Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dwa Outlandery 2.0 II, który?
Autor Wiadomość
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-03-2015, 12:05   Dwa Outlandery 2.0 II, który?

Hejka, rozważam zakup Outlandera i wpadły mi w oko te dwa oto:

http://allegro.pl/outland...5146480699.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=5136941660

Warto się nimi zainteresować? Oba są sprowadzone. Oba w automacie z podobnym przebiegiem. Nie za duży ten przebieg? Jakiś serwis przy tym przebiegu konieczny? A może ktoś z Was już widział te auta?
Wszelka pomoc w podjęciu decyzji mile widziana, za co z góry wielkie dzięki. :)
Pozdrawiam
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-03-2015, 13:13   

Wyglądają dobrze przebieg w/g mnie duży to przecież benzyna ,ja mam z 07 ,diesel i121tyś :o
_________________

 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-03-2015, 19:50   

Jestem właśnie po oględzinach tego pierwszego:



Wrażenia:
Autko fajne, raczej bez ściemy. Ślady normalnego użytkowania na lakierze, ozdobach plastikowych. Rysa na tylnym zderzaku, chyba po przytarciu o jakąś przeszkodę mimo parktronika ;) Dziwne wgniotki i rysy na tylnych nadkolach w kabinie (ten kawałek blachy, do którego mocowane jest ucho zamka drzwi), jakby ktoś przez tylne drzwi często pakował ponadnormatywne gabaryty :) Silnik pracuje równo, odpala bez problemu. Jeździ się przyjemnie ale zastanawiająca jest skrzynia automat. Przyspieszeniem nie powala, wciśnięcie gazu do podłogi z 80km/h do 100km/h przyspiesza tak sobie piłując obroty ok.4tys. Łopatkami przy kierownicy samemu można regulować bieg ale i to jakoś nie dodaje polotu. Słyszałem opinie, że skrzynie CVT takie są, a może to wrażenie po przesiadce z lancera 1,8 do outka. Przy wyższych obrotach czasem jest wrażenie, jakichś delikatnych drgań. W zawieszeniu nic nie stuka i prowadzi się dobrze.

Historia:
Sprawdziłem VIN jaki podaje sprzedający. Niestety nie ma danych o przebiegu ale auto nie jest poszukiwane przez organy ścigania :) I niestety widnieje 4 właścicieli. Auto jest poleasingowe z Holandii stąd może ten przebieg. Tam pierwszym była firma od kupna do października zeszłego roku. Potem pojawiają się dziwne wpisy. Drugi właściciel opisany jako busines cieszył się nim 15dni, trzeci również busines 11dni i czwarty to niejaki importer. Prawdopodobnie ten, który go wyrejestrował i wywiózł z Holandii, może Niemiec, który widnieje w aktualnych dokumentach. Obecny sprzedający kupił go w Niemczech i niestety w dokumentach auta nie ma śladu po holenderskiej historii poza książką serwisową, w której są wbite przeglądy serwisowe aż do 142 tys., wszystkie w jednym ASO. Brak innych wpisów o akcjach serwisowych, wymianach, naprawach, totalnie nic.

Generalnie auto na zdjęciach wygląda super. W realu widać, że auto firmowe było. Zastanawia automat, nie szarpie, pełza ale to przyspieszenie... ten typ tak ma?

lexus też mnie zastanawiały te przebiegi ale historia tego pierwszego może trochę to tłumaczyć. Mam jednak obawy, że są one mimo wszystko zaniżone. Ten obejrzany dzisiaj to auto poleasingowe, książka serwisowa nadmiarem informacji nie grzeszy i sprawia wrażenie niedawno utworzonej ;)

Jutro oględziny drugiego. Na co zwrócić szczególną uwagę, podpowiedzcie pliiiis.... :)
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
Ostatnio zmieniony przez Moominek 07-03-2015, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-03-2015, 21:33   

ja bym nie kupował żle mi to pachnie poszukaj od prywatnego właściciela
_________________

 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 07-03-2015, 23:26   

W komentowanym ogloszeniu jest typowy bełkot handlarza...
Troche bledow rzeczowych (m in. skrzynia 6 stopniowa)
Jakoś nie moge sie doszukac info o napedzie 4x4
Silnik 2.0 i CVT niestety nie gwarantuja zadnej przyjemnosci z jazdy...
Moja rada: Poszukaj "Glonojada" 2.4 z napedem 4x4.
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
Ostatnio zmieniony przez Komandor 09-03-2015, 23:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 08-03-2015, 10:53   

Znalazłem takiego z 2.4 w automacie:


http://otomoto.pl/mitsubi...-C36027773.html

Niestety ze zdjęć i opisu bynajmniej wynika, że sprowadzony z ameryki. Na pewno uszkodzony był, bo w zderzaku widać dziury po spryskiwaczach reflektorów oraz brak uszczelki między maską, a zderzakiem. Kwestia, jak mocno. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2015, 14:14   

