Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adaho_krak
26-06-2008, 20:24
uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 13:30   uszczelka pod glowica

pierwszy mroz i wywala cisnienie do ukladu chlodzenia w zeszlym roku to samo wymienilem uszczelke i lato ok teraz mroz i znowu to samo nie ma wrzerow nic czy to moze peknieta glowica prosze o podpowiedz

z gory wielkie dzieki
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-01-2007, 15:07   

A czy przed wymianą uszczelki głowica była planowana? Bo coś mi się wydaje, że nie...
Jakbyś miał pękniętą głowicę, to pomimo wymiany uszczelki objawy byłyby cały czas takie same. A piszesz, że w lecie nie było problemu.
 
 
 
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 15:19   

nie byla planowana
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-01-2007, 15:46   

medyk00 napisał/a:
nie byla planowana

Ano właśnie. I to jest przyczyną Twoich problemów. Niestety, bedziesz musiał jeszcze raz zainwestować w uszczelkę. Zdejmij głowicę, oddaj ją do splanowania i dopiero wtedy załóż uszczelkę i głowicę.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 16:14   

mam go dosyc i tak przesmigal 350kkm zamuwilem silnik podobno ma 160kkm
to uszczelki sruby a silnik 1500zl
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 18:29   

Cytat:
zamuwilem silnik podobno ma 160kkm to uszczelki sruby a silnik 1500zl
podaj namiar gdzie takie silniki mają / dają jakąś gwarancję rozruchową ?/
 
 
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 20:09   

z silnikiem wielka kich mail byc 4g93 czyli 1,8 a ten oszust przyslal 4g63 i cos sciemnia zaczyna sie walka o kase gosc z allegro z Zielonej Gory i wmawia mi ze to ten silnik
narazie mam 2l 4g63 na zbyciu iszukam 4g93 gwarancja jes ale co mi po tym
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-02-2007, 08:20   

kamilek napisał/a:
medyk00 napisał/a:
nie byla planowana

Ano właśnie. I to jest przyczyną Twoich problemów. Niestety, bedziesz musiał jeszcze raz zainwestować w uszczelkę. Zdejmij głowicę, oddaj ją do splanowania i dopiero wtedy załóż uszczelkę i głowicę.


kamilek - to nie do końca jest tak. Jak nie trzeba planować, to nie należy planować. Dobre oczyszczenie iu odtłuszczenie płaszczysmy głowicy wystarcza....

medyk - 2 sprawy reszta silnika jest OK? znaczy tłoki, wał, gładzie?? jeżeli tak, oddaj w cholerę ten "nowy" silnik i zainwestuj w reanimację tego co masz.... Uszczelka porządna japońska, nie jakaś chińska podróbka + dokładne pomiary śrub, jeżeli są rozciągnięte, komplet śrub i będzie dobrze :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 19:35   

glowica do planowania bo jak go kupilem to to wywalilo mi uszczelke bo byly nie dokrecone sruby wiec kupilem nowe sruby wymienilem uszczelke bez planowania no i ognia
przez rok 100kkm i pierwszy mroz no ipadla kupie sruby uszczelniacze zaworowe bo do wymiany poprawie zawory bo musze je troche dotrzec i bedzie smigac
a tak mi sie tego nie chcialo tego robic
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-02-2007, 21:35   

medyk00 napisał/a:
uszczelniacze zaworowe bo do wymiany

pomysl tez o nowych prowadnicach
no i uszczelniacze to oryginaly - tanich nie warto, bo padna po 1000 km
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-02-2007, 00:03   

a na rozwalonych prowadnicach oryginały jeszcze szybciej ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2007, 14:43   

jak robic dla siebie to dobrze nie odwalac maniane jak robia w
co po niektorych warsztatach np. skrzynie w moim misku zlali hipolem
a ma byc pelny syntetyk no i skrzynia kaput
 
 
wakosc
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 00:11   

Jeżeli będziesz robił tę głowicę, to po splanowaniu wskazane by było sprawdzić szczelność, czy przypadkiem nie jest pęknięta, bo pęknięcie może być niewidoczne gołym okiem, a ściągać kolejny raz to chyba wątpliwa przyjemność. Ja wymieniałem uszczelkę pod głowicą
założyłem te same śruby ( nie planowałem głowicy) i śmiga jak złoto. Sprawdzałem szczelność na wszelki wypadek. Po przejechaniu 300 km dokręciłem głowicę i wyregulowałem zawory. Zadnych problemów z przegrzewaniem czy przedmuchami do układu chłodzącego. Pamiętaj - śruby do głowicy mogą nie wytrzymać dokręcania na czuja. Używaj koniecznie klucza dynamometrycznego.
 
 
medyk00
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 20:48   

misiek zyje 350zl za remat glowicy i smiga
dzieki za podpowiedzi temat zamkniety
 
 
Robik
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2008, 20:15   

Ja oprócz szlifowania głowicy i porządnej uszczelki zastosowałem specjalny uszczelniacz/ulepszacz do uszczelek firmy loctatte. Dlatego zastosowałem ten specyfik ponieważ sam szlif głowicy nic nie da jeżeli w bloku są wgłębienia, a szlif głowicy to demolka całego silnika.przejechałem już 20000 i wszystko OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.