Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Szyszkowa
25-09-2011, 20:49
Zakup Pajero II - podstawowe informacje
Autor Wiadomość
polycount 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 15-09-2011, 17:16   Zakup Pajero II - podstawowe informacje

Witam serdecznie

Zamierzam kupic Mitsubishi Pajero II (2/3drzwiowy) , chcialem sie zwrocic z zapytaniem posiadaczy na co nalezy zwrocic szczegolna uwage przy zakupie tego autka. Niestety nie znam nikogo kto jest obyty z terenowkami, w ostatecznosci wezme autko na przeglad przedzakupowy. Poki co proboje sam gromadzic informacje na temat w/w samochodu. Rozwazam zakup wersji 2,5 diesel 73 kW (99 KM).

Jakie najwieksze bolaczki ma ten model na co zwrocic szczegolna uwage. Z gory dziekuje i pozdrawiam
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 15-09-2011, 18:44   

Powitać,powitać :) Silnikowo to wiadomo jak każdy silnik ale...jak zapala. Kupując silnik musi być zimny->> zobaczysz wtedy co i jak. Jeśli będzie rozgrzany to poddawał bym wątpliwość czy aby silnik sprawny1) czy działają prawidłowo napędy 2) ruda lubi gromadzić się na ramie->> szczególnie w okolicach tylnego mostu czyli oględziny ramy czy czysta,czy nie ma wstawek. Ważne i istotne jaka skrzynia biegów ES czy SS. Zdecydowanie skrzynia SS Super Selekt. polycount namawiał bym Cię abyś zabrał kogoś ze sobą co ma Miśka aby przepatrzył szczególnie napędy bo w terenówce jest to chyba najistotniejsze. Blachę można zrobić za małą kasę. Jak już coś wybierzesz daj namiary lub zdjęcia Mitsumaniaki przepatrzą co to za ptica. Podaj też nr VIN ->> spece wiele Ci wytłumaczą po tych kilkunastu cyferkach. Pozdrawiam i powodzenia.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
polycount 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 15-09-2011, 18:52   

dzieki serdeczne za odzew . No wiec tak nikogo nieznam kto ma miska :/ pozostalby mi ostatecznie przeglad przedzakupowy w autoryzowanym serwisie mitsubishi tylko czy bedzie to obiektywny osad mechanikow :/.

Model jakim sie interesuje jest z mojego wojewodztwa http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C20527835.html
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 15-09-2011, 19:06   

polycount napisał/a:
No wiec tak nikogo nieznam kto ma miska :/
może na forum regionalnym ???? Zdjęcia zrobione tak że nic na dobrą sprawę nie widać. Przydał by się środek kabiny szczególnie zegary i wajcha od biegów jak i od napędów jak i zdjęcie co jest pod maską. Nie mam wiedzy czy ten rocznik był produkowany ze skrzynią SS. Zapytaj sprzedawcę jaki rodzaj skrzyni biegów.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 15-09-2011, 21:53   

polycount napisał/a:
Model jakim sie interesuje jest z mojego wojewodztwa http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C20527835.html
Z tego co widać to ten akurat ma reduktor ES. Jednak warto by było poszukać coś z Super Selectem.
 
 
polycount 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 16-09-2011, 08:27   

Dziekuje serdecznie za nakierowanie , a jak najprosciej mozna poznac ze dany model ma SS lub ES. Probowalem znalesc jakies obrazy w gogle prezentujace porownanie ale lipa, lub zle szukam.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-09-2011, 09:57   

polycount napisał/a:
a jak najprosciej mozna poznac ze dany model ma SS lub ES
->>> koleś nie ma pojęcia co sprzedaje ES czy SS. Możesz to sprawdzić po 1) napisach na gałce->> gałki można zamienić 2) po napisach na zegarach ->> też można zamienić 3) po jeździe na czarnym->>jak samochód zachowuje się na zakrętach->> drze opony,ciężej pracuje kierownica?? Minimalna prędkość to przynajmniej 40 więcej bym nie ryzykował. Reduktora w czasie jazdy to raczej nie da się włączyć a nawet na pewno. Rozkład napędów na przód i tył bez reduktora to jest 67:33 po włączeniu reduktora 50:50.
Zobacz też:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=192
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 16-09-2011, 20:16   

polycount napisał/a:
a jak najprosciej mozna poznac ze dany model ma SS lub ES.
poza tym co jawaldek pisze zwróć też uwagę na piasty przednich kół, ES ma tam sprzęgiełka (jak ten co podałeś), w SS ich nie ma, bo niepotrzebne, a na piastach są tylko flansze z frezem na półoś oraz dekielki takie jak do łożyska w osobowych.
Przykład ES już podałeś, a tu masz przykład SS: http://allegro.pl/pajero-...1820705961.html
ale niestety jak ktoś ma kapsle na kołach to nic nie dojrzysz :p
 
 
polycount 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 17-09-2011, 12:40   

dzieki serdeczne za nakierowanie i cenne informacje , bede dogladal innych modeli moze cos znajde to sie podziele z wami do opini. Jednak na ogladanie autka definitywnie bede musial wziasc jakiegos wlasciciela pajero , bo jak czlowiek niezna samochodu to rozne rzeczy moga sie zdarzyc. No i zanurkuje dzis w forum coby zaczerpnac troche wiedzy na temat tego autka.

