Awaryjność OIII |
Autor |
Wiadomość |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 31-12-2014, 11:08 Awaryjność OIII
|
|
|
Przebieg 15 000 km auto ma 8 m-cy :
-Stelaż pod siedzeniem kierowcy
-Centrala KOS
-podgrzewanie prawego lusterka
-wymiana spryskiwaczy
Wszystkie powyższe rzeczy wymienione na gwarancji ale szokuje mnie ich ilość i marna jakość. .. Czy tylko ja tak mam? |
|
|
|
 |
congito
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 23 Skąd: Żary
|
Wysłany: 01-01-2015, 10:52
|
|
|
Przebieg 20 000 km i w sumie nic, a co to jest centrala KOS ? |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 01-01-2015, 18:47
|
|
|
Coś co odpowiada za komunikację anten w systemie bezkluczykowym |
|
|
|
 |
_tm_
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2015, 21:07
|
|
|
Moje ma 6 m-cy i 6000 km. Na razie bez awarii. |
_________________ Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD |
|
|
|
 |
elektri
Mitsumaniak elektri
Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Paź 2013 Posty: 121 Skąd: Obrzeża puszczy ;)
|
Wysłany: 07-01-2015, 15:44
|
|
|
U mnie po 15 000 km. i jednym roku również brak usterek.
Być może masz pecha |
|
|
|
 |
nasa1
Forumowicz
Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 46 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-01-2015, 19:57
|
|
|
35.000 i nic. Jak był nowy miał fabrycznie wadliwe sprzęgło dyferencjału ale wymienione po 1 czy 2 tysiącach przebiegu. Na razie odpukać. |
_________________ Outlander III, 2,3 diesel |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 09-01-2015, 09:44
|
|
|
elektri napisał/a: | Być może masz pecha |
Sądząc po wszystkich opiniach to faktycznie tak jest... |
|
|
|
 |
elektri
Mitsumaniak elektri
Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Paź 2013 Posty: 121 Skąd: Obrzeża puszczy ;)
|
Wysłany: 09-01-2015, 10:49
|
|
|
losdamianos napisał/a: | Sądząc po wszystkich opiniach to faktycznie tak jest... |
Pozostaje mi współczuć i życzyć, abyś już nie miał więcej usterek. |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 10-01-2015, 10:36
|
|
|
Auto ma 5 lat gwarancji więc jak ma się psuć to teraz tylko w porównaniu z WAMI to nad wyraz często jestem w serwisie... |
|
|
|
 |
Jaad
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 130 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-01-2015, 10:59
|
|
|
losdamianos napisał/a: | Auto ma 5 lat gwarancji więc jak ma się psuć to teraz tylko w porównaniu z WAMI to nad wyraz często jestem w serwisie... |
Będzie dobrze, nie martw się. W końcu to Mitsubishi |
_________________ Pozdrowionka ! |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-01-2015, 19:44
|
|
|
Jaad napisał/a: | W końcu to Mitsubishi | to raczej nie jest powód do braku zmartwień Hamulce nie podlegają gwarancji, a pogadamy po przebiegach 50-60kkm |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 10-01-2015, 21:54
|
|
|
Czyli Mitsubishi przewidziało trwałość układu hamulcowego na 50 tyś? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-01-2015, 11:31
|
|
|
Zaczynają się zacinać tylne - to dość powszechne zjawisko w O2. W O3 prawdopodobnie są takie same hamulce. Po za tym w ciągu 155kkm w O2 wymieniłem bodajże 5 kpl tarcz i 7 kpl klocków przód, przy 60 i 140kkm również komplety tył. Dla porównania w cięższym Superbie po 85kkm mam wciąż ori zestaw. Outek oczywiście regularnie serwisowany w ASO |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 11-01-2015, 11:52
|
|
|
Jak tylko odebrałem OIII z salonu to właśnie hamulce dały mi najbardziej do myślenia bo ich praca wydaje się inna niż w moich poprzednich autach... |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 11-01-2015, 14:07
|
|
|
rezon napisał/a: | w O2 wymieniłem bodajże 5 kpl tarcz i 7 kpl klocków przód, przy 60 i 140kkm również komplety tył. | Niestety to może być prawda
W lancerach było to samo, ale jak się kupi zestaw SP Performance Drilled Slotted i klocuszki Hawk Performance HPS, to jak pasów nie zapniesz, zęby o kierownice wybijesz. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
|