Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mam Evo X
Autor Wiadomość
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 30-09-2008, 22:05   

Te auta co prawda są stworzone do szybkiej jazdy. W moim silniku niewątpliwie coś trzasnęło. Na razie to mi się nie chce na auto patrzeć... ani jeździć.
Najłatwiej byłoby poszukać nowego silnika...
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2008, 17:02   

pfx napisał/a:
Najłatwiej byłoby poszukać nowego silnika...

Może dowiedź się ile w USA kostuje short block i komplet uszczelek do silnika.
_________________

 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 01-10-2008, 18:33   

Za 3 dni będzie wstępna kalkulacja. Myślę, że uszczelki + tłoki z pierścieniami na pewno. Czy blok - okaże się po zdjęciu głowy.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 01-10-2008, 21:43   

pfx napisał/a:
Myślę, że uszczelki + tłoki z pierścieniami na pewno. Czy blok - okaże się po zdjęciu głowy
Nie wystarczy zrobić tylko porządek z 1 cylindrem? Wymiana pierścieni czy cuś .... :roll: :?:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2008, 17:28   

pfx napisał/a:
Myślę, że uszczelki + tłoki z pierścieniami na pewno

Przy zamawianiu części pamiętaj że tłoki są w trzech selekcjach A,B i C. Oznaczenie selekcji cylidrów ( a tym samym tłoków) jest wybite z tyłu bloku pomiędzy cylindrami 2 i 3. Górne oznaczenie dotyczy cylindra 1.
Zdaje się że do Evo nie ma nadwymiarowych tłoków, więc jak cos zniszczyło gładź cylindra to jedynym ratunkiem jest short engine.
_________________

 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 05-10-2008, 08:53   

pojawiły się nowe okoliczności, ale by nie robić OT będę pisał w innym wątku. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.