Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa hamulcowa ABS
Autor Wiadomość
rragnarr 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 23-09-2013, 21:00   pompa hamulcowa ABS

Witam,
Mam pytanie. Padla mi pompa hamulcowa ABS w Pajero III 3,2 DID Long rok 2000.
Czy do tego modelu pasuje pompa od modelu 3 drzwiowego?
Serwis zabil mnie cena pompy, w zwiazku z czym szukam czesci z 2 reki.
Objawy - zapalona kontrolka ABS i hamulca + mily sygnal dzwiekowy.
Diagnoza serwisu - pompa hamulcowa i akumulator ABS do wymiany, akumulator byl wymieniany w listopadzie 2012 w ramach akcji serwisowej, wniosek - nadal lipa, gwarancji niet.
Pozdrawiam,
Mariusz
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-09-2013, 08:06   

Pasuje od 3 drzwiowego.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rragnarr 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 11-10-2013, 21:05   

Dzieki z pomoc.
Pompa zostala zakupiona i zalozona, ale niestety nie jest dobrze. Raz dziala raz nie.
Nie zawsze jest podawane napiecie, gdzie szukac przyczyny?
Przekazniki, przewody, czy ktos mial podobny problem?
Jak to zdiagnozowac?
Mariusz
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-10-2013, 07:50   

A jak się zachowuje nowa pompa? I jak się zachowywał stara pompa?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rragnarr 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 12-10-2013, 08:36   

Stara nie dzialala wogole, zadnych dziwiekow nie slyszalem, pedal byl twardy, nie wpadal, ale dalo sie samochodem hamowac.
Przy nowej wszystko dziala poprawnie, albo wcale jak poprzednio. Napiecie 12v raz jest na pompie a raz nie ma.
Dzis jade do mechanika to dowiem sie wiecej.
Mariusz
 
 
Zakete 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2014, 20:50   

Cześć,

i jak się skończyła ta historia z Twoją pompą kolego, chyba mam to samo, byłem na kacji serwisowej, wymienili gruszke i mówią że to nic nie zmieniło.
Daj znać czy masz jakieś info co tam może jeszcze sie dzieć?

Pozdrawiam
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 25-12-2014, 11:44   

zużyte szczotki w silniku. lub gorsza opcja-wytarty komutator
 
 
Luger 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-09-2015, 20:54   

Witam,
Mam ten sam problem co kolega - tzn. poddała się pompa. Auto w 2010 roku było objęte akcją serwisową i w ASO powiedziano mi, że z ich strony sprawa jest załatwiona. Tutaj pojawia się moje pytanie - czy można zregenerować posiadaną pompę? Jeśli tak to gdzie polecacie mi to zrobić? ew. Gdzie można zakupić zestaw naprawczy? Jeśli to zła droga to gdzie poza ASO można zakupić pompę? Co polecacie?
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam!
 
 
kristo8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2 DiD 2018r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 21
Skąd: Świdnica (Dolnośląskie)
Wysłany: 12-09-2015, 19:06   

Witam
Rok temu też miałem taki sam problem,wysłałem pompę do regeneracji koszt z kurierem 600zł. Odpukać do dziś żadnych niepokojących objawów. Oto link do tej osoby polecam konkretna i rzetelna pomoc.
http://allegro.pl/pompa-h...5638147874.html
 
 
Luger 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-09-2015, 12:23   

Dzięki za informację!
 
 
nozder 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: W-wa
Wysłany: 20-04-2016, 10:36   

czy możesz podać ponownie namiar na osobę która Ci regenerowała ten silnik pompy?
_________________
Daj mu na zimnym!
 
 
kristo8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2 DiD 2018r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 21
Skąd: Świdnica (Dolnośląskie)
Wysłany: 20-04-2016, 20:47   

Hej poszła informacja na priv :)
 
 
Zakete 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2016, 11:14   

Witam kolegów

cokolwiek byście nie robili to:

[b]NIE ODDAWAJCIE POMPY DO REGENERACJI FIRMIE KS CAR KAJETAN SZULZ!!!!!![/b]

Pompa u mnie była na akcji serwisowej, wymienili gruszkę, nie pomogło, wysłałem do ww. firmy - w sumie 5 razy ją robił a na koniec ukradł ową nową gruszkę, pompy nie naprawił, pieniędzy, 650 pln nie oddał, do tego za płaciłem za te wszystkie wymiany, trwało to prawie rok, non stop coś ściemniał.
Efekt jest taki że kupiłem używaną za te same pieniądze, działa bez zarzutów, samochód był u rzeczoznawcy, ASO Mitsu wydało również swoją opinię w temacie i w chwili obecnej temat jest u prawnika i w prokuraturze. Oczywiście mam pisemne oświadczenia, mechanika i ASO Mitsu potwierdzające tą kwestię więc jeżeli trzeba to mogę napisać jakieś oficjalne ostrzeżenie na głównej stronie pod którym się podpiszę.

Pozdrawiam
 
 
Janusz_s 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long 3,2 DiD 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 9
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 16-02-2017, 08:28   

Witam Kolegów,
po naprawach blacharskich oraz wymianie przewodów hamulcowych / ten sam warsztat / odebrałem mojego Pajero 3,2 DID 2001 z niesprawnym ABS.
Po poszukiwaniach znalazłem usterkę, w gnieździe 12 pin pompy ABS zostały wytopione końcówki,
wtyczka jest dobra choć trochę okopcona. Co mogło spowodować taką awarię?
Czy zbyt płytkie wsadzenie wtyczki do gniazda mogło być przyczyną?
Pozdrawiam
Janusz
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-02-2017, 09:51   

zwarcie na komutatorze w silniczku pod pompą. Lub awaria przekaźnika.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.