Mam Evo X |
Autor |
Wiadomość |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 22-09-2008, 09:18
|
|
|
Nie jest żadną tajemnicą.
Mogę również dać namiary na firmę, która mi go sprowadziła.
Wszystko zależy od ceny dolara.
Obecnie cały koszt zamknął się w 132 tys. z rocznym ubezpieczeniem. |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2008, 18:45
|
|
|
ile pali evo X ? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 22-09-2008, 20:24
|
|
|
Leszek_Kamil napisał/a: | ile pali evo X ? |
Tyle ile wlejesz do baku - przy mocno energicznej jeździe 40-50l na setkę lub więcej... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2008, 21:01
|
|
|
saphire napisał/a: | Leszek_Kamil napisał/a: | ile pali evo X ? |
Tyle ile wlejesz do baku |
to tak jak w moim
a przy spokojnej jezdzie co napewno cięzko taką uczynić ?
i pewnie też rekordy na baku po 200km na 50 L
EVO X to raczej auto nie dla osoby która jezdzi tylko po mieście i robi dużo KM chyba że lubi co 2 godziny zostawiać po 200-300zł na stacji |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-09-2008, 21:30
|
|
|
pfx napisał/a: | Nie jest żadną tajemnicą.
Mogę również dać namiary na firmę, która mi go sprowadziła | Jako zadowolony Klient oczywiście możesz
Sytuacja byłaby inna gdybyś był tej Firmy przedstawicielem |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2008, 00:15
|
|
|
pfx napisał/a: | Nie jest żadną tajemnicą.
Mogę również dać namiary na firmę, która mi go sprowadziła.
Wszystko zależy od ceny dolara.
Obecnie cały koszt zamknął się w 132 tys. z rocznym ubezpieczeniem. |
Ciekawe ile zapłaciłeś za ubezpieczenie bo to jest ważne może 5 a może 10 tys. Zależnie od zniżek jakie masz.
Ja przepłaciłem trochę za auto ale na wiosnę dolar był droższy o ok 30gr co daje ponad 10 tys PLN więcej za auto w US. Za miesiąc gość który mi auto sprzedał miał następne lepiej
wyposażone za tą samą cenę. Niedawno widziałem oferty po 122 tys. za takiego GSR-a jak mój.
Ja za ubezpieczenie full opcja zapłaciłem w PZU 5 tys. Ubezpieczone na kwotę 130tys. |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 23-09-2008, 00:19
|
|
|
A tak z ciekawosci ile najmniej moze spalic EVO X ? Tylko nie piszcie ile mu sie wleje ; ) Ciekawi mnie najbardziej ekonomiczna jazda tym cudem w trasie/miasto:) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-09-2008, 09:45
|
|
|
Mocnym Evo się nie da jeździć ekonomicznie choćby i ze względu na ogromną turbodziurę, nie dogrzane hamulce, sportowe sprzęgło itp. itd. więc tak czy siak chyba można zaczynać od 20l na setkę po przykorkowanym mieście |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-09-2008, 10:47
|
|
|
Widzialem ze w Top Gear ta wersje FQ 400 wzielo zdaje sie stilo jak sprawdzali elastycznosc na niskich obrotach ale te wersje 300 konne i te nowe tez maja taka turbo dziure??? Bo nie spotkalem sie zeby ktos narzekal
Krzychu |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 23-09-2008, 17:35
|
|
|
Oglądałem jeden z tych za 120 tys i niestety nie podobały mi sie podejścia właściciela - chciał na umowe kupna sprzedaży, papierów pod leasing nie było, więc odpuściłem.
Sith, Mój tańszy ale nie ma Rockforda audio i bluethootha. Kupiony za dolary też na wiosnę. Ubezpieczenie 4,5 tys pln.
Mój najmniej spalił 8,6 l/100 jak jechałem 50 km za kolegą seicento, na tempomacie ze srednia 70 km/h. Zwykle spalanie mam miedzy 11-14 l trasa. BRAK 6-ki powoduje brak ekonomicznej jazdy w trasie.
Jak pisali przedmówcy to auto to smok - paliwa i oleju.
Hubeert - goście z firmy co mieli - i tak zarobili. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2008, 19:33
|
|
|
pfx napisał/a: | Hubeert - goście z firmy co mieli - i tak zarobili. | No to daj te namiary |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2008, 12:50
|
|
|
saphire napisał/a: | Mocnym Evo się nie da jeździć ekonomicznie choćby i ze względu na ogromną turbodziurę, nie dogrzane hamulce, sportowe sprzęgło itp. itd. więc tak czy siak chyba można zaczynać od 20l na setkę po przykorkowanym mieście |
Co mają niedogrzane hamulce do ekonomicznaj jazdy. Moze sie nie znam i mnie ktos oświeci.
A twierdzenie, ze rodzaj sprzęgła wpływa na zużycie paliwa to już jakaś parodia. Sprzęgło przenosi moc na układ napędowy i tylko czasem ma ją odłaczyć. Tylko ślizgające się sprzęgło może "zabierać" moc i się grzać ale sprawne ??????? !!!!!!
