[E33A 2.0] KOLEKTOER WYDECHOWY |
Autor |
Wiadomość |
carlRP
Mitsumaniak
Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 145 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-08-2011, 21:52 [E33A 2.0] KOLEKTOER WYDECHOWY
|
|
|
Witam
Posiadam Galanta Gti 2.0 DOHC 4G63 1992r.
Zauważyłem dzisiaj że mam pęknięcie na kolektorze wydechowym:/
Mam w planach robienie całego wydechu na 2cale
I takie moje pytanko czy coś takiego będzie pasować do Mojego Gala
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Z góry dzięki:) |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-08-2011, 23:02
|
|
|
Jak się upewnisz, że sonda lambda nie wypadnie prosto w wiatrak to powinno pasować |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
carlRP
Mitsumaniak
Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 145 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-09-2011, 13:16
|
|
|
No właśnie też mnie korci ale pisałem do tego typa z ebaya ale nic mi nie odpisali...
Więc się trochę obawiam tego:/ a co też byś brał?? |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-09-2011, 09:24
|
|
|
Chcę cały wydech zrobić nowy z kwasówki i odrazu bym sobie taki kolektor wstawił.
Niestety zabiorę się za to dopiero pewnie po nowym roku a narazie rozpoznanie prowadzę Cena za ten kolektorek jest niezła.
No chyba, że się na turbinę zdecyduję to kolektor będzie inny wtedy. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
limak188
Mitsumaniak No RisK - No FuN
Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 39 Skąd: Kościerzyn
|
Wysłany: 20-06-2012, 09:57
|
|
|
To ja może odświeżę temat.
Też szukam kolektora i pytanie od czego będzie pasował.
Mam E33 2.0 gti i silnik będzie jeździł w moim colcie. I pytanie czy od eclipse czy od czegoś innego szukać. Będę wdzięczny za informacje. |
_________________
 |
|
|
|
 |
carlRP
Mitsumaniak
Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 145 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-06-2012, 11:09
|
|
|
Witam,
A masz tego E33 Gti na częsci ?? |
|
|
|
 |
limak188
Mitsumaniak No RisK - No FuN
Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 39 Skąd: Kościerzyn
|
Wysłany: 20-06-2012, 11:14
|
|
|
carlRP napisał/a: | Witam,
A masz tego E33 Gti na częsci ?? |
Na razie nie jest na części ale po przekładce to co zostanie nie mam problemu
A co z kolektorem ??
Od eclipse pierwszej generacji pasuje?? Od czego szukać czym się kierować. Bo od Eclipse II generacji pewnie nie pasuje |
_________________
 |
|
|
|
 |
carlRP
Mitsumaniak
Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 145 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-06-2012, 13:04
|
|
|
To jak zostaną Ci tylne zaciski to chętnie przygarnę:) bo to sprawa pilna:/
Jeśli chodzi o kolektor to pasuje chyba tylko z I generacji Eclipsy...
ale nie jestem pewien na 100%..ja też szukam kolektora bo w moim ma też pęknięcie ale na razie nie dymi więc luz ale jak coś znajdziesz pasującego to daj znać:)
[ Dodano: 20-06-2012, 13:11 ]
jeszcze myślałem nad owinięciem bandażem termoizolacyjnym kolektora i może na jakiś czas byłby spokój co o takim pomyśle sądzicie?? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-06-2012, 13:16
|
|
|
Galant GTi, Eclipse 1g i 2g z tego co pamiętam. Jeszcze hyundai sonata 2.0 16v |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
limak188
Mitsumaniak No RisK - No FuN
Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 39 Skąd: Kościerzyn
|
Wysłany: 20-06-2012, 23:50
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Galant GTi, Eclipse 1g i 2g z tego co pamiętam. Jeszcze hyundai sonata 2.0 16v |
Nie nie nie Eclipse 1G i 2G różniły się.
NA forum eclipse znalazłem różnicę. Z 1G ma większe wylot. Nawet jest tam obrazek.
Dzięki za informacje
[ Dodano: 20-06-2012, 23:52 ]
carlRP napisał/a: | jeszcze myślałem nad owinięciem bandażem termoizolacyjnym kolektora i może na jakiś czas byłby spokój co o takim pomyśle sądzicie?? |
To podstawa ciepło jest zatrzymywane. Większość osób tak robi więc myślę że to jak najbardziej słuszne rozwiązanie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-06-2012, 08:56
|
|
|
Zgadza się, kolektor z E1G ma szerszą flanszę na wyjściu niż Galanty, Sonaty, ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
limak188
Mitsumaniak No RisK - No FuN
Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 39 Skąd: Kościerzyn
|
Wysłany: 09-09-2012, 23:20
|
|
|
Serek napisał/a: | Zgadza się, kolektor z E1G ma szerszą flanszę na wyjściu niż Galanty, Sonaty, ... |
Czyli co E1G nie podejdzie do tego silnika z E33 ?? Bo już nie wiem.
Bo jeśli podejdzie z E2G to jeszcze lepiej. Bo w PL dostępne w innym przypadku czeka mnie albo spawanie albo ściągnięcie z Ebaya. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2012, 16:20
|
|
|
Przepraszam, że dopiero teraz ale jednak napiszę że kolektor z Ecli 1G pasuje do silnika natomiast nie połączysz kolektora z rurą wydechową z Gala. Musisz mieć flanszę od rury z Ecli i potem spawać ją do wydechu z Gala. Co do kolektora z Ecli 2G to już jest inny.
Jak by co możesz znaleźć wzmiankę o kolektorze z Ecli w Galu, w moim temacie
moje E39A |
_________________
 |
|
|
|
 |
limak188
Mitsumaniak No RisK - No FuN
Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 39 Skąd: Kościerzyn
|
Wysłany: 14-09-2012, 17:25
|
|
|
Chodzi mi o taki kolektor. Dość tanio. Tutaj też mnie czeka dużo przeróbek ??
kolektor |
_________________
 |
|
|
|
 |
|