 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
<<<Denerwujące szarpanie>>> |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31-12-2008, 12:54
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | ]Gazownik powinien to wiedzieć - no ale.... |
No właśnie powinien. Tylko że część osób trudniąca się tym fachem. Jest tylko od brania pieniędzy, ale to już inna historia…
[ Dodano: 08-01-2009, 22:00 ]
Pojechałem do gazowników. Przedstawiłem problem, a oni takie oczy. Usłyszałem tylko: musi pan zostawić autko na dwa dni to się zobaczy. Osobiście jestem nieufny dla osób, na których się raz zawiodłem, i powiedziałem dziękuje. Podniosłem obroty na 900 i problem spadania poniżej 500 ustał (teraz spadają na 700). Wiem, że to nie rozwiązało problemu, ale na razie musi wystarczyć. Jak będę miał trochę czasu podjadę z miśkiem do innych gazowników, polecanych przez znajomych.
PS Zobaczymy co oni powiedzą?
[ Dodano: 09-01-2009, 09:47 ]
jaceksu25 napisał/a: | Jak podniosłeś obroty? Zmierzam do tego, czy nie pojawiły się Tobie teraz problemy z falowaniem na benzynie ( z wiadomych względów )... |
Obroty zwiększyłem z a pomocą śrubki SAS z góry przepustnicy. Misiak na benzynie działa bez zarzutu, tylko tyle że na 900obr. Niestety takie są uroki instalacji gazowych.
[ Dodano: 01-02-2009, 19:05 ]
Dalsze zmagania w dziale Warsztat/LPG Sigma problemy z instalacją LPG
Będzie troche bardziej w temacie
Aktualizacja: Problem szarpania został całkowicie rozwiązany przez wymianę Silniczka VIC. Natomiast problem ze spadkiem obrotów podczas wysprzeglania, był przyczyną zacinającego się silniczka krokowego. Po wymianie na sprawny, problem został rozwiązany. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|
|