Test Mitsubishi Outlander III |
Autor |
Wiadomość |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 24-01-2013, 12:33 Test Mitsubishi Outlander III
|
|
|
Dla zainteresowanych tytuł jest zabójczy i coś w nim chyba jest O III to w sumie już kombi nie SUV (przynajmniej jak dla mnie)
http://www.auto-swiat.pl/...-kombi-bezdroza |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 24-01-2013, 14:11
|
|
|
OIII to taki bardziej OI, bardziej kombi niżeli SUV. Cena niżej i będzie dobrze |
_________________  |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-01-2013, 16:47
|
|
|
piszą o braku myszkowania na koleinach - to duża różnica na plus z poprzednikiem. Zużycie paliwa - do takiego poziomu można było zejść i w O2 - zależy przy jakiej prędkości, a nie na jakiej drodze. Na autostradzie można było mieć 6l i 12l/100km |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-01-2013, 07:10
|
|
|
ten już chyba kiedyś był "linkowany" na forum. Zużycie paliwa podają całkowicie odmienne |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-01-2013, 07:12
|
|
|
rezon napisał/a: | Zużycie paliwa podają całkowicie odmienne |
Może dlatego, że jeden do diesel, a drugi to benzyniak z CVT |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-01-2013, 08:03
|
|
|
Znalazłem zużycie paliwa na spritmonitor.de http://www.spritmonitor.d...cht/543099.html jednego diesla 2.2 150KM - na razie mało wpisów. Jest fajne bo tylko 7,63, ale dalekie od danych producenta i jakoś nie powala. MIałem 8,16 przy dość ciężkim stylu jazdy - zrzucenie 0,5l nie stanowiło żadnego problemu. Nie ma na razie wpisów nowego benzynowego |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 25-01-2013, 10:51
|
|
|
Kurde PANY każdy pisze "o tam paliwem bym się przejmował" ale jak przyjdzie co do czego siedzicie z kalkulatorami |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-01-2013, 12:34
|
|
|
borsak1 napisał/a: | Kurde PANY każdy pisze "o tam paliwem bym się przejmował" ale jak przyjdzie co do czego siedzicie z kalkulatorami | pewnie, że siedzimy z kalkulatorami. Inaczej piniondzów nie da się policzyć. Same poduszki wypchane dularami to ich tela, że mi palców brakuje - nawet u nóg Jeno materace z jurkami se policze, bo ich jeno dwa. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 25-01-2013, 15:08
|
|
|
@rezon |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
markowoj
Forumowicz Markowoj
Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 55 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 15-02-2013, 23:57
|
|
|
Porównanie Outlandera III z Sorento i Santa Fe w Auto Świat nr 7
to chyba nobilitacja dla miśka choć miejsce ostatnie.
Oraz SKANDALICZNE CENY CZĘŚCI w Poradniku Auto Świat. skandaliczne= diamentowe. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 16-02-2013, 14:04
|
|
|
markowoj napisał/a: | Porównanie Outlandera III z Sorento i Santa Fe w Auto Świat nr 7
to chyba nobilitacja dla miśka choć miejsce ostatnie.
Oraz SKANDALICZNE CENY CZĘŚCI w Poradniku Auto Świat. skandaliczne= diamentowe. | No na czyms musza przeciez sobie odbic spadek sprzedazy |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
markowoj
Forumowicz Markowoj
Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 55 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 16-02-2013, 21:53
|
|
|
Obawiam się że przy kontynuacji takiej polityki cenowej mmc długo w Polsce nie pociągnie.
Sam kupowałem outka tdi biorąc pod uwagę dostępność części na wolnym rynku . A i cena samochodu była chyba adekwatna do wartości( około 110 tys.) Nawet serwis aso mmc proponował mi ostatnio własny zakup części i montaż u nich w cenie negocjowanej . zarobią inni a sprzedane sztuki nowych samochodów sytuacji nie uratują . Co do porównania aut to chyba kryterium stanowiła cena i może naciągana kubatura outka , bo w tej klasie to chyba bardziej sportage. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-02-2013, 22:08
|
|
|
Spadek z I-go miejsca sprzedaży po za pierwszą dziesiątkę sprzedaży SUV'ów to sztuka, która się udała MMC jest to m.in. efekt stosunku jakości ceny zarówno samochodu jak i obsługi posprzedażowej
Aleksander1965 napisał/a: | Borykam się z problemem trzeszczącego zwłaszcza na tzw leżącym policjancie lub na nierównościach przednim zawieszeniem.Czy ktoś miał podobny problem? Na przeglądzie corocznym jegomość nic nie znalazł. W drugim moim samochodzie miałem podobne zjawisko zwłaszcza słyszaln w okresie zimowym ale wymiana drążków kierowniczych załatwiła sprawę. | ten post akurat się pojawił - no comments . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 18-02-2013, 10:18
|
|
|
rezon napisał/a: | Spadek z I-go miejsca sprzedaży po za pierwszą dziesiątkę sprzedaży SUV'ów to sztuka, która się udała MMC jest to m.in. efekt stosunku jakości ceny zarówno samochodu jak i obsługi posprzedażowej
|
Mam nieco inne zdanie na ten temat - główne przyczyny to:
- brak silnika diesla w akceptowalnej cenie
- brak silnika benzynowego zapewniającego dobre osiągi ( w OIII)
- przymusowe połączenie automatu z 4x4 przy silniku benzynowym ( w OIII)
- specyfika pracy skrzyni CVT
- wygląd zewnętrzny, który zamiast nawiązywać do najładniejszego OII stanowi zupełnie nową propozycję, o wiele mniej wyrazistą niż OII. Wprawdzie może się podobać, ale to już nie to.
Jeśli chodzi o cenę - OIII z silnikiem benzynowym obecnie nie ma wygórowanych cen. Podobnie jak dostępny jeszcze OII 2WD 2.0 benzyna - za 82 tys można dostać bardzo dobrze wyposażony samochód ( z nawigacją itp). |
|
|
|
 |
|