Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander II 2.0 - tania okazja?
Autor Wiadomość
Duracell 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-10-2014, 00:11   Outlander II 2.0 - tania okazja?

Witam!
Jestem na tym forum nowy. Konto założyłem, gdyż przymierzam się do zakupu Outlandera drugiej generacji, najlepiej z benzyniakiem ;)
Od jakiegoś czasu przeglądam otomoto w poszukiwaniu ciekawego oraz dobrego egzemplarza i jakiś czas temu wpadła mi w oko ta oferta...
link

Byłbym bardzo wdzięczny za radę... Co sądzicie o tym samochdozie?
Ciekawi mnie stosunkowo niska cena co do przebiegu oraz bogatego wyposażenia. Coś się może za tym kryć?
Jeżeli książeczka serwisowa będzie w porządku, a auto faktycznie nie było lakierowane... To czy może to być jakaś podpucha?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi, lub ewentualnie pomoc w znalezieniu odpowiedniego Outlandera. Na zakup chciałbym przeznaczyć mniej więcej taką samą kwotę jak ta widoczna w ogłoszeniu.

Pozdrawiam! :D
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-10-2014, 20:48   

wg mnie jak za 3-letnie auto ze słabym silnikiem benzynowym to cena nie jest niska. Mylący jest opis - produkcja 2012, a później rejestracja październik '11. Po za tym to chyba jest wersja 2WD - nowy o podobnym wypasie raptem 92kzł czyli 3-latek powinien kosztować ok. 50kzł
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
dawcio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 46
Skąd: o/kraków
Wysłany: 09-10-2014, 21:24   

też uważam że cena nie jest wysoka jak za tą wersje z tym silnikiem.Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD?
 
 
_tm_ 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2014, 22:40   

dawcio napisał/a:
Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD?


Były. Mój kolega takiego miał.
_________________
Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-10-2014, 22:40   

dawcio napisał/a:
Ale nie wiem czy O2 było z napędem 2WD?
były. ten nie ma pokrętła na tunelu, więc chyba to jednak 2WD, ale może benzyny nie miały?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 09-10-2014, 22:46   

Benzyniak bezawaryjny ale osiągi 2.0 nie powalaja a spalanie podobne do 2.4. Ostatnio Mitsubishi oferuje spore promocje na nowe auta 2x50% albo 3x33% plus rabaty wiec ja bralbym nowy...
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-10-2014, 11:52   

Jak nie ma pokretla regulacji napedow, to jest to wersja 2WD. Benzyna czy diesel bez znaczenia. Layout centralnego tunelu jesli chodzi o regulacje napedu byl taki sam.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Duracell 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-10-2014, 13:55   

Większe jednostki są tak samo warte uwagi?
Są jakieś newralgiczne punkty w tym samochodzie? Na coś szczególnego zwracać uwagę podczas oględzin?
Oczywiście oprócz ewentualnego braku napędu na cztery koła co mogło być bolesnym zaskoczeniem po przejechanie ma miejsce, wielkie dzięki, Panowie ;)
Sam napęd 4x4 może stwarzać jakieś problemy??
 
 
gregter 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 58
Skąd: Melbourne
Wysłany: 10-10-2014, 15:37   

Mam podobne auto (silnik 2,4 automat , 2WD),podobny przebieg,jezdze nim od nowosci , zadnych problemow.Jedyna wada to glosny powyzej 100km/godzine , ale jak mowil moj wujek ,glosniej radio i jest ok :D no i kierownica z prawej strony.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-10-2014, 17:22   

Duracell napisał/a:
Są jakieś newralgiczne punkty w tym samochodzie?
zacinające się tylne hamulce
Duracell napisał/a:
Sam napęd 4x4 może stwarzać jakieś problemy??
Bardzo sporadycznie. Bez niego SUV to wg mnie trochę mało sensowny zakup, chyba że ktoś potrzebuje w mieście patrzeć się z góry ;) na innych.
Duracell napisał/a:
Większe jednostki są tak samo warte uwagi?
wg mnie nie są tak samo warte uwagi. 2.0 jest nie warte uwagi, a większe są warte zainteresowania ;) Benzyny 2.0 po prostu "nie jadą", chyba że ktoś lubi dźwięk silnika na 4-5 tys. obr ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Duracell 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 25-10-2014, 12:18   

A jak konkretnie wygląda sprawa samego spalania?
Na jakie wartości musiałbym się przygotować?
 
 
gregter 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 58
Skąd: Melbourne
Wysłany: 25-10-2014, 14:05   

Na moim silniku 2,4 l 2WD i skrzynia automatyczne to 8-8,5 na trasie i okolo 10 litrow w miescie , ale musze zaznaczyc ze jezdze bardzo spokojnie.
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 25-10-2014, 14:25   

Czytam , czytam i czytam... Zrobiłem 15k Outlanderem 2.0 w CVT i jeśli ktoś mi piszę, że to "Auto w silniku 2.0 nie jedzie" to najpewniej nigdy tym autem nie jechał.

Auto jedzie i to bardzo sprawnie od samego dołu a zwłaszcza w CVT - kwestia dobrej obsługi gazu.
Które auto benzynowe nie "ryczy" powyżej 4 000 obr? Znacie takie , z masą własną powyżej 1.5 T ??

Przestańcie pisać bzdury o rzeczach o których nie macie pojęcia a dla laików informacja:

Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu....
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 25-10-2014, 17:28   

losdamianos napisał/a:
Czytam , czytam i czytam... Zrobiłem 15k Outlanderem 2.0 w CVT i jeśli ktoś mi piszę, że to "Auto w silniku 2.0 nie jedzie" to najpewniej nigdy tym autem nie jechał.
losdamianos napisał/a:
Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu....
wiesz... to tylko kwestia poziomu odniesienia. Wg mnie Outek 2.0 "nie jedzie" , a oficjalne dane techniczne tylko to potwierdzają. Ponad 10,5s 0-100 to nie jest wgniatanie w fotel, a do zwijania asfaltu to tak jeszcze ze 4s brakuje ;) To przecież wolnossąca benzyna więc ma prawo "nie jechać" w 1,5t autku. Żeby nie było, że jestem uprzedzony czy coś do Outka to o Hondzie CRV 2.0 mam dokładnie taką samą opinię - też z tym silnikiem "nie jedzie". Diesle 2.2 to zupełnie inna bajka - w Outku też....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 25-10-2014, 18:04   

Moim zdaniem nie jedzie to Aveo 1.2 ale jak ktoś czyta te wasze komentarze o silniku 2.0 w CVT to opinia jest taka, że ten samochód trzeba pchać spod świateł. ..

Jak ktoś szuka tzw.zapierdalaka to proponuje Nissana GT-R emocje gwarantowane a silnik 2.0 ze skrzynią CVT w Outlanderze spokojnie starczy do sprawnego przemieszczania się. Jak ktoś ma jeszcze łopatki przy kierownicy to gwarantuje, że można się fajnie pobawić tymi 150 "kuniami".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.