Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój miś - Galant EA2A
Autor Wiadomość
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 16-09-2013, 08:40   

Praca na duży +

Praca nad wnętrzem jest bardzo przyjemna :)

Deskę zmień na czarną, będzie wyglądać 10 razy lepiej ;)
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 16-09-2013, 10:14   

Cytat:
Deskę zmień na czarną, będzie wyglądać 10 razy lepiej ;)


dokładnie :) praca na plus, duzy plus :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 16-09-2013, 12:51   

Hugo, możesz napisać gdzie się znajdują te śruby? są jakieś zatrzaski które można połamać? u mnie regulacja fotela pomaga dopiero jak leży więc bez sensu a rozebrać go nie mam pojęcia jak :P
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-09-2013, 15:53   

sipex napisał/a:
Hugo, możesz napisać gdzie się znajdują te śruby?
Po jednej śrubce M6 pod bocznymi nawiewami, dwie albo trzy pod licznikiem, 2 pod poduszką powietrzną pasażera i po jednej po bokach konsoli centralnej na dole deski rozdzielczej. Do tego dwie śrubki na śrubokręt krzyżakowy po bokach w okolicach kasety mechanizmu zmiany biegów. To chyba wszystkie.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 16-09-2013, 21:46   

Miło słyszeć, że MM doceniają moją pracę ;)
Hugo, z fotelem powalczę chyba dopiero na wiosnę ;) jak go będę wyciągał dla tapicera.

A swoją drogą już powoli zaczynam myśleć o tym aby dać do wyważenia zimowe koła.... bo... jak by nie patrzeć za 3 miesiące gwiazdka ;) i śnieg spadnie na pewno wcześniej ;)

A..... no i to "plasticzane" pseudo-drewno podoba mi się ;) Serio ;)

Wiem - wiocha!! Ale moja wiocha hihihi

Pasuje do kierownicy... a mam marzenie kiedyś zamienić wiochę na prawdziwe drewno... ;) Poważnie!
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-09-2013, 23:00   

A mnie sie to drewno nie podoba, na środku jescze ujdzie... ale licznik i nawiewy..... wolałbym wszytko czarne, żadnego srebra...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 17-09-2013, 05:11   

ja też! mam u siebie szare wnętrze i jak kupowałem auto to podobało mi się i to bardzo ,po 4 latach jednak tylko czarne bym chciał ,ale boję się ,że po przekładce będzie wszystko latać trzeszczeć,pukać a tego bym nie zniósł :P
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-09-2013, 07:53   

sipex napisał/a:
boję się ,że po przekładce będzie wszystko latać trzeszczeć,pukać a tego bym nie zniósł
Uwierz mi, nic nie będzie trzeszczeć, mało tego, jak pobawisz się taśmą parcianą i sprayem silikonowym w kilku miejscach to będzie o niebo lepiej. Poza tym po zdjęciu deski rozdzielczej możesz dodatkowo położyć jakieś wygłuszenie na ścianie grodziowej. Same plusy.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 17-09-2013, 12:51   

Marcino, a mi się mój miś podoba ;)

sipex napisał/a:
ale boję się ,że po przekładce będzie wszystko latać trzeszczeć,pukać

Ktoś na forum napisał (nie pamiętam kto), że jak w Galancie nic nie puka to wrzuć jedynkę i ruszaj :)
a tak serio, to na trzeszczące plastiki możesz zastosować gąbkę uszczelniającą do okien z Castoramy.

Hugo napisał/a:
Poza tym po zdjęciu deski rozdzielczej możesz dodatkowo położyć jakieś wygłuszenie na ścianie grodziowej.

i wyczyścić przewody wentylacyjne bo po tylu latach mogła się w nich zrobić piaskownica...
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 17-09-2013, 18:54   

Mówiłem, że z rozpórką będzie lepiej, to mi uwierzyć nie chciałeś :mrgreen:
I przyznaj, że jazda na skórze to całkiem inna jazda ;) I jeszcze ta regulacja automatyczna, miodzio :D A poza tym auto ze skórą w środku wygląda bardziej bogato ;)
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 26-09-2013, 22:08   

Galancior94, mówiłeś, mówiłeś.... ale dopóki się nie przejechałem to nie wierzyłem ;)
Przyznaję, skóry są bardzo wygodne i nie chcę welurów ;)
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
darek 50 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 PB + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2013, 22:00   

Witam,zobaczylem u Jazzmana fotke z zamontowaną rozpórka amortyzatorow.Widac tam nazwe firmy i mam pytanie ile kosztuje takie "cuś" i czy rzeczywiscie jest roznica po zamontowaniu? (z tego co piszecie to tak ale poprosze o wiecej szczególow)
_________________
pozdrawiam-Darek
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-12-2013, 22:40   

darek 50, http://allegro.pl/staffa-...3758017722.html
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 10-12-2013, 22:41   

darek 50, tak jest znacząca różnica w prowadzeniu auta w szybszych zakrętach i pewnie jeszcze w czymś, ale już nie pamiętam, dawno to było ;) Dawałem za nią jak dobrze pamiętam 220zł ;) Jazzmanowi dorzuciłem ją do skór za niższą cenę ;) Rozpórka firmy staffa.
Wg. mnie: OPŁACA SIĘ ! :mrgreen:
 
 
darek 50 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 PB + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2013, 22:58   

dzieki bardzo za informacje
_________________
pozdrawiam-Darek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.