Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
<<<Denerwujące szarpanie>>>
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 31-12-2008, 12:54   

jaceksu25 napisał/a:
]Gazownik powinien to wiedzieć - no ale....

No właśnie powinien. Tylko że część osób trudniąca się tym fachem. Jest tylko od brania pieniędzy, ale to już inna historia… :) :) :)

[ Dodano: 08-01-2009, 22:00 ]
Pojechałem do gazowników. Przedstawiłem problem, a oni :shock: takie oczy. Usłyszałem tylko: musi pan zostawić autko na dwa dni to się zobaczy. Osobiście jestem nieufny dla osób, na których się raz zawiodłem, i powiedziałem dziękuje. Podniosłem obroty na 900 i problem spadania poniżej 500 ustał (teraz spadają na 700). Wiem, że to nie rozwiązało problemu, ale na razie musi wystarczyć. Jak będę miał trochę czasu podjadę z miśkiem do innych gazowników, polecanych przez znajomych. :wink:
PS Zobaczymy co oni powiedzą? :) :) :)

[ Dodano: 09-01-2009, 09:47 ]
jaceksu25 napisał/a:
Jak podniosłeś obroty? Zmierzam do tego, czy nie pojawiły się Tobie teraz problemy z falowaniem na benzynie ( z wiadomych względów )...

Obroty zwiększyłem z a pomocą śrubki SAS z góry przepustnicy. Misiak na benzynie działa bez zarzutu, tylko tyle że na 900obr. Niestety takie są uroki instalacji gazowych. :roll:

[ Dodano: 01-02-2009, 19:05 ]
Dalsze zmagania w dziale Warsztat/LPG Sigma problemy z instalacją LPG
Będzie troche bardziej w temacie :) :) :)

Aktualizacja: Problem szarpania został całkowicie rozwiązany przez wymianę Silniczka VIC. Natomiast problem ze spadkiem obrotów podczas wysprzeglania, był przyczyną zacinającego się silniczka krokowego. Po wymianie na sprawny, problem został rozwiązany.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.