pompa hamulcowa ABS |
Autor |
Wiadomość |
rragnarr
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 4 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 23-09-2013, 21:00 pompa hamulcowa ABS
|
|
|
Witam,
Mam pytanie. Padla mi pompa hamulcowa ABS w Pajero III 3,2 DID Long rok 2000.
Czy do tego modelu pasuje pompa od modelu 3 drzwiowego?
Serwis zabil mnie cena pompy, w zwiazku z czym szukam czesci z 2 reki.
Objawy - zapalona kontrolka ABS i hamulca + mily sygnal dzwiekowy.
Diagnoza serwisu - pompa hamulcowa i akumulator ABS do wymiany, akumulator byl wymieniany w listopadzie 2012 w ramach akcji serwisowej, wniosek - nadal lipa, gwarancji niet.
Pozdrawiam,
Mariusz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 24-09-2013, 08:06
|
|
|
Pasuje od 3 drzwiowego. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
rragnarr
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 4 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 11-10-2013, 21:05
|
|
|
Dzieki z pomoc.
Pompa zostala zakupiona i zalozona, ale niestety nie jest dobrze. Raz dziala raz nie.
Nie zawsze jest podawane napiecie, gdzie szukac przyczyny?
Przekazniki, przewody, czy ktos mial podobny problem?
Jak to zdiagnozowac?
Mariusz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-10-2013, 07:50
|
|
|
A jak się zachowuje nowa pompa? I jak się zachowywał stara pompa? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
rragnarr
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 4 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 12-10-2013, 08:36
|
|
|
Stara nie dzialala wogole, zadnych dziwiekow nie slyszalem, pedal byl twardy, nie wpadal, ale dalo sie samochodem hamowac.
Przy nowej wszystko dziala poprawnie, albo wcale jak poprzednio. Napiecie 12v raz jest na pompie a raz nie ma.
Dzis jade do mechanika to dowiem sie wiecej.
Mariusz |
|
|
|
 |
Zakete
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-12-2014, 20:50
|
|
|
Cześć,
i jak się skończyła ta historia z Twoją pompą kolego, chyba mam to samo, byłem na kacji serwisowej, wymienili gruszke i mówią że to nic nie zmieniło.
Daj znać czy masz jakieś info co tam może jeszcze sie dzieć?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 25-12-2014, 11:44
|
|
|
zużyte szczotki w silniku. lub gorsza opcja-wytarty komutator |
|
|
|
 |
Luger
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:54
|
|
|
Witam,
Mam ten sam problem co kolega - tzn. poddała się pompa. Auto w 2010 roku było objęte akcją serwisową i w ASO powiedziano mi, że z ich strony sprawa jest załatwiona. Tutaj pojawia się moje pytanie - czy można zregenerować posiadaną pompę? Jeśli tak to gdzie polecacie mi to zrobić? ew. Gdzie można zakupić zestaw naprawczy? Jeśli to zła droga to gdzie poza ASO można zakupić pompę? Co polecacie?
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
kristo8
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3.2 DiD 2018r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 21 Skąd: Świdnica (Dolnośląskie)
|
Wysłany: 12-09-2015, 19:06
|
|
|
Witam
Rok temu też miałem taki sam problem,wysłałem pompę do regeneracji koszt z kurierem 600zł. Odpukać do dziś żadnych niepokojących objawów. Oto link do tej osoby polecam konkretna i rzetelna pomoc.
http://allegro.pl/pompa-h...5638147874.html |
|
|
|
 |
Luger
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21-09-2015, 12:23
|
|
|
Dzięki za informację! |
|
|
|
 |
nozder
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-04-2016, 10:36
|
|
|
czy możesz podać ponownie namiar na osobę która Ci regenerowała ten silnik pompy? |
_________________ Daj mu na zimnym! |
|
|
|
 |
kristo8
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3.2 DiD 2018r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 21 Skąd: Świdnica (Dolnośląskie)
|
Wysłany: 20-04-2016, 20:47
|
|
|
Hej poszła informacja na priv |
|
|
|
 |
Zakete
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2016, 11:14
|
|
|
Witam kolegów
cokolwiek byście nie robili to:
[b]NIE ODDAWAJCIE POMPY DO REGENERACJI FIRMIE KS CAR KAJETAN SZULZ!!!!!![/b]
Pompa u mnie była na akcji serwisowej, wymienili gruszkę, nie pomogło, wysłałem do ww. firmy - w sumie 5 razy ją robił a na koniec ukradł ową nową gruszkę, pompy nie naprawił, pieniędzy, 650 pln nie oddał, do tego za płaciłem za te wszystkie wymiany, trwało to prawie rok, non stop coś ściemniał.
Efekt jest taki że kupiłem używaną za te same pieniądze, działa bez zarzutów, samochód był u rzeczoznawcy, ASO Mitsu wydało również swoją opinię w temacie i w chwili obecnej temat jest u prawnika i w prokuraturze. Oczywiście mam pisemne oświadczenia, mechanika i ASO Mitsu potwierdzające tą kwestię więc jeżeli trzeba to mogę napisać jakieś oficjalne ostrzeżenie na głównej stronie pod którym się podpiszę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Janusz_s
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Long 3,2 DiD 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017 Posty: 9 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 16-02-2017, 08:28
|
|
|
Witam Kolegów,
po naprawach blacharskich oraz wymianie przewodów hamulcowych / ten sam warsztat / odebrałem mojego Pajero 3,2 DID 2001 z niesprawnym ABS.
Po poszukiwaniach znalazłem usterkę, w gnieździe 12 pin pompy ABS zostały wytopione końcówki,
wtyczka jest dobra choć trochę okopcona. Co mogło spowodować taką awarię?
Czy zbyt płytkie wsadzenie wtyczki do gniazda mogło być przyczyną?
Pozdrawiam
Janusz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-02-2017, 09:51
|
|
|
zwarcie na komutatorze w silniczku pod pompą. Lub awaria przekaźnika. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|