pajero glosno pracuje silnik 3.2 did |
Autor |
Wiadomość |
kris2280
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 16 Skąd: pszczółki
|
Wysłany: 28-07-2011, 00:37 pajero glosno pracuje silnik 3.2 did
|
|
|
witam mam problem z moim miskiem.2000rok 3.2 did,zaczol mi glosniej chodzic w czasie jazdy,jak by sie zaplon przestawial na wczesny tak gra,i jak dluzej pochodzi to jak go gasze z kluczyka to jeszcze z 5 sek.pracuje silnik.prosze o pomoc,moc ma normalna nic sie nie dzieje!!!! |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-07-2011, 08:15 Re: pajero glosno pracuje silnik 3.2 did
|
|
|
kris2280 napisał/a: | witam mam problem z moim miskiem.2000rok 3.2 did,zaczol mi glosniej chodzic w czasie jazdy,jak by sie zaplon przestawial na wczesny tak gra,i jak dluzej pochodzi to jak go gasze z kluczyka to jeszcze z 5 sek.pracuje silnik.prosze o pomoc,moc ma normalna nic sie nie dzieje!!!! |
Prawdopodobnie padł elektrozawór, A jak przykapca to pękł tłok. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kris2280
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 16 Skąd: pszczółki
|
Wysłany: 03-08-2011, 21:24
|
|
|
zbyszku a jak to sprawdzic czy to pekniety tlok?auto odpala normalnie nie kopci ma moc chodzi rowno.tylko glosniej i jak jest goracy to po wylaczeniu stacyjki chodzi pare sekund.z gory dzieki!!! |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 05-08-2011, 13:56
|
|
|
odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku, jak będziesz widział spaliny i mocne chlapanie olejem chlapanie olejem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kris2280
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 16 Skąd: pszczółki
|
Wysłany: 07-08-2011, 20:27
|
|
|
WITAM sprawdzilem i troche chlapie ale to chyba normalne bo walek rozrzuca!! a silmik chodzi rowniótko,tylko jak jade to glosniej jak by zawory graly lub zaplon za wczesny!!! |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 08-08-2011, 10:03
|
|
|
cześć, kolego a luzy zaworowe są ok? u mnie też klepało, okazało się,że były za duże luzy po regulacji problem znikł
[ Dodano: 08-08-2011, 10:05 ]
jak dalej nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu to raczej problem z PTS |
_________________
 |
|
|
|
 |
kris2280
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 16 Skąd: pszczółki
|
Wysłany: 08-08-2011, 15:23
|
|
|
pts ?czyli cos z pompa? |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 16-09-2011, 20:18
|
|
|
chyba mnie dopadło to samo, tzn. przyspieszony zapłon i gaśnie po 2-3 po wył, sprawdziłem omomierzem tps pomiary w normie tz. 160 i 80 ohm, rozebrałem zawór ("patyk" cały, palcem można przesunąć tłok przestawiacza wtrysku "nie zatarty" ), zawór ctv pomiar powyżej wartości nominalnej, ale niewiele około 200-300 ohm, co jeszcze może być. Proszę o podpowiedzi.
dziękuję
[ Dodano: 16-09-2011, 20:50 ]
błąd CVT ma poniżej 10 ohm (9,6) |
_________________
 |
|
|
|
 |
czardek61
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 3 Skąd: polska
|
Wysłany: 17-09-2011, 09:49
|
|
|
zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.
Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję |
_________________ czardek |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 17-09-2011, 11:01
|
|
|
mi to wygląda na walnięty krzyżak na wale napędowym. |
_________________
 |
|
|
|
 |
czardek61
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 3 Skąd: polska
|
Wysłany: 17-09-2011, 11:16
|
|
|
Mój mechanik sprawdzał wał ale twierdzi że ten stukot pochodzi ze skrzynki rozdzielacza i chce ją rozbierać, a ja czuję jakby ten stuk pochodził gdzieś z tyłu |
_________________ czardek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 17-09-2011, 17:55
|
|
|
czardek61 napisał/a: | zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.
Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję |
witaj
suma luzów w skrzyni biegów, przeguby kinetyczne tylnego wału, (labo same przegubu albo luz na frezach na których są osadzone, ostatnia rzecz to tylny most. Odkręć wał ( i tak musisz do sprawdzanie kinetyka) i zobacz jaki jest bezwład zabieraka na ataku tylnego mostu? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
czardek61
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 3 Skąd: polska
|
Wysłany: 17-09-2011, 21:55
|
|
|
zbyszekm2,
Dziękuję za radę w poniedziałek sprawdzę |
_________________ czardek |
|
|
|
 |
HANSOLOOO
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: L...ko
|
Wysłany: 18-09-2011, 09:54
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | czardek61 napisał/a: | zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.
Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję |
witaj
suma luzów w skrzyni biegów, przeguby kinetyczne tylnego wału, (labo same przegubu albo luz na frezach na których są osadzone, ostatnia rzecz to tylny most. Odkręć wał ( i tak musisz do sprawdzanie kinetyka) i zobacz jaki jest bezwład zabieraka na ataku tylnego mostu? |
Pozostają jeszcze poduszki na których zamocowana jest główka mostu oraz tuleje wachacza tylniego wzdłuznego (miałem to samo) wymiana pomogła
Poydrawiam |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 18-09-2011, 13:04
|
|
|
wracając do tematu przestawiacza kąta wtrysku, który zawór to reguluje ? timing control valve ?, bo zapłon mam chyba za wczesny |
_________________
 |
|
|
|
 |
|