Tutaj znalazlem kilka pozycji:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C20691068.html <- tylko niewiem jak on wypada w rozrachunku cena/rocznik/stan

http://otomoto.pl/mitsubi...-C20580187.html

http://allegro.pl/show_item.php?item=1817780164

No i obskocze pobliskie komisy moze cos stoi ciekawego.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 17-09-2011, 15:57   

polycount napisał/a:
bo jak czlowiek niezna samochodu to rozne rzeczy moga sie zdarzyc. No i zanurkuje dzis w forum coby zaczerpnac troche wiedzy na temat tego autka.
prawda oj prawda. To co podają właściciele samochodów sprzedawanych jako wyposażenie to standard no może tylko te ogrzewanie postojowe to dodatkowo zamontowane. polycount namierzaj ze skrzynią SS jak poczytałeś http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=192 to przekonasz się jaka kolosalna różnica jest w stylu jazdy. Szukasz krótkiego czy długiego 3 czy 5 drzwiowego ?? i z jakim przeznaczeniem->> tylko szosa czy też i teren, bo chyba nie na upalanie w basenie błotno/wodnym :?: :shock:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
polycount 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 17-09-2011, 17:05   

Szukam drugiego autka którym można by bez problemu pojeździć nad jeziorko , na ryby ,do stadniny na konie ,a przy okazji żeby pomieścilo mi składaną lódkę. Z tego co tutaj mi tutaj kolega podpowiedział http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66825 :) to powinna się bez problemu zmieścić w 4 drzwiowym ,a w 2 drzwiowej wersji po złożeniu siedzeń. Ale chyba bardziej wolałbym wersję 7 osobowa bo jeszcze dzieciaki trzeba by gdzies wepchnąć. Obecnie mam opla vectre b i gdziekolwiek zjade z asfaltu to ryje podwoziem.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 17-09-2011, 17:21   

polycount napisał/a:
Ale chyba bardziej wolałbym wersję 7 osobowa bo jeszcze dzieciaki trzeba by gdzies wepchnąć.
5-cio drzwiowa jest bardziej podatna na modyfikacje turystyczno - wyprawowe zobacz: https://picasaweb.google.com/mudmania4x4/ModyfikacjeTurystyczneSamochoduMitsubishiPajero28TDI1995LongByWaldek
a z bagażnikiem na dachu to dodatkowo i łódka się zmieści a i namiot można postawić.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
polycount 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 17-09-2011, 19:16   

Wow naprawde ostre te modyfikacje i calkiem pomyslowe !:) Zapewne będe też chciał zaczac skromniej od jakiegos niedużego liftu bo poza standardowymi trasami do nadjeziornych osrodkow kusi mnie wdarcie sie w miejsca nadrzeczne gdzie czesto wedkarze nie przebywaja :) .
 
 
piotr-stihl 
Forumowicz


Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 125
Skąd: Pabianice
Wysłany: 17-09-2011, 19:55   

miesiąc temu też szukałem podobnego

a wyszło na L 200
taki model przejrzyj

do 2001 bodajże był na zwykłej pompie - później pompowtryskiwacze [ w razie W sporo kosztów ]

ja swojego jeszcze nie poznałem dokładnie ale czytam , czytam , czytam

do Twoich celów ideał
_________________
mitsubishi L 200 [ 1998 r ]

była vitara v6

http://arborysci.net/index.php
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 17-09-2011, 20:24   

polycount napisał/a:
kusi mnie wdarcie sie w miejsca nadrzeczne gdzie czesto wedkarze nie przebywaja :) .
tak się zaczyna :mrgreen: :wink:
polycount napisał/a:
Zapewne będe też chciał zaczac skromniej od jakiegos niedużego liftu
czyli opony 31" potem wyciągarka potem snorkel potem.... potem..... Uważaj błoto wciąga i to dosłownie ale turystyczny off-road jest super sprawą.
piotr-stihl napisał/a:
a wyszło na L 200
czy aby nie ma zbyt dużo elektroniki ???
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.