Przesunięty przez: Adaho_krak 26-06-2008, 20:24 |
uszczelka pod glowica |
Autor |
Wiadomość |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 13:30 uszczelka pod glowica
|
|
|
pierwszy mroz i wywala cisnienie do ukladu chlodzenia w zeszlym roku to samo wymienilem uszczelke i lato ok teraz mroz i znowu to samo nie ma wrzerow nic czy to moze peknieta glowica prosze o podpowiedz
z gory wielkie dzieki |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-01-2007, 15:07
|
|
|
A czy przed wymianą uszczelki głowica była planowana? Bo coś mi się wydaje, że nie...
Jakbyś miał pękniętą głowicę, to pomimo wymiany uszczelki objawy byłyby cały czas takie same. A piszesz, że w lecie nie było problemu. |
|
|
|
 |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 15:19
|
|
|
nie byla planowana |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-01-2007, 15:46
|
|
|
medyk00 napisał/a: | nie byla planowana |
Ano właśnie. I to jest przyczyną Twoich problemów. Niestety, bedziesz musiał jeszcze raz zainwestować w uszczelkę. Zdejmij głowicę, oddaj ją do splanowania i dopiero wtedy załóż uszczelkę i głowicę. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 16:14
|
|
|
mam go dosyc i tak przesmigal 350kkm zamuwilem silnik podobno ma 160kkm
to uszczelki sruby a silnik 1500zl |
|
|
|
 |
dager [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 18:29
|
|
|
Cytat: | zamuwilem silnik podobno ma 160kkm to uszczelki sruby a silnik 1500zl | podaj namiar gdzie takie silniki mają / dają jakąś gwarancję rozruchową ?/ |
|
|
|
 |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 20:09
|
|
|
z silnikiem wielka kich mail byc 4g93 czyli 1,8 a ten oszust przyslal 4g63 i cos sciemnia zaczyna sie walka o kase gosc z allegro z Zielonej Gory i wmawia mi ze to ten silnik
narazie mam 2l 4g63 na zbyciu iszukam 4g93 gwarancja jes ale co mi po tym |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-02-2007, 08:20
|
|
|
kamilek napisał/a: | medyk00 napisał/a: | nie byla planowana |
Ano właśnie. I to jest przyczyną Twoich problemów. Niestety, bedziesz musiał jeszcze raz zainwestować w uszczelkę. Zdejmij głowicę, oddaj ją do splanowania i dopiero wtedy załóż uszczelkę i głowicę. |
kamilek - to nie do końca jest tak. Jak nie trzeba planować, to nie należy planować. Dobre oczyszczenie iu odtłuszczenie płaszczysmy głowicy wystarcza....
medyk - 2 sprawy reszta silnika jest OK? znaczy tłoki, wał, gładzie?? jeżeli tak, oddaj w cholerę ten "nowy" silnik i zainwestuj w reanimację tego co masz.... Uszczelka porządna japońska, nie jakaś chińska podróbka + dokładne pomiary śrub, jeżeli są rozciągnięte, komplet śrub i będzie dobrze |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2007, 19:35
|
|
|
glowica do planowania bo jak go kupilem to to wywalilo mi uszczelke bo byly nie dokrecone sruby wiec kupilem nowe sruby wymienilem uszczelke bez planowania no i ognia
przez rok 100kkm i pierwszy mroz no ipadla kupie sruby uszczelniacze zaworowe bo do wymiany poprawie zawory bo musze je troche dotrzec i bedzie smigac
a tak mi sie tego nie chcialo tego robic |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-02-2007, 21:35
|
|
|
medyk00 napisał/a: | uszczelniacze zaworowe bo do wymiany |
pomysl tez o nowych prowadnicach
no i uszczelniacze to oryginaly - tanich nie warto, bo padna po 1000 km |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-02-2007, 00:03
|
|
|
a na rozwalonych prowadnicach oryginały jeszcze szybciej |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2007, 14:43
|
|
|
jak robic dla siebie to dobrze nie odwalac maniane jak robia w
co po niektorych warsztatach np. skrzynie w moim misku zlali hipolem
a ma byc pelny syntetyk no i skrzynia kaput |
|
|
|
 |
wakosc [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2007, 00:11
|
|
|
Jeżeli będziesz robił tę głowicę, to po splanowaniu wskazane by było sprawdzić szczelność, czy przypadkiem nie jest pęknięta, bo pęknięcie może być niewidoczne gołym okiem, a ściągać kolejny raz to chyba wątpliwa przyjemność. Ja wymieniałem uszczelkę pod głowicą
założyłem te same śruby ( nie planowałem głowicy) i śmiga jak złoto. Sprawdzałem szczelność na wszelki wypadek. Po przejechaniu 300 km dokręciłem głowicę i wyregulowałem zawory. Zadnych problemów z przegrzewaniem czy przedmuchami do układu chłodzącego. Pamiętaj - śruby do głowicy mogą nie wytrzymać dokręcania na czuja. Używaj koniecznie klucza dynamometrycznego. |
|
|
|
 |
medyk00 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 20:48
|
|
|
misiek zyje 350zl za remat glowicy i smiga
dzieki za podpowiedzi temat zamkniety |
|
|
|
 |
Robik [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2008, 20:15
|
|
|
Ja oprócz szlifowania głowicy i porządnej uszczelki zastosowałem specjalny uszczelniacz/ulepszacz do uszczelek firmy loctatte. Dlatego zastosowałem ten specyfik ponieważ sam szlif głowicy nic nie da jeżeli w bloku są wgłębienia, a szlif głowicy to demolka całego silnika.przejechałem już 20000 i wszystko OK. |
|
|
|
 |
|