Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pajero glosno pracuje silnik 3.2 did
Autor Wiadomość
kris2280 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: pszczółki
Wysłany: 28-07-2011, 00:37   pajero glosno pracuje silnik 3.2 did

witam mam problem z moim miskiem.2000rok 3.2 did,zaczol mi glosniej chodzic w czasie jazdy,jak by sie zaplon przestawial na wczesny tak gra,i jak dluzej pochodzi to jak go gasze z kluczyka to jeszcze z 5 sek.pracuje silnik.prosze o pomoc,moc ma normalna nic sie nie dzieje!!!!
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2011, 08:15   Re: pajero glosno pracuje silnik 3.2 did

kris2280 napisał/a:
witam mam problem z moim miskiem.2000rok 3.2 did,zaczol mi glosniej chodzic w czasie jazdy,jak by sie zaplon przestawial na wczesny tak gra,i jak dluzej pochodzi to jak go gasze z kluczyka to jeszcze z 5 sek.pracuje silnik.prosze o pomoc,moc ma normalna nic sie nie dzieje!!!!

Prawdopodobnie padł elektrozawór, A jak przykapca to pękł tłok.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kris2280 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: pszczółki
Wysłany: 03-08-2011, 21:24   

zbyszku a jak to sprawdzic czy to pekniety tlok?auto odpala normalnie nie kopci ma moc chodzi rowno.tylko glosniej i jak jest goracy to po wylaczeniu stacyjki chodzi pare sekund.z gory dzieki!!!
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 05-08-2011, 13:56   

odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku, jak będziesz widział spaliny i mocne chlapanie olejem chlapanie olejem.
_________________

 
 
kris2280 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: pszczółki
Wysłany: 07-08-2011, 20:27   

WITAM sprawdzilem i troche chlapie ale to chyba normalne bo walek rozrzuca!! a silmik chodzi rowniótko,tylko jak jade to glosniej jak by zawory graly lub zaplon za wczesny!!!
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 08-08-2011, 10:03   

cześć, kolego a luzy zaworowe są ok? u mnie też klepało, okazało się,że były za duże luzy po regulacji problem znikł

[ Dodano: 08-08-2011, 10:05 ]
jak dalej nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu to raczej problem z PTS
_________________

 
 
kris2280 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: pszczółki
Wysłany: 08-08-2011, 15:23   

pts ?czyli cos z pompa?
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 16-09-2011, 20:18   

chyba mnie dopadło to samo, tzn. przyspieszony zapłon i gaśnie po 2-3 po wył, sprawdziłem omomierzem tps pomiary w normie tz. 160 i 80 ohm, rozebrałem zawór ("patyk" cały, palcem można przesunąć tłok przestawiacza wtrysku "nie zatarty" ), zawór ctv pomiar powyżej wartości nominalnej, ale niewiele około 200-300 ohm, co jeszcze może być. Proszę o podpowiedzi.
dziękuję

[ Dodano: 16-09-2011, 20:50 ]
błąd CVT ma poniżej 10 ohm (9,6)
_________________

 
 
czardek61 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 3
Skąd: polska
Wysłany: 17-09-2011, 09:49   

zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.

Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję
_________________
czardek
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 17-09-2011, 11:01   

mi to wygląda na walnięty krzyżak na wale napędowym.
_________________

 
 
 
czardek61 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 3
Skąd: polska
Wysłany: 17-09-2011, 11:16   

Mój mechanik sprawdzał wał ale twierdzi że ten stukot pochodzi ze skrzynki rozdzielacza i chce ją rozbierać, a ja czuję jakby ten stuk pochodził gdzieś z tyłu
_________________
czardek
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-09-2011, 17:55   

czardek61 napisał/a:
zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.

Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję

witaj
suma luzów w skrzyni biegów, przeguby kinetyczne tylnego wału, (labo same przegubu albo luz na frezach na których są osadzone, ostatnia rzecz to tylny most. Odkręć wał ( i tak musisz do sprawdzanie kinetyka) i zobacz jaki jest bezwład zabieraka na ataku tylnego mostu?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
czardek61 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 3
Skąd: polska
Wysłany: 17-09-2011, 21:55   

zbyszekm2,

Dziękuję za radę w poniedziałek sprawdzę
_________________
czardek
 
 
HANSOLOOO 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: L...ko
Wysłany: 18-09-2011, 09:54   

zbyszekm2 napisał/a:
czardek61 napisał/a:
zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.

Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję

witaj
suma luzów w skrzyni biegów, przeguby kinetyczne tylnego wału, (labo same przegubu albo luz na frezach na których są osadzone, ostatnia rzecz to tylny most. Odkręć wał ( i tak musisz do sprawdzanie kinetyka) i zobacz jaki jest bezwład zabieraka na ataku tylnego mostu?

Pozostają jeszcze poduszki na których zamocowana jest główka mostu oraz tuleje wachacza tylniego wzdłuznego (miałem to samo) wymiana pomogła
Poydrawiam
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 18-09-2011, 13:04   

wracając do tematu przestawiacza kąta wtrysku, który zawór to reguluje ? timing control valve ?, bo zapłon mam chyba za wczesny
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.