Przewody zapłonowe |
Autor |
Wiadomość |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 19-05-2013, 09:26 Przewody zapłonowe
|
|
|
Witam, poszukuję oryginalnych (używanych) przewodów zapłonowych do Sigmy 12V. Jakby komuś zalegały w garażu i chciał się ich pozbyć to proszę o PW |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 19-05-2013, 10:36 Re: Przewody zapłonowe
|
|
|
painkiller napisał/a: | Witam, poszukuję oryginalnych (używanych) przewodów zapłonowych do Sigmy 12V. Jakby komuś zalegały w garażu i chciał się ich pozbyć to proszę o PW |
Szczerze to nie polecam używanych przewodów, to tak jakbyś chciał kupić używane klocki hamulcowe i zamontować .
Za to można kupić za godziwe pieniądze (maks. 100 zł) kable NGK od Hyundaia Sonaty 3.0 V6 które pasują. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2013, 14:58
|
|
|
Łukasz ma rację nawet nowe potrafią po kilku dniach podziękować za współpracę ale wtedy paragon i wymiana |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 19-05-2013, 19:46
|
|
|
Generalnie nie będę na nich jeździł Chodzi o to, że znowu wypaliła mi się dziurka w kopułce i trzeba by sprawdzić czy to nie wina tych przewodów które są założone |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 19-05-2013, 20:26
|
|
|
painkiller napisał/a: | Generalnie nie będę na nich jeździł Chodzi o to, że znowu wypaliła mi się dziurka w kopułce i trzeba by sprawdzić czy to nie wina tych przewodów które są założone |
A rozumiemy. A co miałeś założone? Kopułka polecana to też od Sonaty 3.0 V6 (89-93,94-98) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 19-05-2013, 22:20
|
|
|
Kopułka firmy JEC dedykowana do Sigmy (z InterCars). Kable o ile pamiętam JC Auto (jak brałem w zeszłym roku nie było wielkiego wyboru) |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 19-05-2013, 22:40
|
|
|
painkiller napisał/a: | Kopułka firmy JEC dedykowana do Sigmy (z InterCars). Kable o ile pamiętam JC Auto (jak brałem w zeszłym roku nie było wielkiego wyboru) |
YEC teoretycznie może być, spróbuj zmienic na tą od Sonaty - są w Intercars dostępne bez problemów. Kable JC - trudno mi się co do kabli wypowiedzieć, ale inne ich produkty raczej takie sobie są. Na pewno warto dołożyć te 30 zł do kabli NGK od Sonaty. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-05-2013, 23:16
|
|
|
szczególnie że są czarnea nie niebieskie jestem ciekaw ile moje kable wytrzymaja po tym jak je zaloze mam nadzieje ze dluzej niz te ori z hyundaia |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2013, 18:58
|
|
|
Ja niedawno założyłem Janmora i zastanawiam sie ile wytrzymaja Wizualnie fajne niebieskie tylko kolejny raz dedykowane konkretnie do Sigmy 24 zaworowej i są moim zdaniem za długie |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-05-2013, 19:12
|
|
|
batman-1 napisał/a: | Ja niedawno założyłem Janmora i zastanawiam sie ile wytrzymaja Wizualnie fajne niebieskie tylko kolejny raz dedykowane konkretnie do Sigmy 24 zaworowej i są moim zdaniem za długie |
U mnie to samo - ktoś chyba mierzył na oko. Jeździłem na nich 15 tysięcy i nadal dawały radę. Zmieniłem na NGK i zostawiam jako zapas. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 21-05-2013, 07:06
|
|
|
No więc chyba zrobię tak jak mówicie. Dzięki chłopaki! |
_________________
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 21-05-2013, 20:37
|
|
|
Założyłem niedawno kable SEIWA, do niczego były fajki popękały po niecałym roku. W orginalnyvch były lepsze. Teraz założyłem SAKURA i zobczymy co są warte. A poza tym to wszystkie kable są za długie chyba jak się kupuje DEDYKOWANE do sigmy. Z Seiwy i Sakury to z niektórych można dwa zrobić, co pewnie z czasem uczynię jak trochę się pojeździ. |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2013, 19:00
|
|
|
Mam od 9000 km NGK ( 230 zł o ile dobrze pamiętam ) długość była idealna i zero problemów z zapłonem |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 22-05-2013, 19:49
|
|
|
mazda10000 napisał/a: | Mam od 9000 km NGK ( 230 zł o ile dobrze pamiętam ) długość była idealna i zero problemów z zapłonem |
NGK są sprawdzone. Zarówno pod względem jakości jak i długości. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
|