Outlander III |
Autor |
Wiadomość |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-07-2012, 14:46
|
|
|
Brak mi będzie klapy z tyłu.Mogli chociaż zrobić otwierane okno w tylnej klapie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 25-07-2012, 21:16
|
|
|
lexus napisał/a: | Brak mi będzie klapy z tyłu.Mogli chociaż zrobić otwierane okno w tylnej klapie | Takie rozwiazanie jest tylko praktyczne przy elektrycznej rolecie w innym przypadku zupelnie nie na to sensu a chyba zaden japonski samochod nie ma takiego cuda |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 26-07-2012, 12:14
|
|
|
krzychu napisał/a: | A tam taka mała prowokacja. Z drugiej strony jeśli Ty jesteś zadowolony z obecnego, pewnie mniej jesteś z sugerowanych cen nowego....? Celując w trochę inną grupę docelową trochę odcięli się od obecnej... Chociaż zobaczymy jakie te ceny będą w praktyce. |
Cena miśka którego jestem szczęśliwym posiadaczem normalnie w salonie brutto kosztował około 146 tysiaków, to również nie było nisko. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 26-07-2012, 16:21
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | krzychu napisał/a: | A tam taka mała prowokacja. Z drugiej strony jeśli Ty jesteś zadowolony z obecnego, pewnie mniej jesteś z sugerowanych cen nowego....? Celując w trochę inną grupę docelową trochę odcięli się od obecnej... Chociaż zobaczymy jakie te ceny będą w praktyce. |
Cena miśka którego jestem szczęśliwym posiadaczem normalnie w salonie brutto kosztował około 146 tysiaków, to również nie było nisko. | ja za swojego zapłaciłem 119 Instyle z tym paskudnym pedekiem |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 09-09-2012, 13:29
|
|
|
Patrząc na ceny małego elektrycznego Mitsubishi MIEV az strach myslec ile bedzie kosztowal O3 hybryda... |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-09-2012, 13:36
|
|
|
Co nie zmienia faktu, że w końcu hybryda która moim zdaniem ma sens (brak połączenie silnika spalinowego bezpośrednio z kołami + mocne silniki elektryczne przynajmniej tak to zrozumiałem). Moim zdaniem to jest dobry kierunek. Mogli jeszcze zrobić trochę lepiej i dać np 1 silnik z przodu i 2 z tyłu słabsze (można by wtedy poprawić trakcję na zakrętach - YAW Control).
A do tego zasięg na ładowaniu w sam raz do roboty + ewentualne ładowanie i z powrotem. W centrach handlowych pewnie niedługo też będą gniazda na parkingach... |
|
|
|
 |
Beduin
Forumowicz
Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 53 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-09-2012, 17:53
|
|
|
Właśnie wróciłem z salonu do którego wczoraj dostarczono egzemplarz OIII. Pierwsze wrażenia dosyć mieszane. Jeśli chodzi o wnętrze to rzeczywiście materiały jakby trochę lepsze. Trochę razi błyszczące, prostopadłe do płaszczyzny podłogi (trochę jak w Saabie) tło deski rozdzielczej (Carbon) oraz płaskie powierzchnie - pośrodku deski jest tylko nawigacja (podobno w standardzie) i dosyć skromny (mały) panel sterowania klimą i nawiewami - brak pokręteł tylko guziczki. Jest tylko jeden duży schowek na desce oraz jeden w podłokietniku z wątpliwej użyteczności przesuwaną półeczką. Natomiast brakuje mi fikuśnego daszka nad zegarami - w OIII jest to raczej wybrzuszenie. Pozytywnie zaskakuje kierownica. Jest poręczna i ma ciekawy kształt chociaż jakby mniejsza niż w OII. Bardzo dobrze - lekko działa też mechanizm przesuwania do przodu i do tyłu tylnej kanapy (tak jak przy przednich fotelach, bardzo duży zakres regulacji) ale to może dlatego, że oglądałem wersję 7 osobową a posiadam OII na 5 osób. Zrezygnowano z badziewnej ławeczki chowanej w podłodze na rzecz dwóch osobno rozkładanych siedzisk. Na pierwszy rzut oka wyglądają na wygodne (dość dobrze tapicerowane) jednak nie wyobrażam sobie przewożenia tam osób dorosłych na dłuższych odcinkach. Roleta w bagażniku rodem z Dacii Duster. Co do wyglądu zewnętrznego to kwestia gustu. Mi wydaje się jakiś taki pozbawiony wyrazu. Powinien trafić w gusta amerykanów . Ale nowe alusy są całkiem ładne. |
_________________ Szerokiej drogi. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-09-2012, 19:01
|
|
|
