Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] CZYSZCZENIE PRZEPUSTNICY
Autor Wiadomość
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-02-2022, 07:57   

Nie bardzo rozumiem, jak jedziesz i wrzucisz luz to obroty podnoszą się do 1500?
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
JEZU2 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer1.8 2008 143KM Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2022
Posty: 13
Skąd: NAMYSŁÓW
Wysłany: 09-02-2022, 08:03   

Dokładnie tak i przy 90 km/h i przy 2 km/h. Jeśli masz 1200 obrotów to się podnoszą do tych 1500 a jeśli więcej to spadają do 1500Dopiero jak auto całkowicie stoi, obroty się wyrównują.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 09-02-2022, 13:35   

Pierwsza myśl, po wyczyszczeniu przepustnicy nauczyć auto obrotów. :roll:
LEARNING PROCEDURE FOR IDLING IN MPI ENGINE

Cytat:
PROCEDURA NAUKI JAŁOWEGO W SILNIKU MPI
CEL, POWÓD
Po wymianie ECU silnika lub inicjalizacji wartości uczenia się bieg jałowy nie jest stabilizowany, ponieważ wartość uczenia w silniku MPI nie została zakończona. W takim przypadku należy przeprowadzić naukę pracy na biegu jałowym, wykonując następujące procedury.
PROCEDURA NAUKI

1. Uruchom silnik i rozgrzej go, aby temperatura płynu chłodzącego silnik osiągnęła 80 ° C lub więcej.
Gdy temperatura płynu chłodzącego silnik wynosi 80 ° C lub więcej, rozgrzewanie nie jest potrzebne, jeśli włącznik zapłonu jest raz w pozycji „ON”.
2. Ustaw wyłącznik zapłonu w pozycji „LOCK” (WYŁĄCZONY) i zatrzymaj silnik.
3. Po 10 sekundach lub więcej ponownie uruchom silnik.
4. Przez 10 minut pracuj na biegu jałowym w warunkach przedstawionych poniżej, a następnie sprawdź, czy silnik ma normalny bieg jałowy.

Skrzynia biegów: zakres neutralny <M / T> lub „P” <A/T, CVT lub TC-SST>
Eksploatacja w lampach, wentylatorze i nasadkach: Nie używać
Temperatura płynu chłodzącego silnik: 80 ° C lub więcej

uwaga Kiedy silnik zgaśnie podczas pracy na biegu jałowym, sprawdź zabrudzenie (na przepustnicy) korpusu przepustnicy, a następnie ponownie wykonaj serwis od Procedury 1.


Cytat:
PROCEDURA INICJALIZACJI SERWA STERUJĄCEGO ZAWOREM PRZEPUSTNICY

Odłączenie i ponowne podłączenie przewodów akumulatora powoduje, że wyuczona wartość położenia zamknięcia przepustnicy zostaje wykasowana z pamięci. Może to uniemożliwić prawidłowe wykonanie sterowania prędkością biegu jałowego. Po odłączeniu i ponownym podłączeniu przewodów akumulatora, należy zainicjować serwomechanizm sterujący zaworu przepustnicy w następujący sposób.
1. Przekręć kluczyk w stacyjce do pozycji „ON”, a następnie do pozycji „LOCK” (OFF).
2. Utrzymać wyłącznik zapłonu w położeniu „LOCK” (WYŁ.) Przez co najmniej 10 sekund.

Druga myśl, należy sprawdzić i wyregulować luzy zaworowe, jeżeli auto na LPG. :roll:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mesual 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2020
Posty: 18
Skąd: zza krzaka
Wysłany: 09-02-2022, 16:23   

Witam,

Pytanko mam odnośnie lancerka 1.8 po odpaleniu czasem występują wahnięcia obrotów prawie spadają do zera i pozniej są ok na zimnym tak się dzieje, albo czasami po odpaleniu wahania takie ze 2 3 1200 do 1500 obr a i jeszcze jak wchodze w zakręty nocą to widać dobrze i przy hamowaniu światła przygasają troszke tak z 20-30% czy to przepustnica może być i serwo by az tyle dusilo?
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-02-2022, 19:11   

Cytat:
Dokładnie tak i przy 90 km/h i przy 2 km/h. Jeśli masz 1200 obrotów to się podnoszą do tych 1500 a jeśli więcej to spadają do 1500Dopiero jak auto całkowicie stoi, obroty się wyrównują


To nie wiem. Może silniczek krokowy, albo uszkodzenie przepustnicy. Nie mam pomysłów.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
ScrappyKOko 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2019
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-03-2022, 11:50   

Czy mieliście taki objaw, że gdy silnik jest rozgrzany (u mnie objaw najczęściej po ostrej jeździe) to gdy jedziecie ze stałą prędkością, lub przyspieszacie to po odpuszczeniu pedału gazu obroty nie spadają od razu, tylko po 0,5/1/2sek.?

Parę razy jechałem i chciałem przyhamować silnikiem, a trzeba było najpierw dohamować pedałem hamulca, aby obroty zaczęły odpuszczać i wystąpiło normalne hamowanie silnikiem.

Zastanawiam się czy problemem może być brudna przepustnica (podobno była czyszczona, ale jeszcze sam się do niej nie dobrałem, aby sprawdzić) czy ew. winny jest inny element, np krokowy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.