Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Plusy i Minusy od użytkownikow dla Lancera CYxA

Uwazam ze Lancer to:
1.bardzo dobry samochod
34%
 34%  [ 70 ]
2. dobry samochod
52%
 52%  [ 105 ]
3. przecietny samochod
8%
 8%  [ 18 ]
4. slaby samochod
1%
 1%  [ 4 ]
5. beznadziejny samochod
1%
 1%  [ 4 ]
Głosowań: 201
Wszystkich Głosów: 201

Autor Wiadomość
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 10-06-2014, 16:16   

Fenio napisał/a:

Ale to dalej nie jest to co być powinno. ......
No wiadomo, czasami jest źle, ale tylko po to, aby mogło być tylko lepiej :wink:

Na "pikanie" jakoś przez prawie 4 lata nie zwróciłem uwagi :roll: :badgrin: ,wiec chyba nie jest tak źle. Ja też mam rocznik 2010, ale wspomaganie jak dla mnie chodzi przyzwoicie. W czasie trasy spokojnie można puścić kierownicę, a podczas manewrowania często mam takie wrażenie, że mogło by być trochę lżej :-) Jak na opony 205 kręci nieźle. Kiedyś miałem Peugeota 106 z oponami 205 i bez wspomagania to dopiero był hardcore. :mrgreen:

Hm, ten model Lancera nie jest sportowym autem, może nawet i dobrze, bo w przeciwnym razie musiał bym chyba spać na stacji benzynowej, albo rozliczać się z każdego dodanego gazu :rolleyes: A tak, przynajmniej mam spokój grabarza, i jest :lol: :lol:

Co do czujników deszczu jest OK, ale czasami mam taki "myk", gdy np. skręcam ostro w prawo to włączają się same :twisted: W lewo nic się nie dzieje.

Lakier- tragedia, i widzę że polecane jest pokrycie twardym woskiem. Też mam czarny i zastanawiam się czy po tych kilku latach ma to sens?

Przyśpieszenie? Faktycznie mogłoby być lepiej, ale gdy rusza powoli to on tak fajnie i stabilnie się rozpędza :mrgreen: Mnie za to bardziej podoba się bardzo długie przełożenie biegu, gdy wkręcam się na wyższe obroty to nic nie wyje i czuć że można więcej i więcej ( aż odetnie obroty :roll: ). Jednakże najciekawiej jest gdy redukuje się bieg, gdy ma swoje co najmniej 3000 o/min. Wówczas ma niesamowity ciąg, i dokładając do tego podwójny wydech Ultera i jego specyficzny niski dźwięk - naprawdę robi na ulicy wrażenie u użytkowników innych pojazdów :mrgreen: :biggrin:

pzdro
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 10-06-2014, 16:25   

Fenio napisał/a:
W zależności od rocznika Lancer miał różnie konfigurowaną siłę wspomagania tak że mogą być różnice.


W moim MY11 wspomaganie działa słabiej im szybciej jadę.

Fenio napisał/a:
Ale to dalej nie jest to co być powinno. Schodzi z obrotów i wchodzi na nie jak by to był 14 litrowy diesel w ciężarówce. Wydaje mi się że to wina elektronicznej przepustnicy która reaguje zbyt wolno.


Chyba nie używałeś wkładki K&N, zmiana biegów przy sprawnym przełożeniu nie powoduje spadku obrotów, co też ma minimalny wpływ na przyśpieszenie i elastyczność.
_________________
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 10-06-2014, 20:01   

lobuzek napisał/a:
4. Działanie komputera - nawet w trybie manualnym kasuje się po wyłączeniu zapłonu, brakuje mi funkcji kasowania np. po wyjeżdżeniu całego baku.

Po zatankowaniu przestaw przyciskiem INFO na licznik przebiegu dziennego A lub B do wyboru i przytrzymaj 3 sekundy do piknięcia. I będzie skasowane po wyjeżdżeniu baku :roll: . Ja robię naprzemiennie, raz A raz B. Instrukcja obsługi strona 3-6.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-06-2014, 10:17   

Lakier- tragedia, i widzę że polecane jest pokrycie twardym woskiem. Też mam czarny i zastanawiam się czy po tych kilku latach ma to sens?

Co prawda OT, ale polecam Sonaxa. Jest renowator lakieru za ok. 20 zł, do tego twardy wosk w płynie (podobna cena, kosmetyki w czerwonych butelkach). Działa naprawdę ok, po kilkukrotnym zrobieniu 13 letniego Punta zony od razu chcieli go kupować :D
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 12-06-2014, 15:32   

lobuzek napisał/a:
Lakier- tragedia, i widzę że polecane jest pokrycie twardym woskiem. Też mam czarny i zastanawiam się czy po tych kilku latach ma to sens?
No właśnie, czy nie jest to już tylko musztarda po obiedzie :rolleyes: :mrgreen:
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 13-06-2014, 09:17   