Ze stanów możesz sprawdzić historię auta w carfax
_________________

 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 08-03-2015, 21:18   

Obejrzałem dzisiaj obydwa auta, tego z drugiego linka pierwszego postu i ten amerykański.
Ten z Sierpca 2.0 automat historię raczej miał podobną do tego obejrzanego wczoraj. Sprowadzony z Holandii do Niemiec i tam zakupiony do Polski. Jednak wizualnie prezentuje się lepiej. Oznaki użytkowania są, rysy na tylnym błotniku, lekkie przecięcie na przednim fotelu pasażera, drastycznych wgniotek brak. Prowadził się tak, jak ten wczorajszy. Wibracje, o których wspominałem to raczej ten tramwaj, o którym często wspominają użytkownicy. Przebieg spory, bo 150tys. km.
Ten amerykański jest po naprawie. Przód lekko, zderzak, klapa wymieniana. Z tyłu dostał podobno mocniej, bo wymieniany był tylny pas i klapa bagażnika. Ktoś go sprowadził do leasingu ale nie dostał i został do sprzedania. Trochę wydziwiał, bo założył lampy ksenonowe i światła dzienne, do tego zderzak pod spryskiwacze ale spryskiwacze ponoć za drogie, stąd te dziury. Na wyświetlaczu zgłasza konieczność serwisu systemu keyless, nie działa automatyka składania tylnych foteli, ręcznie się kładą. Sporo drobnych uszkodzeń na lakierze, nie drastyczne ale.
Niestety po tych trzech mam lekką niechęć do szukania dalej :/ ale zaczynam brać pod uwagę dieselki. Jak to z nimi jest? 2.0, czy 2.2? Są to jednostki uciążliwe, awaryjne, wymagające? :) W dieslu jest jakby więcej ofert, co trochę daje do myślenia.
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2015, 22:57   

diesele jak najbardziej każdy z nich ma wady i zalety 2,0 to poprawiony VW TDI Pd; 2,2to francus PSV w C.R 1-wszy bez dpf-a; 2 z dpf-em z dolewką płyu olyos1-wszy malo pali ale klekot;2 cichszy a pali więcej
_________________

 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 08-03-2015, 23:10   

Benzyn sprzedawano mniej stąd i podaz teraz mniejsza. Silniki właściwie bezawaryjne o ile byly prawidlowo serwisowane. Z gazem to juz roznie. Skrzynia CVT przy 200 kkm moze wymagac remontu. Diesle 2.0 i 2.2 - pelno o nich na forum, 2.0 oszczedny, 2.2 zwawszy i nieco mniej kaprysny, jest jeszcze 2.2 MIVEC diesel (mocny i jak na razie cisza o problemach). Na Twoim miejscu bardziej bym sie nastawial na znalezienie zadbanego egzemplarza z udokumentowana historia niz na wybor konkretnej wersji silnikowej. No i naped 4x4 naprawde sprawdza sie i jest w miare bezawaryjny.
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 09-03-2015, 12:48   

Dzięki za wsparcie ;)
No dobra, więc co sądzicie o tym?

http://otomoto.pl/show?id=C34005411
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
figi 
Forumowicz

Auto: Colt CC4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 42
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 09-03-2015, 16:31   

Na tego to bym uważał http://allegro.pl/outland...5146480699.html

Ta historia kilku właścicieli pachnie wałkiem na VAT. Sprzedaż na fakture vat-marża tylko to może potwierdzać.
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 09-03-2015, 19:11   

Moominek napisał/a:
Dzięki za wsparcie ;)
No dobra, więc co sądzicie o tym?

http://otomoto.pl/show?id=C34005411


Tu też pewna nieścisłość - homologacja na ciężarowy i 7 miejsc. Albo krata albo siedzenia.
_________________
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 10-03-2015, 11:12   

No tak, brak kratki, w bagażniku siedzisko, a homologacja jest.
Zatem kolejny:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C35539762.html

Przy czym, czy MITCAR pokusiłby się o kręcenie licznika? Homologacja, wytarte sreberka przycisków na kierownicy, przedni fotel trochę wysiedziany i hak. Czyli auto do firmy i tylko tyle przebiegu?
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2015, 13:42   

Mój kolega a właściwie żona jego ma taki sam tylko z końca 10r i przebieg 52tyś też z kratką i 7 miejsc kupił na firme i w lisingu i po spłaceniu i odliczeniu vat kosztował go tylko ponad 80tyś(w salonie110TYś i koła zimowe),Jęzdzi tylko do pracy ,nawet na wakacje nie bo zawsze jakieś kraje egzotyczne nawet zimą więc gdzie nabić tych kilometrów?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.