Beduin napisał/a: | Właśnie wróciłem z salonu do którego wczoraj dostarczono egzemplarz OIII. Pierwsze wrażenia dosyć mieszane. Jeśli chodzi o wnętrze to rzeczywiście materiały jakby trochę lepsze. Trochę razi błyszczące, prostopadłe do płaszczyzny podłogi (trochę jak w Saabie) tło deski rozdzielczej (Carbon) oraz płaskie powierzchnie - pośrodku deski jest tylko nawigacja (podobno w standardzie) i dosyć skromny (mały) panel sterowania klimą i nawiewami - brak pokręteł tylko guziczki. Jest tylko jeden duży schowek na desce oraz jeden w podłokietniku z wątpliwej użyteczności przesuwaną półeczką. Natomiast brakuje mi fikuśnego daszka nad zegarami - w OIII jest to raczej wybrzuszenie. Pozytywnie zaskakuje kierownica. Jest poręczna i ma ciekawy kształt chociaż jakby mniejsza niż w OII. Bardzo dobrze - lekko działa też mechanizm przesuwania do przodu i do tyłu tylnej kanapy (tak jak przy przednich fotelach, bardzo duży zakres regulacji) ale to może dlatego, że oglądałem wersję 7 osobową a posiadam OII na 5 osób. Zrezygnowano z badziewnej ławeczki chowanej w podłodze na rzecz dwóch osobno rozkładanych siedzisk. Na pierwszy rzut oka wyglądają na wygodne (dość dobrze tapicerowane) jednak nie wyobrażam sobie przewożenia tam osób dorosłych na dłuższych odcinkach. Roleta w bagażniku rodem z Dacii Duster. Co do wyglądu zewnętrznego to kwestia gustu. Mi wydaje się jakiś taki pozbawiony wyrazu. Powinien trafić w gusta amerykanów . Ale nowe alusy są całkiem ładne. |
Gdzie go maja? AUTO GT czy MITCAR? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Beduin
Forumowicz
Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 53 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-09-2012, 19:46
|
|
|
Niestety nie u nas. Welling-Heerlen/Holandia. |
_________________ Szerokiej drogi. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2012, 22:13
|
|
|
Cena z kosmosu. No i zostawili te same hamulce co w aktualnym modelu. Nie ma to jak postęp.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Witoldu
Forumowicz
Auto: SpaceStar 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 42 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-09-2012, 22:40
|
|
|
Jest dobrze i MMC idzie w właściwym kierunku
A może poczekacie na TO bo ceny mogą zaskoczyć. Ceny OIII to piękna bajka.
Sorento LIFTING przed zimą w Polsce.
http://www.kiamotors.com/...to/default.aspx [/list] |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-09-2012, 18:35
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | No i zostawili te same hamulce co w aktualnym modelu. Nie ma to jak postęp.... | taaa... nic dodać, a to nie dość że bardzo ważne to jeszcze jeden ze słabszych punktów Outka. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 28-09-2012, 00:15
|
|
|
Obejżałem dzisiaj OIII Full option w Grafiksie. Stały sobie 2 czarnuchy na placu. W stosunku do fotek z reklam, robi pozytywniejsze wrażenie. Patrząc z przodu wydaje się szczuplejszy od OII, z boku zbliżony, z dalszej perspektywy jakby nieco niższy.
W środku miejsca podobnie jak w "poprzedniku". Wykończenie wnętrza robi wrażenie, świetnie spasowane elementy, przyjemny w dotyku kokpit i boki drzwi.
Cyferblaty przejżyste, wszystko co trzeba w zasięgu łapek.
Nawigacja RockForda w języku polskim (wreszcie), ale chyba bez MMCS (trzeba poczytać w instrukcji).
Dojazdówka pod samochodem.
Prześwit większy przez co silnik zawieszony jest nieco niżej w komorze. Ten nowy silnik 2L MIVEC jest tak dziwnie mały, że komora wygląda jak w Lancerze z silnikiem 1.5L Żeby usłyszeć silnik przy starcie Jacke musiał podnieść maskę. Mimo podniesionych obrotów (ok 1100 na zimno, otwarte drzwi i maska) był lekko słyszalny.
Paka równie pojemna jak w OII, 3 rząd siedzeń mimo że dla szkrabów dużo lepiej się prezentuje jak w "poprzedniku".
Auto jescze z foliami, więc jazdy próbne dopiero z kilka dni.
Jacke bardzo jest ciekawy czy przez wyższy zawias, autko bedzie tak samo/porównywalnie stabilne jak OII. Podobnie zresztą, jak będzie z decybelami wewnątrz.
Mimo to, będzie miał mocnego końkurenta w postaci nowego Subaru Forestera, któren to urusł tak, że teraz gabarytowo będzie równy z OIII. Cena jeszcze nie znana. Mam kilka fotek z telefonu to postaram się je dodać. |
|
|
|
 |
|