co jescze wymienić |
Autor |
Wiadomość |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 06-05-2012, 13:38 co jescze wymienić
|
|
|
witam wszystkich mam pajero od 1,5 roku a już zainwestowałem w niego majątek znam tylko jednego z poprzednich właścicieli jestem 3 w Polsce ma obecnie 220 tys ja przejechałem około 50 ( asfalt, piasek, błoto, drogi polne) przeglądy co 10-15 tys km (wszystkie filtry, olej silnikowy, hamulcowy, chłodniczy, w mostach, reduktorze, skrzynia(manual) dosłownie wszystkie płyny i oleje jakie tylko są w nim są wymieniane)
zrobiłem w nim :
1. hamulce ( 4 koła zaciski z okładzinami)
2. rozrząd (łańcuch ślizgi, napinacze oraz wszystkie zębatki)
3. wyjście z reduktora na tylny wał wybite było i wymieniłem
4. pompa wspomagania
5. nagrzewnica
6. przeguby
7. łożyska z piastami przód wymienione ale już do wymiany
8. poprzedni właściciel naprawiał (spawał koło dwumasowe ale prawdopodobnie jest do wymiany)
9. sprężarka klimatyzacji
10.rozrusznik
11. wszystkie tuleje na przodzie
12. łączniki i stabilizator
13. akumulator
chyba nic nie pominąłem.
teraz czeka mnie wymiana:
1. zaciski przednie hamulców
2. prawdopodobnie koło dwumasowe ( wymieniać ze sprzęgłem)?
moje pytanie brzmi (przepraszam za słownictwo)
" co w tym skurwysynu może sie zepsuć lub co byście polecili jeszcze wymienić"???
w tej chwili niesprzedam go za zadne pieniądze bo za dużo wsadziłem kasy
wszystkie remonty z przeglądami i robocizną już mnie kosztowały około 20tys.
Pajero 3.2 did manual 3 drzwiowy z 2001r |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-05-2012, 13:59 Re: co jescze wymienić
|
|
|
zielony24 napisał/a: |
8. poprzedni właściciel naprawiał (spawał koło dwumasowe ale prawdopodobnie jest do wymiany)
|
WItaj
spawane koło dwumasowe ciężko wyważyć.
My stosujemy już od jakiegoś czasu koło jednomasowe i bardzo dobrze się sprawdza, jest nowe i oryginalne więc dobrze wyważone. Czy ze sprzęgłem? HM, okaże się jak zdejmiesz stare to ocenisz.
Co może się zepsuć? To też sprawa kierowcy i dbania o samochód. jeszcze może HBB na pompie hamulcowej.
Zbiornik paliwa warto sprawdzić i rurę wlewu paliwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 06-05-2012, 18:50
|
|
|
to ma w porządku bo sprawdzone i cały spód mu zrobiłem jest zakonserwowany, nawet założyłem mu osłone pod całym silnikiem i skrzynią (swojej roboty) z blachy 8mm
a na skrzynia niebedzie sie sypała na tym kole? |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 06-05-2012, 18:53
|
|
|
też podobne elementy wymieniłem ale o wiele mniej wydałem ale sporo jeszcze mam do zrobienia
tłuc dziada i tyle - samo wyjdzie co jeszcze do wymiany |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 07-05-2012, 13:41
|
|
|
zgadzam sie kolego ale to jest denerwujące
najwięcej pociagnął mnie rozrząd w tej chwili pracuje w warszawie auto jeździ po placach budowy warunki rużne i musi być sprawne. Rozrząd zamawiałem od zbyszka
1.komplet uszczelek 450
2.kompletny rozrząd 1900
3. oleje 2x4l +1l castrol 10w40 oile sie niemyle to 450
4 za robocizne wziął 2500
suma 5300 i tak w nieskończoność i dlatego takie moje pytanie na co jeszcze sie przygotowac |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-05-2012, 14:24
|
|
|
Byle nie na pompe WRRRRRRR.... |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 07-05-2012, 17:34
|
|
|
czegoś nie rozumiem
za robociznę - kilka uszczelek i wymiana rozrządu 2500 zł ?
czy było w tym wyciąganie silnika + skrzyni i rozrząd w cenie ?
bo jeśli tylko robocizna za wymianę rozrządu to lepiej rozejrzyj się za innym warsztatem
albo nadal nie rozumiem |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:24
|
|
|
tylko rozrzad zmieniłem mechanika raz zarobił i sie skończyło boło to w wawie teraz mam u siebie w janowie lubelskim ja tez nierozumiałem tych cen dzwoniąc do serwisu mitsubishi w warszawie zaśpiewali za robocizne 4500 a serwis w lublinie po fakcie dowiedziałem sie że bierze 500zł robocizna oba serwisy mitsubishi |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:27
|
|
|
teraz się nie dziwię że jesteś zły na auto [ a raczej powinieneś na siebie ] |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:28
|
|
|
kolego sa mechanicy i pseudo mechanicy po informacje podjechałem w wawie do servisu aut 4x4 cięzko palił stwierdzł pompe paliwową a okazało sie że jedna szczotka sie odkleiła w rozruszniku i to był powud zamiast wydawac na pompe około 7tys za wymiane szczotek zapłaciłem około 150zł |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:32
|
|
|
skąd ja znam przypadek z pompą [ ale przynajmniej w moim 10 razy tańsza ] pompiarz krzyknął 600 - ja do tej pory bez jego usługi poruszam się za 30 zł [ 2 zaworki kierunkowe ] |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:34
|
|
|
wiem ale portfel boli ale teraz znalazłem odpowiedni warsztat i biorą jak ludzie robiłem u niego juz hamulce regeneracja zacisków i wymiana okładzin na 2 przednich kolach 180zł wymiana pompy wspomagania i nagrzewnicy 360 robocizna + płyn do wspomagania
[ Dodano: 08-05-2012, 13:36 ]
pompa u zbyszka uzywana 7000 |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-05-2012, 14:31
|
|
|
zielony24 napisał/a: |
pompa u zbyszka uzywana 7000 |
z montażem |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 08-05-2012, 15:30
|
|
|
sprawdzałem na stronie jak z montarzem to sie chwali
dzisiaj jeszcze i cena sie nie zmieniała z tamtego roku |
|
|
|
 |
|