimalizujesz sobie koszta :biggrin:
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2010, 19:31   

mkm, To jest najlepszy pomysł, bo faktycznie rvr_157, o osiagi koniecznie nie chodzi. Tylko co to za frajda ryczec a stać w miejscu? ;)
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-12-2010, 19:37   

Już nie przesadzaj z tym staniem w miejscu :wink: Z podpisu wnoszę, że nie jest to 1.3.
Jak mu nawet 10KM ucieknie to i tak nie poczuje :biggrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.