Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
23-11-2009, 23:42
Obniżanie zawieszenia - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 19-07-2018, 12:34   

Setzer Lancer, To tak samo, jak jeździć na 18" kołach. Niestety, coś za coś. :roll:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 20-07-2018, 08:37   

Setzer Lancer napisał/a:
sprężynami H&R 29035


a są progresywne ?
_________________

 
 
 
Setzer Lancer 
Nowy Forumowicz

Auto: LANCER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2018
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-07-2018, 16:48   

tyku napisał/a:
Setzer Lancer, To tak samo, jak jeździć na 18" kołach. Niestety, coś za coś. :roll:


No w dodatku mam jeszcze 18”. Wiesz dla mnie 18” to nie jest duże koło bardziej już mogę powiedzieć ze to standard w moich samochodach ,bywamy i większe. I ze auto to jakiś pingpong tez przeboleję ale lancer jest za niski zebymgo jeszcze obniżać na Nasze Polskie drogi hehe
Ostatnio zmieniony przez tyku 24-07-2018, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pizddd 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2018
Posty: 3
Skąd: PL
Wysłany: 04-03-2019, 14:29   

A ja mam pytanie, czy pod EIBACH lub H&R (które są ciut niższe od Eibacha) należało by od razu przy wymianie sprężyn zmienić na nowe osłony przeciwpyłowe amortyzatorów i odboje? Jeśli tak to na jakie? Czy jakieś krótsze? Podpowiedzi mile widziane..
 
 
miśko1977 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 143KM SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-03-2019, 22:40   

W Eibach masz w komplecie osłony.
Muszą być krótsze ponieważ oryginały skrzypią strasznie (częste smarowanie pomaga, ale to upierdliwe)
_________________

 
 
ScrappyKOko 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2019
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-03-2019, 10:30   

Mnie osobiście mega wkurzało to, że moje auto wygląda jak terenówka. A dodatkowo, że auto miało nierówny prześwit z przodu i z tyłu, przez co wyglądało jak łódka. Może to kwestia wyrobionych sprężyn tylnych, nie wiem.. Tak czy siak należało go położyć, bo takie mam upodobania. Większość moich aut była obniżona i usztywniona - poprawia to pewność prowadzenia przy szybszej jeździe, ale zabiera komfort jazdy + trzeba uważać na krawężniki, dziury, regularniej sprawdzać zawiechę itp - wiadomka. Jedni to lubią, inni nie. Moim zdaniem nie ma co się kłócić czy warto, bo to kwestia osobista :roll: Sam wolałbym gwint, ale za shipping upatrzonego sobie z USA musiałbym zapłacić drugie tyle co koszt gwintu, więc temat olałem.

Kupiłem sobie 2 komplety: używki H&R (-40/-40) i nowy zestaw Eibach (-30/-25). Aby pozbyć się komicznej różnicy w prześwitach na przód wrzuciłem springi H&R a na tył springi Eibacha. Po tym zabiegu zaczął w końcu jakoś wyglądać. Dla zainteresowanych wrzucę fotki z przed i po:
przed
po
H&R i Eibach - porównanie
 
 
michok 
Forumowicz


Auto: 1.8 Sedan + pakiet
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 69
Skąd: kr
Wysłany: 27-03-2019, 13:37   

oj dużo lepiej po obniżeniu.
 
 
cytrusss 
Nowy Forumowicz
cytrUsJDM

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-10-2019, 15:01   Zawieszenie gwintowane Lancer VIII

Witam wszystkich Mitsumaniaków, jestem nowy na grupie
moje pytanie dotyczy odnośnie zawieszenia gwintowanego
jakiej firmy zawias kupić i gdzie go znaleźć ? bo przetrzepałem połowe internetu i wyskakiwały mi same do lancera evo (x)
z góry dziekuje za pomoc i niedługo wlecą foty mojego miśka jak tylko zacznę przy nim prace ;)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-10-2019, 18:33   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32336&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ScrappyKOko 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2019
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-10-2019, 10:05   

https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-bc-mitsubishi-lancer-07-17-8248191259
pierwsza lepsza aukcja. A o konkrety to wiadomo, piszesz do sprzedawcy i podajesz dane auta i dobieracie, ew. spróbuj poszukać D2 do Lancer/Fortis
 
 
inzmbl 
Nowy Forumowicz
Marek Sysoł


Auto: Lancer Sportback 1.8 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 22
Skąd: Toruń
Wysłany: 14-10-2019, 12:08   

a czy możecie dać namiary na jakieś amory o krótszym skoku? bo B6 całkowicie niedostępne (no i cena z kosmosu 700 zł / szt) a innych firm nie umiem znaleźć... sprężyny MTS -35mm
_________________

 
 
ravpraca 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB 140KM 4J10 2014r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: okolice Grodna
Wysłany: 15-10-2019, 16:16   

Witam,

Chciałbym zapytać jak podnieść auto - dokładnie tył. Tył jest wyraźnie niżej niż przód (bez załadowanego bagażnika, dołożony hak). Auto ma niewielki przebieg. Jest jakiś sposób? Przerabiał ktoś z Was ten temat? Szukałem ale nie znalazłem - może jest wątek dotyczący tego problemu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 15-10-2019, 16:58   

ravpraca,
Kiedyś widziałem post, że ktoś takie wynalazki stosował, ale jak to wpłynęło na auto, to nie wiem:
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
ravpraca 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 SB 140KM 4J10 2014r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 68
Skąd: okolice Grodna
Wysłany: 15-10-2019, 18:33   

:D
Podkładki pewnie się sprawdzą, ale nie takie. Bardziej pod sprężynę.

Opcja o której pomyślałem to wyjęcie sprężyn i "dobranie" dłuższych.
Tylko czy da się takie znaleźć? Żeby też nie przesadzić w drugą stronę....?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-10-2019, 18:53   

Cytat:
Opcja o której pomyślałem to wyjęcie sprężyn i "dobranie" dłuższych.

Tylko czy da się takie znaleźć? Żeby też nie przesadzić w drugą stronę....?

Zawsze możesz poszukać na necie firm dorabiających sprężyny i wziąć jedną swoją na wzór.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.