Przesunięty przez: Szyszkowa 25-09-2011, 20:49 |
Zakup Pajero II - podstawowe informacje |
Autor |
Wiadomość |
polycount
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 15-09-2011, 17:16 Zakup Pajero II - podstawowe informacje
|
|
|
Witam serdecznie
Zamierzam kupic Mitsubishi Pajero II (2/3drzwiowy) , chcialem sie zwrocic z zapytaniem posiadaczy na co nalezy zwrocic szczegolna uwage przy zakupie tego autka. Niestety nie znam nikogo kto jest obyty z terenowkami, w ostatecznosci wezme autko na przeglad przedzakupowy. Poki co proboje sam gromadzic informacje na temat w/w samochodu. Rozwazam zakup wersji 2,5 diesel 73 kW (99 KM).
Jakie najwieksze bolaczki ma ten model na co zwrocic szczegolna uwage. Z gory dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-09-2011, 18:44
|
|
|
Powitać,powitać Silnikowo to wiadomo jak każdy silnik ale...jak zapala. Kupując silnik musi być zimny->> zobaczysz wtedy co i jak. Jeśli będzie rozgrzany to poddawał bym wątpliwość czy aby silnik sprawny1) czy działają prawidłowo napędy 2) ruda lubi gromadzić się na ramie->> szczególnie w okolicach tylnego mostu czyli oględziny ramy czy czysta,czy nie ma wstawek. Ważne i istotne jaka skrzynia biegów ES czy SS. Zdecydowanie skrzynia SS Super Selekt. polycount namawiał bym Cię abyś zabrał kogoś ze sobą co ma Miśka aby przepatrzył szczególnie napędy bo w terenówce jest to chyba najistotniejsze. Blachę można zrobić za małą kasę. Jak już coś wybierzesz daj namiary lub zdjęcia Mitsumaniaki przepatrzą co to za ptica. Podaj też nr VIN ->> spece wiele Ci wytłumaczą po tych kilkunastu cyferkach. Pozdrawiam i powodzenia. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
polycount
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 15-09-2011, 18:52
|
|
|
dzieki serdeczne za odzew . No wiec tak nikogo nieznam kto ma miska :/ pozostalby mi ostatecznie przeglad przedzakupowy w autoryzowanym serwisie mitsubishi tylko czy bedzie to obiektywny osad mechanikow :/.
Model jakim sie interesuje jest z mojego wojewodztwa http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C20527835.html |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-09-2011, 19:06
|
|
|
polycount napisał/a: | No wiec tak nikogo nieznam kto ma miska :/ | może na forum regionalnym ???? Zdjęcia zrobione tak że nic na dobrą sprawę nie widać. Przydał by się środek kabiny szczególnie zegary i wajcha od biegów jak i od napędów jak i zdjęcie co jest pod maską. Nie mam wiedzy czy ten rocznik był produkowany ze skrzynią SS. Zapytaj sprzedawcę jaki rodzaj skrzyni biegów. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 15-09-2011, 21:53
|
|
|
Z tego co widać to ten akurat ma reduktor ES. Jednak warto by było poszukać coś z Super Selectem. |
|
|
|
 |
polycount
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 16-09-2011, 08:27
|
|
|
Dziekuje serdecznie za nakierowanie , a jak najprosciej mozna poznac ze dany model ma SS lub ES. Probowalem znalesc jakies obrazy w gogle prezentujace porownanie ale lipa, lub zle szukam. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-09-2011, 09:57
|
|
|
polycount napisał/a: | a jak najprosciej mozna poznac ze dany model ma SS lub ES | ->>> koleś nie ma pojęcia co sprzedaje ES czy SS. Możesz to sprawdzić po 1) napisach na gałce->> gałki można zamienić 2) po napisach na zegarach ->> też można zamienić 3) po jeździe na czarnym->>jak samochód zachowuje się na zakrętach->> drze opony,ciężej pracuje kierownica?? Minimalna prędkość to przynajmniej 40 więcej bym nie ryzykował. Reduktora w czasie jazdy to raczej nie da się włączyć a nawet na pewno. Rozkład napędów na przód i tył bez reduktora to jest 67:33 po włączeniu reduktora 50:50.
