Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
03-06-2007, 23:54
[CB4W 1.6] nowa sonda stary problem :(
Autor Wiadomość
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 18:29   [CB4W 1.6] nowa sonda stary problem :(

Witam klubowiczów mam taki problem zapaliła mi sie kontrolna CE sprawdziłem błąd okazuje sie od sondy spalanie wzrosło do 12 litrów wiec kupiłem nowa sonde oczywiscie NGK/NTK wymieniłem no i po przejechaniu 20km znowu CE i znowu błąd sondy dodam jeszcze ze wymieniałem ja dwu krotnie za pierwszym razem na uzywana ale tez dobrą i ten sam objaw juz nie potrafie sobie z tym poradzic :( (tak po cichu myslałem moze by kondensatgory na ecu wymienic??) no i przy zimnym silniku szarpie to chyba czujnik temperatury jak myslicie?? Prosze pomozcie bo jestem na skraju załamania nerwowego :D

Pozdrawiam ryzy
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-02-2007, 19:13   

ustaw zaplon a potem sprawdz sonde i instalacje elektryczna sondy kabelki
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-02-2007, 20:25   

HAHA wiem co jest Twoim problemem ;) - połączenie masowe między silnikiem a budą.

weź woltomierz, podłącz go między silnikiem (kolektorem ssącym np.) a masą samochodu..... jak podczas pracy silnika pokaże więcej jak 0.1V - do roboty - oczyść wszystkie połączenia między silnikiem a karoserią. U mnie było prawie 0.4V - po czyszczeniu.....0.05 i sonda przestała działać dla kompa w zakresie -0.4 - + 0.5V tylko w normalnym 0-0.9 ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-02-2007, 20:55   

Bartek, dzieki za wsparcie
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 22:03   

Wielkie dzieki chłopaki za szybka odpowiedz jutro to sprawdze i dam znac co i jak :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 08:57   

ryzy, Pomógł dla Bartka!
 
 
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 11:20   

Krzyzak no oczywiscie ze tak ja o takich rzeczach nie zapominam ;)
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 28-02-2007, 13:22   

No ale co pomogło??
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 14:05   

niezaleznie od tego czy w tym przypadku pomoglo, czy nie, to uwazam, ze informacja Bartka jest na tyle cenna, by jakos wypromowac ten topic
do pomocowych zaglada sie czesciej przez szukajke, wiec jest nadzieja, ze komus pomoze
 
 
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 17:15   

zgadzam sie z Toba Krzyzak a teraz mam jeszcze jedno pytanko ktore to miejsca mam przeczyscic gdzie one sie znajduja bo mechanik ze mnie początkujący :D

[ Dodano: 28-02-2007, 17:15 ]
aaa no i napiecie sprawdziłem wynosi 1.2 :shock:
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-02-2007, 17:24   

Wszystkie 3 kabelki (przy alternatorze, kolektorze ssącym i rozruszniku) łączące silnik z karoserią samochodu. Musisz dokładnie oczyścić przez rozłączenie, wyczyszczenie papierkiem ściernym i najlepiej chemią kontaktową i złożenie. Po złożeniu warto też zabezpieczyć te połączenia wazelinką lub gęstym stałym smarem.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 21:12   

jeszcze pewnie bedzie masa przy skrzynce
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-02-2007, 22:05   

Krzyzak napisał/a:
jeszcze pewnie bedzie masa przy skrzynce


Oczywiście - ale to drugi koniec masy idącej w okolice rozrusznika - dokładnie to przewód łączący jedną ze śrub rozrusznika z błotnikiem w okolicy akumulatora.

Ryzy - zdaj relację z efektów ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 22:15   

Dzis było troche roboty niestety i nie miałem czasu na to a teraz to jak by juz troche ciemno jest :D postaram sie to jutro zrobic i zdam relacje ofcourse :)

[ Dodano: 07-03-2007, 10:48 ]
Sory chłopaki zde tak pozno zdaje relacje ale neta nie miałem :( wyczysciłem styki ale napiecie dalej jakies duze bede szukał przyczyny dalej ale dzieki za pomoc ;)
 
 
madar88
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 15:44   

No i jak się sprawa zakończyła??:?

Według mnie przy sondzie czteroprzewodowej, a o takiej mowa brak dobrej masy na silniku nie ma nic do rzeczy, sonda jest bezpośrednio połączona z kompem (masa i sygnał)
masa nie idzie przez silnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.