Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 19-02-2013, 09:15   

Termik termikiem , ale jak sie ustawi pompe czujnikiem na ten 0.97-103 to czy na gorącym czy na zimnym ma odpalac , na zimnym dodatkowo pomaga termik przyspieszając zapłon . a U mnie musze przyspieszyc na 115 bo nie odpali wogóle inaczej .

Pod pompą wtryskową jest sruba do samonapinacza, to wiem , naciąg paska jest ok , ale znaki sie nie pokrywają , bo luzu między połem wału a wałkiem rozrządu sie nieda zlikwidowac bo jest tam rolka . A obecnie to mam tak . jak mam założony pasek i dam wał na znak to teoretycznie koło wałka rozrządu powinno byc na znaku , a u mnie jest pół zęba przesunięte w prawo . Niewiem moze tak ma byc.


Pasek demontowałem kilka razy
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-02-2013, 15:11   

slavo_p napisał/a:
U mnie musze przyspieszyc na 115 bo nie odpali wogóle inaczej

Termikiem podkręć na ta wartość ....jak się rozgrzeje to masz pewnie za puzny zapłon i problem z uruchomieniem na gorącym po prostu popuść śruby regulcyjne kąta wyprzedzenia zapłonu na termiku i zobacz bo juz komedie się dzieją :!:

[ Dodano: 19-02-2013, 15:12 ]
slavo_p napisał/a:
A obecnie to mam tak . jak mam założony pasek i dam wał na znak to teoretycznie koło wałka rozrządu powinno byc na znaku , a u mnie jest pół zęba przesunięte w prawo . Niewiem moze tak ma byc.


Pasek demontowałem kilka razy

Jaki przebieg paska :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 19-02-2013, 19:53   

juz wszystko jasne , jak sie na zimnym ustawia pompe to trzeba cofnąc całkiem termik , zeby był w takiej pozycji jak gdyby był całkowicie nagrzany , i wtedy kąt jest ok sie zgadza .

a co do paska to jak kupowałem galanta to gosc mówił ze wymieniał pasek , ale ile w tym prawdy to niewiem , jakies rolki stare leżaą w bagazniku jeszcze . Chodzi mi o to czy jak nowy pasek załoze to czy znaki na wale i na kole rozrządu będą sie idealnie zgrywac ? bo miedzy tymi kołami jest normalna rolka i tam niema możliwosci naciągu. Chyba ze te pół zęba niema takiego znaczenia
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-02-2013, 20:45   

slavo_p napisał/a:
jak sie na zimnym ustawia pompe to trzeba cofnąc całkiem termik , zeby był w takiej pozycji jak gdyby był całkowicie nagrzany

Nie :!: ...chcesz podkręcić śrubą :?:
Musisz popuścić wcześniejszy zapłon na zimnym bo jak sie nagrzeje to masz za puzny to logiczne
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 19-02-2013, 21:01   

zle mnie zrozumiałes chyba .
Jak silnik mam zimny to zapłon mam przyspieszony na 115 bo termik jest zimny i ciągnie za sobą wajche od zmiany kąta wtrysku. jak sie termik nagrzeje to sie wysówa i popuszcza wajche i wartosc kąta wtrysku spada na tą co mam ustawione czyli na 100 . czyli na zimnym mam przyspieszony na 115 a na ciepłym mam 100 .
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11191
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-02-2013, 22:11   

slavo_p napisał/a:
a co do paska to jak kupowałem galanta to gosc mówił ze wymieniał pasek , ale ile w tym prawdy to niewiem , jakies rolki stare leżaą w bagazniku jeszcze .

Ile kosztuje pasek?czy warto ryzykować uszkodzenie głowicy?tylko dlatego że poprzedni właściciel twierdzi że wymieniał?wydaje mi się,że nie :wink:
_________________

 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 22-02-2013, 21:09   

Panowie !! Wymieniłem rozrusznik , kręci ze trzy razy szybciej niz mój stary , i autko odpala od strzała czy zimny czy gorący :D :D:D:D:D:D Zawory na zimnym 0,15 , dawka paliwa na pompie ustawiona tak ze to wcięcie na srubie jest w poziomie ( wczensiej miałem na maxa prawie i wcięcie było w pionie ) przy depnięciu w podłoge niema dymu :D Troszke drga na zimnym ale przez pierwsze 5 sek potem podnoszą sie obroty i jakos to znika :P a jak sie nagrzeje jest ok :D obroty ustawione na 750obr/min.

Także koniec problemów z galem :P


Wszyc nie zapomniałem o Twojej łaskawosci :) cierpliwości :) :)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 22-02-2013, 21:16   

slavo_p napisał/a:
Także koniec problemów z galem

Tylko śmigać :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-02-2013, 23:28   

slavo_p napisał/a:
Wszyc nie zapomniałem o Twojej łaskawosci cierpliwości :)


Spokojnie cieszę się żeś go w końcu ruszył wystarczy ;) oby się sprawował przez dłuższy czas na częściach z serca mojego galanta :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 17-03-2013, 12:09   

Panowie autko smiga elegancko . Tylko podczas ostatnich mrozów zauwazyłem ze nie podnosi mi obrotów , zaglądam pod maske i termik jest cofniety a wajchy zostały , musiałem rękąpchnąc wtedy podniosło obroty, popusciłem troche tą nakrętke na osi ale nic to nie dało . Znacie jakis sposób zeby to luzniej chodziło ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.