No fachowcy od lancera |
Autor |
Wiadomość |
bufor [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2012, 16:16 No fachowcy od lancera
|
|
|
Marka Mitsubishi
Model Lancer(eur) [cy8a, sjsjl6]
Wersja X
Rok modelowy 2007
Nadwozie Sedan / limousine
Drzwi 4/5
Silnik 2000 cm3 did
Moc silnika 140 KM (103 kW)
Skrzynia biegów Manual
Numer seryjny 500580
Jak to się sprawuje w praktyce Mitsubishi Lancer Invite 2008r diesel przebieg 186 tyś warto się pchać w sumie to najbardziej interesuje mnie jednostka napędowa jej trwałość i awaryjność |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-05-2012, 16:51
|
|
|
to jest TDI więc o jednostce śmiało możesz poczytać w dziale Outlandera i na forum VW i spółka. |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-05-2012, 18:51
|
|
|
a dokladniej TDi na pompowtryskach od VW, z poczatkow produkcji powinien byc bez DPF...
od 2011 jest nowy dieselek od Mitsu, ale to juz nie te ceny... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
bufor [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2012, 19:53
|
|
|
to se poczytałem ;lekturę i mnie zniechęciła to aż tak fatalne to silniki nikt tu nie jeździ takim normalnie strach kupować myślałem że są lepsze od cari 1,9 bo nowsze w cari mi super służy już 5 lat to jakiego lancera |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-05-2012, 20:08
|
|
|
Nie rozumiem... Diesel jak diesel wcześniej czy później coś się w nim spieprzy... W tym to w drugim tamto. |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 05-05-2012, 20:36
|
|
|
Jakie masz na masce pod spodem na plakietce oznaczenie silnika BWC czy BSY?
Ludzie krecą te silniki na 200 PS i wytrzymują.
Jak ktoś jeździ z głową to dwumas i turbo wytrzyma 300 kkm.
Zobacz na mobile.de Tourany z tymi silnikami jakie mają przebiegi.
Ja zrobiłem od listopada 2010 r. 45kkm na silniku BWC i teraz mam 135kkm
Co zrobiłem:
1. 140 PS to mało więc kupiłem nowe większe turbo od 2.0 tdi 170 PS za 1500 pln ( stare sprzedałem za 600 pln)
2. Program na 190ps i usunięcie DPF 2000 pln
3. Jedna awaria ( fakt że nikt nie umiał zdiagnozować przez pół roku usterki i na pseudo mechaników oraz ASO wydałem z 500 pln) to vaccum pompa ( tandempump ) używka plus uszczelka 400 pln.
4. Oczywiście rozrząd przy 100 kkm za 1000 pln oryg VW
5. Klocki 300 pln
Jak ci coś siądzie w silniku to jest ogrom części z rozbiórek. Nie naprawia się w ASO MITSU auta z silnikiem VW. Ja kupuje części w ASO VAG.
Jak masz przebieg 186 kkm to robisz rozrząd ok 1200 pln robocizna plus części, musisz być gotowy na regeneracje turba i ewentualnie dwumas. 1000 i 2000 . Czyli możesz wydać dodatkowo ok 5000 pln albo tylko rozrząd za 1200 w ASO Seat.
Dodam że na allegro z rozbitka można kupić silnik kompletny za 4000 pln. |
|
|
|
 |
maniax86
Mitsumaniak

Auto: lancer 1.6 invite 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 811 Skąd: okolice rybnika
|
Wysłany: 06-05-2012, 00:44
|
|
|
mam w robocie octavie na 2.0 tdi i nikomu tego shitu bym nie polecał.... wali sie pokolei wszystko co możliwe..... i jeśli to jest to samo co w mitsu co odradzam rękami i nogami a nawet cycami
[ Dodano: 06-05-2012, 00:58 ]
octavia rocznik 2010 z 2.0 tdi (tak gwoli ścisłości) |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 06-05-2012, 09:22
|
|
|
2.0 TDI PD jest na rynku od 2003 roku i było ich z 10 wersji. Połowa z nich to szajs, ale te od 2007 roku już nie są tak awaryjne. A twoja skoda to CR wiec nie możesz porównywać. |
|
|
|
 |
bufor [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2012, 18:51
|
|
|
po analizie uzyskanej wiedzy z możliwych źródeł ogulno dostępnych decyzja jest taka kupować co się podoba resztę da się naprawić z góry dziękuję za dostarczenie informacji nie ukrywam dominację wygrywa skoda Oktawia 2,,1,9 tdi lub benzyna lancer odpada z 2,0 silnikiem di-d ewentualnie benzyna z mocnym silnikiem bo lubię koniki i ubzdurałem sobie rocznik 2008r ,,,,,,,jak wiadomo to wszystko kasa ,,,ale jak mi wpadnie coś porządnego to mam możliwość nagięcia budżetu |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-05-2012, 22:35
|
|
|
bufor napisał/a: | decyzja jest taka kupować co się podoba |
bufor napisał/a: | nie ukrywam dominację wygrywa skoda Oktawia 2 |
No coz... o gustach sie nie dyskutuje...
Ale z punktu widzenia praktycznego dobry wybor... zwlaszcza jak masz dostep do auta ze sprawdzonego zrodla... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
Denver17
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2008 1,8kat
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 6 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 14-05-2012, 14:05
|
|
|
zdecydowanie bierz Lancera w benzynie najlepiej! diesle dzisiaj się nie opłacają. Chyba że masz super oszczędnego i jeździsz miliony kilometrów.
BIerz lancera! na przykład takiego:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2346566179
Gdzie przy tym postawisz Oktawię? |
|
|
|
 |
bufor [Usunięty]
|
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-06-2012, 12:12
|
|
|
Ta pierwsza furka to inform.. i jak dla mnie trochę drogo - ja mam Invite'a z przebiegiem 43kkm i 2010 roku wycenionego na 42 kafelki...
A ta druga cena już trochę lepsza.. |
|
|
|
 |
bufor [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2012, 12:17
|
|
|
biorę twoją tylko za 37 tyś więcej nie wycisnę |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-06-2012, 12:32
|
|
|
bufor napisał/a: | biorę twoją tylko za 37 tyś więcej nie wycisnę |
hehe - ja nie sprzedaję
Wogóle mało tego, że wyceniona jest na 42 - w dodatku mam instalcję LPG za którą dałem prawie 4 kafle.. |
|
|
|
 |
|