Mój post był trochę bez sensu, bo nie zacytowałem wypowiedzi przedmówcy i dlatego wypowiedź trochę się przekręciła. Moim zdaniem regeneracja lakieru i właściwe dbanie ma zasadniczy sens. Jak obserwuje nowe suta, to większość niestety cieniuje z lakierem. Jak dla mnie przy odrobinie dbałości nie jest źle, twardy wosk naprawdę daje radę, tylko trzeba to dość często powtarzać. Jak pisałem polecam Sonaxa, bardzo dobre jakościowo i łatwo się nakładają, to nie te czasy, gdzie z Plastmalem walczyło się 2 dni.
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 13-06-2014, 16:43   

Woskuje mojego czarnego Lancera dwa razy do roku FK HiTemp na lato i Collinite 959 na zimę. Co któreś mycie wpada jako wzmacniacz wosku, wosk Meguiars Ultimate Wax w atomizerze. Problemów z lakierem nie mam. Jest kilka odprysków ale tego się nie da uniknąć.
Lakier teraz w każdym nowym aucie jest dużym minusem, podatny na zarysowania od byle czego, dlatego warto o niego zadbać.

Do minusów możemy dodać słabe wyciszenie nadkoli, przy głośnych letnich oponach hałas jest nieprzyjemny.
_________________
 
 
Hishi 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 63
Skąd: Polska
Wysłany: 13-06-2014, 18:08   

Lucas123w napisał/a:
Woskuje mojego czarnego Lancera dwa razy do roku FK HiTemp na lato i Collinite 959 na zimę. Co któreś mycie wpada jako wzmacniacz wosku, wosk Meguiars Ultimate Wax w atomizerze. Problemów z lakierem nie mam. Jest kilka odprysków ale tego się nie da uniknąć.

W jaki sposób to wszystko robisz i ile czasu to zajmuje ?
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 13-06-2014, 18:18   

Mi to zajmuje do dwóch dni ale robię cały proces przygotowujący pod wosk.

Zwykły Kowalski powinien położyć sam wosk w przeciągu 2 - 3 godzin, jego trwałość będzie mniejsza, do dwóch - trzech miesięcy powinien się utrzymać w dobrej formie.

Wosk nakłada się na czystą, chłodną i suchą powierzchnię, najlepiej aplikatorem gąbkowym (okrągłym słoneczkiem :D ) w miejscu zacienionym (najlepiej garaż).
Po nałożeniu należy odczekać od 5 - 10 min w zależności jak szybko wysycha, podeschnięty wosk wycieramy mikrofibrą o delikatnym włosiu.

Po wszystkim idziemy na piwo się zrelaksować :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
 
 
Fenio 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.8 CYxA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 13-06-2014, 18:38   

Lucas123w napisał/a:
Do minusów możemy dodać słabe wyciszenie nadkoli, przy głośnych letnich oponach hałas jest nieprzyjemny.

Kolejny minus o którym zapomniałem, głośne i podatne na wyząbkowanie letnie opony Dunlopa na których Lancery wyjeżdżają z salonów (205/65/16").
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 14-06-2014, 13:24   

Fenio napisał/a:
podatne na wyząbkowanie letnie opony Dunlopa na których Lancery wyjeżdżają z salonów (205/65/16").
- Jeździłem na tych oponach 2 lata i żadnego ząbkowania nie miałem(sprzedałem razem z felgami w stanie idealnym). Po drugie opony fabryczne są w rozmiarze 205/60/R16 :!:
Lucas123w napisał/a:
Do minusów możemy dodać słabe wyciszenie nadkoli, przy głośnych letnich oponach hałas jest nieprzyjemny.
- Potwierdzam słowa Lucas123w,
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 14-06-2014, 14:53   

Mój wyjechał na Yokohamach Advan A460 i jak na razie jestem zaskoczony in plus.
Każda opona jest podatna na ząbkowanie, jeśli nie dba się o właściwe ciśnienie i geometrię.
Przejechałem ponad 200 000 Focusami, zatem samochodami, których wielowahaczowe zawieszenie może powodować ząbkowanie i przy właściwej dbałości i bardzo różnych oponach nie miałem z nimi żadnego problemu.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 14-06-2014, 17:28   

Yokohama orginalna w lancerach to na wielki plus
To najlepsze ogumienie jakie miałem w moim życiu,
3,5 lat 70tys km zużycie połowa, jak tylko mnie bedzie stać, kupie takie same bo jest to produkt wybitnie dobry
_________________
pablo diablo
 
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 14-06-2014, 18:57   

pablo diablo napisał/a:
Yokohama orginalna w lancerach to na wielki plus


Są bardzo dobre ale niestety głośne, następne u mnie wpadną GoodYear'y ale to myślę za ok dwa sezony. W tym roku przełożyłem z przodu na tył w celu równomiernego ścierania.
_________________
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 14-06-2014, 19:05   

Po 6 tysiącach trudno sie wypowiadać nt. zużycia, ale opony jak na razie są na plus. Słabe wyciszenie nadkoli to było w C-Maxie, przy nim Lancer to oaza ciszy i spokoju.
Przyzwyczajony do jazdy Cmaxem absolutnie nie mogę stwierdzić, żeby Lancer był głośny. Po wytłumieniu drzwi przy okazji modyfikacji audio będzie jeszcze lepiej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.