Zobacz też:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=192 |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 16-09-2011, 20:16
|
|
|
polycount napisał/a: | a jak najprosciej mozna poznac ze dany model ma SS lub ES. | poza tym co jawaldek pisze zwróć też uwagę na piasty przednich kół, ES ma tam sprzęgiełka (jak ten co podałeś), w SS ich nie ma, bo niepotrzebne, a na piastach są tylko flansze z frezem na półoś oraz dekielki takie jak do łożyska w osobowych.
Przykład ES już podałeś, a tu masz przykład SS: http://allegro.pl/pajero-...1820705961.html
ale niestety jak ktoś ma kapsle na kołach to nic nie dojrzysz |
|
|
|
 |
polycount
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 17-09-2011, 12:40
|
|
|
dzieki serdeczne za nakierowanie i cenne informacje , bede dogladal innych modeli moze cos znajde to sie podziele z wami do opini. Jednak na ogladanie autka definitywnie bede musial wziasc jakiegos wlasciciela pajero , bo jak czlowiek niezna samochodu to rozne rzeczy moga sie zdarzyc. No i zanurkuje dzis w forum coby zaczerpnac troche wiedzy na temat tego autka.
Tutaj znalazlem kilka pozycji:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20691068.html <- tylko niewiem jak on wypada w rozrachunku cena/rocznik/stan
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20580187.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=1817780164
No i obskocze pobliskie komisy moze cos stoi ciekawego. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-09-2011, 15:57
|
|
|
polycount napisał/a: | bo jak czlowiek niezna samochodu to rozne rzeczy moga sie zdarzyc. No i zanurkuje dzis w forum coby zaczerpnac troche wiedzy na temat tego autka. | prawda oj prawda. To co podają właściciele samochodów sprzedawanych jako wyposażenie to standard no może tylko te ogrzewanie postojowe to dodatkowo zamontowane. polycount namierzaj ze skrzynią SS jak poczytałeś http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=192 to przekonasz się jaka kolosalna różnica jest w stylu jazdy. Szukasz krótkiego czy długiego 3 czy 5 drzwiowego ?? i z jakim przeznaczeniem->> tylko szosa czy też i teren, bo chyba nie na upalanie w basenie błotno/wodnym |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
polycount
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 17-09-2011, 17:05
|
|
|
Szukam drugiego autka którym można by bez problemu pojeździć nad jeziorko , na ryby ,do stadniny na konie ,a przy okazji żeby pomieścilo mi składaną lódkę. Z tego co tutaj mi tutaj kolega podpowiedział http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66825 to powinna się bez problemu zmieścić w 4 drzwiowym ,a w 2 drzwiowej wersji po złożeniu siedzeń. Ale chyba bardziej wolałbym wersję 7 osobowa bo jeszcze dzieciaki trzeba by gdzies wepchnąć. Obecnie mam opla vectre b i gdziekolwiek zjade z asfaltu to ryje podwoziem. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
polycount
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 17-09-2011, 19:16
|
|
|
Wow naprawde ostre te modyfikacje i calkiem pomyslowe !:) Zapewne będe też chciał zaczac skromniej od jakiegos niedużego liftu bo poza standardowymi trasami do nadjeziornych osrodkow kusi mnie wdarcie sie w miejsca nadrzeczne gdzie czesto wedkarze nie przebywaja . |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 17-09-2011, 19:55
|
|
|
miesiąc temu też szukałem podobnego
a wyszło na L 200
taki model przejrzyj
do 2001 bodajże był na zwykłej pompie - później pompowtryskiwacze [ w razie W sporo kosztów ]
ja swojego jeszcze nie poznałem dokładnie ale czytam , czytam , czytam
do Twoich celów ideał |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-09-2011, 20:24
|
|
|
polycount napisał/a: | kusi mnie wdarcie sie w miejsca nadrzeczne gdzie czesto wedkarze nie przebywaja . | tak się zaczyna polycount napisał/a: | Zapewne będe też chciał zaczac skromniej od jakiegos niedużego liftu | czyli opony 31" potem wyciągarka potem snorkel potem.... potem..... Uważaj błoto wciąga i to dosłownie ale turystyczny off-road jest super sprawą.
piotr-stihl napisał/a: | a wyszło na L 200 | czy aby nie ma zbyt dużo elektroniki ??? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|