Bez różnicy jakiego typu, jego wpływ na zużycie paliwa jest ŻADEN!!!
A te legendy o turbodziurze ........... , ja jej coś nie mogę znaleźć.
pfx napisał/a: | Sith, Mój tańszy ale nie ma Rockforda audio i bluethootha. Kupiony za dolary też na wiosnę. Ubezpieczenie 4,5 tys pln.
Mój najmniej spalił 8,6 l/100 jak jechałem 50 km za kolegą seicento, na tempomacie ze srednia 70 km/h. Zwykle spalanie mam miedzy 11-14 l trasa. BRAK 6-ki powoduje brak ekonomicznej jazdy w trasie.
Jak pisali przedmówcy to auto to smok - paliwa i oleju. |
Mój też nie ma tych bajerów, o których piszesz. Jest to taka sama wersja jak Twoja sądzac po zdjeciach. Później właśnie był taki z bluetoothem, lepszym audio Rockforda i dostępem bezkluczykowym. No ale cóz, ja byłem pionierem i to za bardzo napalonym na to auto które mnie ciagle zadziwia
Co do spalania oleju to właśnie byłem na wymianie. Jak pisałem, oleju nie dolewałem.
No a o 6 biegu już tu sporo pisałem, dla mnie to jedyny mankament tego auta. |
Ostatnio zmieniony przez sith 30-09-2008, 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2008, 18:04
|
|
|
saphire napisał/a: | Mocnym Evo się nie da jeździć ekonomicznie choćby i ze względu na ogromną turbodziurę, nie dogrzane hamulce, sportowe sprzęgło itp. itd. więc tak czy siak chyba można zaczynać od 20l na setkę po przykorkowanym mieście |
saphire, jeździłeś Ty kiedyś Evo? Miałem okazję polatać VIII i IX i na trasie nie było problemu żeby zejść do poniżej 11 litrów. W mieście bez wściekania się 15 litrów |
_________________
 |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 29-09-2008, 21:31
|
|
|
jak pisałem, bierze olej i twierdzą serwisy, że tak ma być. Ale wiem, że żadnej wiedzy na temat tego silnika nie mają. Śmiem twierdzić, że sam wiem więcej niż oni
Łatwo sie mądrzyć, jak się patrzy na cudze auto. A decyzje musi podjąć właściciel.
Ja juz podjąłem i zbieram kasę na remont OOO ZGROZO po 2 tys. mil przebiegu. Uważam, że żadne auto nie może zużywać oleju 1l/1000 km, przy normalnej ulicznej jeździe i do tego wypluwać go przez jeden cylinder. (wątek w dziale technicznym).
Ale nie temu służy mój wywód. Zgodziłem się , by auto przejechało jakiś dystans na kołach w Stanach - błąd.
NIECH WASZE AUTA - Zamawiane ze Stanów przyjadą pod dom Wasz na lawetach, powtarzam, żadnego przebiegu, niech nikt nie śmie przed wami w to wsiadać, bo każdy wsiadając butuje i chce LECZYć chyba swoje kompleksy. Nie ważne czy auto dotarte, świeże , stało 2 miechy gdzieś w fabryce, silnik ciepły, czy zimny. Każdy chce poczuć moc na plecach , mając w du... że bedzie to kiedyś czyjaś własność. Nikt nie powstrzyma sie , by nie przekroczyć np 4 tys rmp na dotarciu. Nikt bnie powstrzyma sie by nie przeciągnąć do odcinki. A potem klient kupuje i się martwi.
Ja już taki głupi nie będę, więc ostrzegam wszystkich. Jeśli zamawiacie auto ze Stanów zadbajcie, że to Wy pierwsi przekręcicie kluczyk i ruszycie, bo możecie mieć jak ja. Piękne auto i do remontu swieżutki motor.
Nie mam pretensji do nikogo, ale gdybym miał auto z zerowym przebiegiem nie miałbym pretensji nawet do siebie. |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2008, 21:50
|
|
|
Do PFX
Wiesz, aż przykro czytać to co tu napisałeś. Jak ja odbierałem swoje Evo to miało 120 mil przejechane i się wkurzyłem, bo w ofercie stało jak byk: "auto bez przebiegu". Troche było o tym głosno na forum Evo, aż zamknęli topic.
Kurcze, pewnie Cię to trochę będzie kosztować. I całą oszczednośc szlag trafi
Ja swojego dotarłem chyba dobrze. Oleju nie brał, do 5 tys. km. nie wkręcany na obroty ponad 4.500. Później (do 8 tys. km.. nie przekraczałem 5.500. Teraz można już nim śmigać, tak powiedzieli w serwisie. Mam nadzieję, że i Ty w końcu będziesz mógł sie w pełni cieszyć tym super autem. |
|
|
|
 |
|